Tnx.. ging ook een stuk sneller dan ik gedacht hadquote:Op zondag 4 september 2005 10:18 schreef Fjolle het volgende:
DukeBox, gefeliciteerd met 1 Million Points.![]()

quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:36 schreef devzero het volgende:
Ik ga een begin maken met sparen zodra ik mijn volgende type 2 certificaat heb. (ergens na het weekend denk ik).
Nog 19K (maar misschien heb ik die al, find-a-drug heeft alweer een tijdje geen update gehad).quote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef mcintosh het volgende:
Spaar je voor de helft mee dev?

vooral de verschillen bij "teams totaal" op gromba en de "FaD user overall stats" op qik zijn opmerkelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
fok.gromba.nl ligt op z'n gat denk ik, die stats kloppen voor geen meter meer

Had ik wel gelezen, maar ik dacht dat je dat doel ondertussen al had bereiktquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef devzero het volgende:
Gelukkig weet onze schaapsherder fjolle wel wat de schaapjes doen

Devzero!quote:Op zondag 4 september 2005 16:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Had ik wel gelezen, maar ik dacht dat je dat doel ondertussen al had bereikt![]()

quote:Op zondag 4 september 2005 18:18 schreef devzero het volgende:
Voor mijn datevan gisteren, en ik bedoel jou niet iisschots.

Ah je bedoelt mij dus.quote:Op zondag 4 september 2005 18:18 schreef devzero het volgende:
Voor mijn datevan gisteren, en ik bedoel jou niet iisschots.

Tuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Mag ik ook nog even mee dansen?

quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef wiqu2 het volgende:
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (1 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
- _moder8or_
- gateway:3 (1 pc)
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Delnoy
- Sanne
- Dukebox
- devzero
- Chris.nl
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
- gateway:3 (3 pc's)
Ik ben op dit moment aan het sparen, maar ga misschien tussendoor nog een keer flushen (maw geen idee wat ik moet doen )
- Bruce117
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush

Ik kijk morgenvroeg voor je en als je ertussen staat voeg ik je toe. Succes!quote:Op zondag 4 september 2005 22:49 schreef Delnoy het volgende:
* Delnoy gaat sparen zodra ie zijn eerste certificaat binnen heeft
Dit zou binnen een aantal uurtje klaar zo moeten zijn! heb nog 20k moleculen nodig en heb 3 jobs in de 90% op het moment!

mooi dank je wel... volgens fadspy moeten de huigei jobs om ff voor 2 uur vannacht klaar moeten zijn... als het goe dis staan ze dan in de ochtend update erbij?quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik kijk morgenvroeg voor je en als je ertussen staat voeg ik je toe. Succes!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |