abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30135305
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:19 schreef knater het volgende:

[..]
Jank 's niet zo, moraalriddertje, als een modje er problemen mee heeft grijpt ie vanzelf wel in, dus jouw gezeik kun je achterwege laten. Thanks.

Ot: Zo even kijken of ie hier al in de winkel ligt Ben er nog steeds niet uit of ik 'm nu al aanschaf
pi_30135335
Ay ay ay, vol goede moed had ik een tijdje geleden een PSP besteld. Door een financiėle tegenslag heb ik besloten het apparaat op dit moment maar niet te kopen.
Word ik net gebeld dat ik hem morgen op mag halen: "wrijf het er nog ff lekker in"... dacht ik.
pi_30135424
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jank 's niet zo, moraalriddertje, als een modje er problemen mee heeft grijpt ie vanzelf wel in, dus jouw gezeik kun je achterwege laten. Thanks.

Ot: Zo even kijken of ie hier al in de winkel ligt Ben er nog steeds niet uit of ik 'm nu al aanschaf
Ik wou net posten dat ik het met knater eens was en dit soort opmerkingen mag je overigens wel achterwege laten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_30135471
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik wou net posten dat ik het met knater eens was en dit soort opmerkingen mag je overigens wel achterwege laten
Zou niet weten waarom, een forum is om je mening te geven. Als ik mn mening achterwege moet laten prima, dan hij ook. Het is gewoon irritant dat sommige users voor modje gaan spelen.

Maar genoeg offtopic gelul lijkt me
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:29:41 #205
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30135661
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Ben jij het met Knater eens??

Ik zei dus niet dat ik een auto ging stelen.

Ik zei dus dat ik eerst een proefrit maak als ik een auto wil kopen.

Wil ik een spel kopen, wil ik eerst graag een demo uitproberen, zijn die er niet dan download ik de iso vind ik het een leuk spel dan koop ik hem!

Maar omdat je natuurlijk hier op een forum zit waar dit soort dingen als illegaal gezien worden, zijn mensen ineens hypocriet aan het worden!

Jammer!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30135862
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:29 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ben jij het met Knater eens??

Ik zei dus niet dat ik een auto ging stelen.

Ik zei dus dat ik eerst een proefrit maak als ik een auto wil kopen.

Wil ik een spel kopen, wil ik eerst graag een demo uitproberen, zijn die er niet dan download ik de iso vind ik het een leuk spel dan koop ik hem!

Maar omdat je natuurlijk hier op een forum zit waar dit soort dingen als illegaal gezien worden, zijn mensen ineens hypocriet aan het worden!

Jammer!
Nee prima dat je dat doet, maar je hoeft het hier niet te melden dat je het doet. Niemand kan echt controleren wat je bedoelingen zijn met de vraag of bijv een isoloader werkt en daarom is het niet gewenst om het hier op het forum te bespreken of hier een andere locatie te geven waar het wel mag.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:47:07 #207
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30136324
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee prima dat je dat doet, maar je hoeft het hier niet te melden dat je het doet. Niemand kan echt controleren wat je bedoelingen zijn met de vraag of bijv een isoloader werkt en daarom is het niet gewenst om het hier op het forum te bespreken of hier een andere locatie te geven waar het wel mag.
Ja oke we houden er wel over op !
Waar ik het meeste kwaad over werd, was het kotsmiley direct op mijn post.
Dat had ook anders gekunt!

Maar zand erover!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:52:18 #208
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30136533
Ik krijg er eentje bij mijn nieuwe telefoon abonnement. Ik moet nu dit topic dus wel in de gaten gaa nhouden
pi_30136896
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh cool is het een beetje leuk en grafisch mooi?
Het eerste kampioenschap is te easy...win alles met dikke voorsprong..hopelijk zijn de hard en difficult kampioenschappen wat moeilijker. Grafish ziet het erg erg mooi uit...en ik vermaak me er prima mee, alleen mag het wel wat moeilijker, maar dat zal wel komen in de volgede kampioenschappen
Xbox Live: Anormius
pi_30137551
pi_30138042
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ja oke we houden er wel over op !
Waar ik het meeste kwaad over werd, was het kotsmiley direct op mijn post.
Dat had ook anders gekunt!

Maar zand erover!
Ja had ook anders gekunt, mijn excuses.

zand erover
pi_30138123
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Ik denk niet echt dat er veel winkels om 24:00 open zijn.. Tis niet zo dat elke winkel open is hoor vanacht, zijn er maar een paar.
Hoeft ook al niet meer! The Entertainer in Zwolle speelt vals die verkopen hem stiekem al vindt ik niet erg nu alleen morgen nog ff trug naar de FRS voor 3 halen 2 betalen actie! ik is blij!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:48:15 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30138151
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:22 schreef Mister_T het volgende:
Mijn nieuwe headset
Dude je had veeeeel beter de Inner Ear oordopjes van de iPod kunnen kopen, die geluidskwaliteit is geweldig! De bassen enzo komen ook erg goed door .

Oke ze kosten 40 euro maar dan heb je ook wat
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30138243
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dude je had veeeeel beter de Inner Ear oordopjes van de iPod kunnen kopen, die geluidskwaliteit is geweldig! De bassen enzo komen ook erg goed door .

Oke ze kosten 40 euro maar dan heb je ook wat
Heb je zeker ook nog iets nodig waardoor die oordopjes op je PSP passen
pi_30138260
Kan niet wachten tot morgen Als wehkamp een beetje meewerkt.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:52:22 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30138268
Nee tuurlijk niet! Alle oordopjes passen gewoon op je psp .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Donald Duck held woensdag 31 augustus 2005 @ 18:25:34 #217
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30139084
Is die harde beschermcase van Logitech van goede kwaliteit, of zijn er betere verkrijgbaar voor rond de 15-20 euro?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30139465
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:01 schreef Mister_T het volgende:
Het eerste kampioenschap is te easy...win alles met dikke voorsprong..hopelijk zijn de hard en difficult kampioenschappen wat moeilijker. Grafish ziet het erg erg mooi uit...en ik vermaak me er prima mee, alleen mag het wel wat moeilijker, maar dat zal wel komen in de volgede kampioenschappen
Bedankt voor de (korte) review

Een dezer dagen ook maar eens kopen. Die 3 = 2 actie van FRS is wel aanlokkelijk. Nu nog 3 games zoeken die ik wil
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:17:16 #219
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30140735
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kan niet wachten tot morgen Als wehkamp een beetje meewerkt.
Ik heb gelezen op GoT dan wehkamp eerst vooruitbetaling wilde en daarna de psp pas opstuurt.

Ik weet niet ofdat dit waar is verder.
pi_30141771
@ Henk-B inderdaad heb ik ook gelezen schijnt al bij sowieso 3 mensen zo te zijn geloof ik eerst aanbetaling van 230 euries dan pas leveren dus dat wordt slapen voor de winkel?

@ Gstyles, Notorious_Roy Het laatste wat ik gehoord heb staat er wel een GPS-ontvanger in de planning hoor dus..
pi_30142613
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef Fliepke het volgende:
Ik krijg er eentje bij mijn nieuwe telefoon abonnement. Ik moet nu dit topic dus wel in de gaten gaa nhouden
mag ik weten welk abo met welke tel precies?
pi_30143149
Ik hoop niet dat het waar is van wehkamp, anders word ik helemaal gek, het is afwachten
pi_30143449
Ik zit echt gigantisch te twijfelen of ik een PSP in huis zal halen of niet.
Wat een gaaf ding is het toch zeg!
pi_30143593
@ McGreen Ik weet het ook niet allemaal ik krijg het alleen door via GoT en daar wordt beweerd dat als het je eerste bestelling is je een aanbetaling moet doen heb je al vaker besteld dan is het geen probleem schijnt..
pi_30145017
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ik heb gelezen op GoT dan wehkamp eerst vooruitbetaling wilde en daarna de psp pas opstuurt.

Ik weet niet ofdat dit waar is verder.
Mijn moeder heeft er meer dingen bestelt, gaat altijd via acceptgiro die je krijgt bij levering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')