abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:18:33 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30058418
Zo goed draait die browser op de Psp nou ook weer niet .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30058504
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Zo goed draait die browser op de Psp nou ook weer niet .
Maar er bestaat ook weer iets als de firmware updaten als Sony een nieuwe versie heeft
pi_30058549
Als ze het nou zouden toestaan zelf proggies voor de PS2 te schrijven dan zouden er misschien wel gekken zijn die een streaming video player zouden maken. PSP: portable TV!
maar helaas...
en ik denk ook niet dat Sony een streaming mediaplayer zal bouwen of wel?
pi_30058667
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 19:25 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

Maar er bestaat ook weer iets als de firmware updaten als Sony een nieuwe versie heeft
Het lijkt mij heel knap als ze met een firmware update de grootte van het scherm van een PSP aan kunnen passen. De browser is leuk voor als je snel dringend iets moet opzoeken ofzo, maar verder is het totaal nutteloos en overbodig want het werkt echt niet prettig en ik denk dat zelfs tien firmware updates de browser niet zo aan kunnen passen zodat hij fijn gaat werken
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_30061042
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 19:07 schreef knater het volgende:

[..]

ik wil niet de party pooper uithangen ofzo, maar waarom 299? als ie over 3 dagen 250 in de winkel is? die tegen die tijd ook te downgraden is naar 1.50.

beetje zonde van die 50 euro, maar proficiat met je aankopen!
Ik denk dat downgraden over 3 dagen nog niet mogelijk is, maar wie weet...
Verder heb ik liever dat ze 2.0 kraken, zodat we weer bepaalde programma's erop kunnen draaien
pi_30061421
zo kijk eens aan ik heb 1 mannetje gelukkig gemaakt... !!

ja krimpen staat hoog aangeschreven !! gheghe !!

hoop wel dat je garantie hebt !!
if you never take a riscs , you never drink champagne !!
pi_30062015
Weet iemand of er software bestaat waarmee je gewone filmpjes (.mov) kan converteren naar een formaat dat de PSP aan kan? En waar kan ik deze software downloaden? Voor de duidelijkheid: Ik ben opzoek naar legale software.
pi_30062365
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef koei het volgende:
Weet iemand of er software bestaat waarmee je gewone filmpjes (.mov) kan converteren naar een formaat dat de PSP aan kan? En waar kan ik deze software downloaden? Voor de duidelijkheid: Ik ben opzoek naar legale software.
.mov is quicktime en dat gaat helaas niet lukken. Voor mpeg of avi filmpjes kun je genoeg vinden.
pi_30063114
quote:
Volgens mij kan dat met ImToo, maar ik geloof niet dat die gratis was...

Edit: voor de duidelijkheid: hier kun je dus ook .mov-jes mee converteren...
pi_30067523
quote:
http://www.xilisoft.com/psp-video-converter.html

Ik heb zelf de "betaalde" versie
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:04:55 #86
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30068206
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:05 schreef Onsokumaru het volgende:
zo kijk eens aan ik heb 1 mannetje gelukkig gemaakt... !!

ja krimpen staat hoog aangeschreven !! gheghe !!

hoop wel dat je garantie hebt !!
Ja 1 jaar garantie zei die man!
Weet jij iets meer van deze psp die ik nu heb?

Er is toch niets mee he?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30068252
Wat is eigenlijk het verschil tussen xilisoft en ImToo. Ze werken met dezelfde versie nummers, hebben bijna dezelfde naam, behalve dat de 1 xilisoft heet en de ander niet, en ze hebben allebei dezelfde functies. Aparte manier van concurreren :S
pi_30072431
Ik was net eventjes bij de FRS en daar hadden ze de PSP al in de verkoop! Jammer genoeg geen spellen.
Ik had hem bij de Dixons gereserveerd en wouden ze hem niet voor 1 sept verkopen (ze krijgen hem morgen binnen)
pi_30073183
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef gamecube_master het volgende:
Ik was net eventjes bij de FRS en daar hadden ze de PSP al in de verkoop! Jammer genoeg geen spellen.
Ik had hem bij de Dixons gereserveerd en wouden ze hem niet voor 1 sept verkopen (ze krijgen hem morgen binnen)
Gloeiende, kut wehkamp

Edit: In Oss niet.
pi_30074739
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef gamecube_master het volgende:
Er stond alleen maar een leeg psp doosje met de prijs er op tijs
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30077804
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef Davos het volgende:

[..]

Ik denk dat downgraden over 3 dagen nog niet mogelijk is, maar wie weet...
Verder heb ik liever dat ze 2.0 kraken, zodat we weer bepaalde programma's erop kunnen draaien
Yoshihro is klaar!
1.51/152 -> 1.50
Bugs moeten er alleen
nog uitgehaald worden.
Nee.
pi_30078188
Och, waarom downgraden als over niet al te lange tijd 2.0 gewoon gekraakt is zodat je EN een webbrowser hebt EN nieuwe games kan spelen

(of werkt Medievil op 1.50 ?)
pi_30078427
Ik heb trouwens een dode pixel zie ik net.
Niet hinderlijk, maar toch..
Nee.
pi_30078542
past dat ding nou eigenlijk in je broekzak?
pi_30079037
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef menesis het volgende:
Als je een redelijk formaat broekzak hebt wel gok ik, maar dan moet je er niet een sleutel bij doen. Krast de sleutel langs dat scherm... :x
pi_30079422
quote:
Als je geen dwerg bent wel
Nee.
pi_30079558
quote:
Als je een hele grote broekzak hebt, maar zelfs dan zou ik het niet doen zonder een dun beschermhoesje eromheen. Voor gewone (spijker)broeken is het dus niet aan te raden, maar voor skatebroeken met grote zakken kan het misschien wel
pi_30079731
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef koei het volgende:

[..]

Als je een hele grote broekzak hebt, maar zelfs dan zou ik het niet doen zonder een dun beschermhoesje eromheen. Voor gewone (spijker)broeken is het dus niet aan te raden, maar voor skatebroeken met grote zakken kan het misschien wel
Zat er bij jullie niet zo'n 'tasje' bij ofzo?
Nee.
pi_30079842
Opa zag trouwens laatst op een site psp's aangesloten op monitoren (voor demo's ofzo),
en vraagt zich af hoe ze dat in godesnaam voor elkaar hebben gekregen. (tv-out hack?)
Ben wel vergeten welke site het was.. (opa wordt ook een dagje ouder)
Nee.
pi_30079998
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Zat er bij jullie niet zo'n 'tasje' bij ofzo?
zo'n dun hoesje wel, maar ik vind dat nou niet echt een nuttig dingetje. Handig misschien voor in je broekzak, maar echt je psp beschermen doet hij niet. Ik durf 'm in iedergeval niet los in dat hoesje in mn tas te gooien, en voor langere reizen is het ook niet geschikt omdat je dan waarschijnlijk toch nogwel wat spellen mee wilt nemen en misschien een extra batterij ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')