Daar heb je ook weer gelijk in.. Maar het is imho ideaal voor woon-werkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef koei het volgende:
[..]
zo'n dun hoesje wel, maar ik vind dat nou niet echt een nuttig dingetje. Handig misschien voor in je broekzak, maar echt je psp beschermen doet hij niet. Ik durf 'm in iedergeval niet los in dat hoesje in mn tas te gooien, en voor langere reizen is het ook niet geschikt omdat je dan waarschijnlijk toch nogwel wat spellen mee wilt nemen en misschien een extra batterij ofzo.
Daar is een soort filmpje voor te krijgen die de "stuck pixel" weer vrij kan maken. 60% kans dat het werkt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens een dode pixel zie ik net.![]()
Niet hinderlijk, maar toch..
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in.. Maar het is imho ideaal voor woon-werk
Ik heb er ook nog zo'n grote "dreamgear" case bij, maar da's ook weer niks..
..veel te groot/log en zo. (past wel veel in en is goed sterk)
/edit
Zo een dus: http://www.gamebuzz.ca/online/dreamgear-starter-p-3119.html
(eigenlijk gekocht voor de autoadapter, docking station en analoge stick knopjes)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef koei het volgende:
Er staat nu trouwens een prijsvraag op FOK!Games waarmee je een 1 gig memory stick pro duo van Sandisk kunt winnen, en die past perfect in een psp.
Tip: Wacht op de case van logitech.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.
Zullen wel speciale PSP's geweest zijn, of je hebt het gedroomd...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa zag trouwens laatst op een site psp's aangesloten op monitoren (voor demo's ofzo),
en vraagt zich af hoe ze dat in godesnaam voor elkaar hebben gekregen. (tv-out hack?)
Ben wel vergeten welke site het was.. (opa wordt ook een dagje ouder)
Dat ze niet bestaan voor de consument weet ik, misschien waren het developer modellen ofzo..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zullen wel speciale PSP's geweest zijn, of je hebt het gedroomd...
De gewone PSP heeft géén tv-out.
Deze was/is 19 euro (intertoys), maar is niet aan te bevelen als het je om de case gaat hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.
Het is goed mogelijk alleen weet ik niet zo of er ook spellen van in de maak zijn. Ik denk dat er sowieso wel een paar in de toekomst komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef menesis het volgende:
Wauw: in de Volkskrant van vandaag staat een megagroot artikel over de PSP. Beetje wat-ie-kan-blabla zeg maar.
Maar wat ik me afvroeg: komen er ook MMORGs voor de PSP? Dus niet dat je op 10 m afstand tegen een andere PSP speelt, maar via wifi internet op een server?
Toch heb ik over de compitabiliteit enige twijfels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef menesis het volgende:
Nog iets leuks: Stel je koopt 1GB mms-duo en je hebt een Canon Camera met compact flash.
Het zou natuurlijk fijn zijn om je gemaakte foto's op de PSP te kunnen zien. Of beter: de 1GB mmstick in de canon te stoppen!
Dit kwam ik tegen:
[afbeelding]
een MMSduo naar CF converter!
quote:Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij 2Call.nl met de onderstaande gegevens:
ordernummer:
emailadres:
abonnement: Vernieuwing T-Mobile - 24 maanden
toestel: Nokia 6610i + Sony PlayStation Portable
prijs: EUR 0
besteldatum: 30-08-2005 14:03
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurt ws wel even voordat ik m krijg, maar hey, gratis
Dat zijn de betere actiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurt ws wel even voordat ik m krijg, maar hey, gratis
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken samen met je PSP:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef menesis het volgende:
Nog iets leuks: Stel je koopt 1GB mms-duo en je hebt een Canon Camera met compact flash.
Het zou natuurlijk fijn zijn om je gemaakte foto's op de PSP te kunnen zien. Of beter: de 1GB mmstick in de canon te stoppen!
Dit kwam ik tegen: een MMSduo naar CF converter!
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken samen met je PSP:
- de converter gaat maar tot 512mb
- de MMPro Duo sticks zijn met MagicGate beveiligd
- Sony PSP filesystem formaat is niet hetzelfde als een CF filesystem formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |