Maar er bestaat ook weer iets als de firmware updaten als Sony een nieuwe versie heeftquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Zo goed draait die browser op de Psp nou ook weer niet.
Het lijkt mij heel knap als ze met een firmware update de grootte van het scherm van een PSP aan kunnen passen. De browser is leuk voor als je snel dringend iets moet opzoeken ofzo, maar verder is het totaal nutteloos en overbodig want het werkt echt niet prettig en ik denk dat zelfs tien firmware updates de browser niet zo aan kunnen passen zodat hij fijn gaat werkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar er bestaat ook weer iets als de firmware updaten als Sony een nieuwe versie heeft
Ik denk dat downgraden over 3 dagen nog niet mogelijk is, maar wie weet...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:07 schreef knater het volgende:
[..]
ik wil niet de party pooper uithangen ofzo, maar waarom 299? als ie over 3 dagen 250 in de winkel is? die tegen die tijd ook te downgraden is naar 1.50.
beetje zonde van die 50 euro, maar proficiat met je aankopen!
.mov is quicktime en dat gaat helaas niet lukken. Voor mpeg of avi filmpjes kun je genoeg vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef koei het volgende:
Weet iemand of er software bestaat waarmee je gewone filmpjes (.mov) kan converteren naar een formaat dat de PSP aan kan? En waar kan ik deze software downloaden? Voor de duidelijkheid: Ik ben opzoek naar legale software.
Volgens mij kan dat met ImToo, maar ik geloof niet dat die gratis was...quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef koei het volgende:
Weet iemand of er software bestaat waarmee je gewone filmpjes (.mov) kan converteren naar een formaat dat de PSP aan kan? En waar kan ik deze software downloaden? Voor de duidelijkheid: Ik ben opzoek naar legale software.
http://www.xilisoft.com/psp-video-converter.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef koei het volgende:
Ja 1 jaar garantie zei die man!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:05 schreef Onsokumaru het volgende:
zo kijk eens aan ik heb 1 mannetje gelukkig gemaakt... !!
ja krimpen staat hoog aangeschreven !! gheghe !!
hoop wel dat je garantie hebt !!
Gloeiende, kut wehkampquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef gamecube_master het volgende:
Ik was net eventjes bij de FRS en daar hadden ze de PSP al in de verkoop! Jammer genoeg geen spellen.
Ik had hem bij de Dixons gereserveerd en wouden ze hem niet voor 1 sept verkopen (ze krijgen hem morgen binnen)
Er stond alleen maar een leeg psp doosje met de prijs er op tijsquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef gamecube_master het volgende:
Ik was net eventjes bij de FRS en daar hadden ze de PSP al in de verkoop! Jammer genoeg geen spellen.
Ik had hem bij de Dixons gereserveerd en wouden ze hem niet voor 1 sept verkopen (ze krijgen hem morgen binnen)
Yoshihro is klaar!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef Davos het volgende:
[..]
Ik denk dat downgraden over 3 dagen nog niet mogelijk is, maar wie weet...
Verder heb ik liever dat ze 2.0 kraken, zodat we weer bepaalde programma's erop kunnen draaien![]()
Als je een redelijk formaat broekzak hebt wel gok ik, maar dan moet je er niet een sleutel bij doen. Krast de sleutel langs dat scherm... :xquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef menesis het volgende:
past dat ding nou eigenlijk in je broekzak?
Als je geen dwerg bent welquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef menesis het volgende:
Als je een hele grote broekzak hebt, maar zelfs dan zou ik het niet doen zonder een dun beschermhoesje eromheen. Voor gewone (spijker)broeken is het dus niet aan te raden, maar voor skatebroeken met grote zakken kan het misschien welquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef menesis het volgende:
Zat er bij jullie niet zo'n 'tasje' bij ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Als je een hele grote broekzak hebt, maar zelfs dan zou ik het niet doen zonder een dun beschermhoesje eromheen. Voor gewone (spijker)broeken is het dus niet aan te raden, maar voor skatebroeken met grote zakken kan het misschien wel
zo'n dun hoesje wel, maar ik vind dat nou niet echt een nuttig dingetje. Handig misschien voor in je broekzak, maar echt je psp beschermen doet hij niet. Ik durf 'm in iedergeval niet los in dat hoesje in mn tas te gooien, en voor langere reizen is het ook niet geschikt omdat je dan waarschijnlijk toch nogwel wat spellen mee wilt nemen en misschien een extra batterij ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zat er bij jullie niet zo'n 'tasje' bij ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |