abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30080191
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef koei het volgende:

[..]

zo'n dun hoesje wel, maar ik vind dat nou niet echt een nuttig dingetje. Handig misschien voor in je broekzak, maar echt je psp beschermen doet hij niet. Ik durf 'm in iedergeval niet los in dat hoesje in mn tas te gooien, en voor langere reizen is het ook niet geschikt omdat je dan waarschijnlijk toch nogwel wat spellen mee wilt nemen en misschien een extra batterij ofzo.
Daar heb je ook weer gelijk in.. Maar het is imho ideaal voor woon-werk
Ik heb er ook nog zo'n grote "dreamgear" case bij, maar da's ook weer niks..
..veel te groot/log en zo. (past wel veel in en is goed sterk)

/edit
Zo een dus: http://www.gamebuzz.ca/online/dreamgear-starter-p-3119.html
(eigenlijk gekocht voor de autoadapter, docking station en analoge stick knopjes)
Nee.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:59:46 #102
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_30080972
De eerste regio-vrije UMD is gespot bij MediaMarkt.

- Marilyn Manson

Tevens diverse Logitech accesoires
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:03:21 #103
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_30081108
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens een dode pixel zie ik net.
Niet hinderlijk, maar toch..
Daar is een soort filmpje voor te krijgen die de "stuck pixel" weer vrij kan maken. 60% kans dat het werkt.

http://www.psp-vault.com/Article168.psp
Lees de instructies goed.
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_30082209
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Daar heb je ook weer gelijk in.. Maar het is imho ideaal voor woon-werk
Ik heb er ook nog zo'n grote "dreamgear" case bij, maar da's ook weer niks..
..veel te groot/log en zo. (past wel veel in en is goed sterk)

/edit
Zo een dus: http://www.gamebuzz.ca/online/dreamgear-starter-p-3119.html
(eigenlijk gekocht voor de autoadapter, docking station en analoge stick knopjes)
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_30082289
Er staat nu trouwens een prijsvraag op FOK!Games waarmee je een 1 gig memory stick pro duo van Sandisk kunt winnen, en die past perfect in een psp.
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:45:43 #106
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_30082724
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef koei het volgende:
Er staat nu trouwens een prijsvraag op FOK!Games waarmee je een 1 gig memory stick pro duo van Sandisk kunt winnen, en die past perfect in een psp.
Wist het antwoord al, toch handig die product training op werk
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef koei het volgende:

[..]

Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.
Tip: Wacht op de case van logitech.

Deze dus
pi_30083801
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa zag trouwens laatst op een site psp's aangesloten op monitoren (voor demo's ofzo),
en vraagt zich af hoe ze dat in godesnaam voor elkaar hebben gekregen. (tv-out hack?)
Ben wel vergeten welke site het was.. (opa wordt ook een dagje ouder)
Zullen wel speciale PSP's geweest zijn, of je hebt het gedroomd...

De gewone PSP heeft géén tv-out.
pi_30086968
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zullen wel speciale PSP's geweest zijn, of je hebt het gedroomd...

De gewone PSP heeft géén tv-out.
Dat ze niet bestaan voor de consument weet ik, misschien waren het developer modellen ofzo..
Nee.
pi_30086984
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef koei het volgende:

[..]

Deze was/is 19 euro (intertoys), maar is niet aan te bevelen als het je om de case gaat hoor.
Het is net of je met een samsonite koffer rondzeult. Wel erg stevig, daar niet van.
Kan deze middag wel een foto posten als je wil..
Nee.
pi_30088594
Mijn PSP ligt nu al klaar bij de Dixons
Wachten is kut
pi_30089317
Wauw: in de Volkskrant van vandaag staat een megagroot artikel over de PSP. Beetje wat-ie-kan-blabla zeg maar.

Maar wat ik me afvroeg: komen er ook MMORGs voor de PSP? Dus niet dat je op 10 m afstand tegen een andere PSP speelt, maar via wifi internet op een server?
pi_30089453
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef menesis het volgende:
Wauw: in de Volkskrant van vandaag staat een megagroot artikel over de PSP. Beetje wat-ie-kan-blabla zeg maar.

Maar wat ik me afvroeg: komen er ook MMORGs voor de PSP? Dus niet dat je op 10 m afstand tegen een andere PSP speelt, maar via wifi internet op een server?
Het is goed mogelijk alleen weet ik niet zo of er ook spellen van in de maak zijn. Ik denk dat er sowieso wel een paar in de toekomst komen.
pi_30089629
Nog iets leuks: Stel je koopt 1GB mms-duo en je hebt een Canon Camera met compact flash.
Het zou natuurlijk fijn zijn om je gemaakte foto's op de PSP te kunnen zien. Of beter: de 1GB mmstick in de canon te stoppen!
Dit kwam ik tegen:

een MMSduo naar CF converter!
pi_30090452
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef menesis het volgende:
Nog iets leuks: Stel je koopt 1GB mms-duo en je hebt een Canon Camera met compact flash.
Het zou natuurlijk fijn zijn om je gemaakte foto's op de PSP te kunnen zien. Of beter: de 1GB mmstick in de canon te stoppen!
Dit kwam ik tegen:
[afbeelding]
een MMSduo naar CF converter!
Toch heb ik over de compitabiliteit enige twijfels.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:55:26 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30091716
Het plaatje laat een SD kaartje zien. Als zoiets werkt ben ik trouwens wel blij SD >>>>>> Memory Stick
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30093106
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat SD kaartjes ook met zoiets werken. Misschien wel in een CF kaartje, maar een combinatie van SD en MS zal er nooit komen denk ik omdat die kaartjes nou eenmaal beide ongeveer even groot zijn en daardoor zal het ene kaartje nooit in het andere kaartje passen.

Of je met zo'n convertor je foto's op je PSP kunt bekijken is ook nog maar de vraag. De meeste fotocamera's maken automatisch mappen aan op een memorycard en de PSP gebruikt weer andere standaard mappen om data op een kaartje te kunnen gebruiken. (overigens ben ik een leek wat dit betreft, maar volgens mij had ik zoiets gehoord..)
pi_30094089
Ik dacht dat je wel gewoon in zo'n MMstick kon browsen met de PSP? Of is het inderdaad allemaal gestandaardiseerde shit met voorgeschreven mapnamen?
(ik dacht dat je bijv een duo in je computer zou kunnen steken om er dan wat troep op kwijt te kunnen via de standaard windows explorer?)
pi_30094123
edit: la maar.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:10:13 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30095446
quote:
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij 2Call.nl met de onderstaande gegevens:
ordernummer:
emailadres:
abonnement: Vernieuwing T-Mobile - 24 maanden
toestel: Nokia 6610i + Sony PlayStation Portable
prijs: EUR 0
besteldatum: 30-08-2005 14:03

Duurt ws wel even voordat ik m krijg, maar hey, gratis
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:14:41 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30095558
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30095703
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zijn de betere acties
Nee.
pi_30095944
Gefeliciteerd

Heb toch liever mijn E720 en Vodafone
pi_30097027
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef menesis het volgende:
Dit kwam ik tegen: een MMSduo naar CF converter!
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken samen met je PSP:

- de converter gaat maar tot 512mb
- de MMPro Duo sticks zijn met MagicGate beveiligd
- Sony PSP filesystem formaat is niet hetzelfde als een CF filesystem formaat.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30097954

klik

Iemand die totaal objectieve blad al gekocht?
pi_30098186
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken samen met je PSP:

- de converter gaat maar tot 512mb
- de MMPro Duo sticks zijn met MagicGate beveiligd
- Sony PSP filesystem formaat is niet hetzelfde als een CF filesystem formaat.
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')