Daar heb je ook weer gelijk in.. Maar het is imho ideaal voor woon-werkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef koei het volgende:
[..]
zo'n dun hoesje wel, maar ik vind dat nou niet echt een nuttig dingetje. Handig misschien voor in je broekzak, maar echt je psp beschermen doet hij niet. Ik durf 'm in iedergeval niet los in dat hoesje in mn tas te gooien, en voor langere reizen is het ook niet geschikt omdat je dan waarschijnlijk toch nogwel wat spellen mee wilt nemen en misschien een extra batterij ofzo.
Daar is een soort filmpje voor te krijgen die de "stuck pixel" weer vrij kan maken. 60% kans dat het werkt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens een dode pixel zie ik net.![]()
Niet hinderlijk, maar toch..
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in.. Maar het is imho ideaal voor woon-werk
Ik heb er ook nog zo'n grote "dreamgear" case bij, maar da's ook weer niks..
..veel te groot/log en zo. (past wel veel in en is goed sterk)
/edit
Zo een dus: http://www.gamebuzz.ca/online/dreamgear-starter-p-3119.html
(eigenlijk gekocht voor de autoadapter, docking station en analoge stick knopjes)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef koei het volgende:
Er staat nu trouwens een prijsvraag op FOK!Games waarmee je een 1 gig memory stick pro duo van Sandisk kunt winnen, en die past perfect in een psp.
Tip: Wacht op de case van logitech.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.
Zullen wel speciale PSP's geweest zijn, of je hebt het gedroomd...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa zag trouwens laatst op een site psp's aangesloten op monitoren (voor demo's ofzo),
en vraagt zich af hoe ze dat in godesnaam voor elkaar hebben gekregen. (tv-out hack?)
Ben wel vergeten welke site het was.. (opa wordt ook een dagje ouder)
Dat ze niet bestaan voor de consument weet ik, misschien waren het developer modellen ofzo..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zullen wel speciale PSP's geweest zijn, of je hebt het gedroomd...
De gewone PSP heeft géén tv-out.
Deze was/is 19 euro (intertoys), maar is niet aan te bevelen als het je om de case gaat hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Zo'n soort setje zoek ik ook nog, maar de enige die tot nu toe een beetje beviel was gelijk 35 euro.. Maar nu de PSP hier uit is zal het vast wel makkelijker worden om een mooie case te vinden.
Het is goed mogelijk alleen weet ik niet zo of er ook spellen van in de maak zijn. Ik denk dat er sowieso wel een paar in de toekomst komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef menesis het volgende:
Wauw: in de Volkskrant van vandaag staat een megagroot artikel over de PSP. Beetje wat-ie-kan-blabla zeg maar.
Maar wat ik me afvroeg: komen er ook MMORGs voor de PSP? Dus niet dat je op 10 m afstand tegen een andere PSP speelt, maar via wifi internet op een server?
Toch heb ik over de compitabiliteit enige twijfels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef menesis het volgende:
Nog iets leuks: Stel je koopt 1GB mms-duo en je hebt een Canon Camera met compact flash.
Het zou natuurlijk fijn zijn om je gemaakte foto's op de PSP te kunnen zien. Of beter: de 1GB mmstick in de canon te stoppen!
Dit kwam ik tegen:
[afbeelding]
een MMSduo naar CF converter!
quote:Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij 2Call.nl met de onderstaande gegevens:
ordernummer:
emailadres:
abonnement: Vernieuwing T-Mobile - 24 maanden
toestel: Nokia 6610i + Sony PlayStation Portable
prijs: EUR 0
besteldatum: 30-08-2005 14:03
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurt ws wel even voordat ik m krijg, maar hey, gratis
Dat zijn de betere actiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken samen met je PSP:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef menesis het volgende:
Nog iets leuks: Stel je koopt 1GB mms-duo en je hebt een Canon Camera met compact flash.
Het zou natuurlijk fijn zijn om je gemaakte foto's op de PSP te kunnen zien. Of beter: de 1GB mmstick in de canon te stoppen!
Dit kwam ik tegen: een MMSduo naar CF converter!
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken samen met je PSP:
- de converter gaat maar tot 512mb
- de MMPro Duo sticks zijn met MagicGate beveiligd
- Sony PSP filesystem formaat is niet hetzelfde als een CF filesystem formaat.
Ik, erg leuk blad hoor. Staan veel leuke tips in. Alleen wel een min punt is dat ze (bijna) geen minpunten aan een spel noemen. Het is meer een beschrijving.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
klik
Iemand die totaal objectieve blad al gekocht?
Dan werk je natuurlijk onbeveiligd. Kan het nog zijn dat je niet bij andere data kan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef menesis het volgende:
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?
Reken maar nergens op, bij mij zeiden ze dat ze hem pas 100% zeker 1 sept mogen verkopen terwijl 2 andere winkels hem hier al verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb het gevoel als of ik morgen me PSP van de Dixons krijg
Als ik iets bij de Dixons reserveer heb ik het 9 op de 10x 1 dag eerder
Ja dat zeiden met de Gamecube ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Reken maar nergens op, bij mij zeiden ze dat ze hem pas 100% zeker 1 sept mogen verkopen terwijl 2 andere winkels hem hier al verkopen.
Vette actie, waar is die ergens te vinden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij mij was de reden dat de andere winkels hem al in de schappen had liggen bij de cube. Maar nu willen ze hem hier ook niet eens in de winkel leggen nu de rest hem ook verkoopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat zeiden met de Gamecube ook
En met me PS2 ook
Is dat alleen de Europese versie? Of ook de rest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Virta Tennis dwingt je om 1.52 te gebruiken!
Even voor de mensen met 1.5 die hem eventueel wilden kopen, maar toch 1.5 willen behouden.
Dat ze die "beveiliging" erbij hebben gedaan in de Europese versie zodat de importeurs 1.52 erop moeten zetten willen ze die game willen kopen in Europa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm wat bedoel je? Ik denk dat dat overal zo is..
IS dat ook met een isoloader?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Even voor de mensen met 1.5 die hem eventueel wilden kopen, maar toch 1.5 willen behouden.
quote:
Daar mag ik het niet over hebbenquote:
Koop jij altijd spellen die jezelf niet eerst uittest??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef knater het volgende:
[..]
![]()
Ontopic, ik heb al verschillende spellen zien liggen, lumines, virtua tennis, dtm, snooker, en nog wat andere.
Kun je al gewoon kopen in Nijmegen bij mistery media![]()
prijzen lagen tussen de 40 en 50 euro
Er is een hack in oploop welke spellen laat denken dat ze met een 1.51/1.52 psp te doen hebben..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
* Opa_vertelt pakt bier en chipsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Koop jij altijd spellen die jezelf niet eerst uittest??
Zal jij dan veel miskopen in je kutcollectie hebben dan!!!
Hypocriet gedoe!![]()
Ik heb meer spellen orgineel dan dat jij over kan dromen!
Doe jij eens even normaal zeg,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe!![]()
Warez homo's rejoice! Kom ALSJEBLIEFT met een andere smoes, deze is te oud..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe!![]()
Da's nieuw! Moet je je PSP "hacken"om originele games te spelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Er is een hack in oploop welke spellen laat denken dat ze met een 1.51/1.52 psp te doen hebben..![]()
Kan het me ook niet voorstellen, maar blijkbaar wordt het gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:51 schreef Pecker het volgende:
[..]
Da's nieuw! Moet je je PSP "hacken"om originele games te spelen
Nee, ik heb helemaal geen MP3's. De reden is heel simpel. Ik heb ADHD...concentratiestoornis. Ik kan erg slecht lezen en luisteren tegelijk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef Onsokumaru het volgende:
@ pecker.....
je ga me toch niet vertellen dat jij alleen cd`s koopt en dan converteert als mp3 om dan zo op je mp3 speler of psp te zetten..
Nee hoor, ik hecht meer waarde aan dingen die ik koop. Ik ken mensen die games downloaden, ff spelen en wegkijlen. Kopen ze een game, spelen ze m helemaal door.quote:kwestie van niet aanhoren dat je ook op een andere manier aan je dingen komt
Dus ik ben een voorbeeld rol? DANK JE!quote:Heb nog nooit zo`n moraalridder gezien als jij !!
En gasten als jij verprutsen hetquote:geef nie .. mensen zoals jij verbeteren de landschap van Nederland
Donequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef menesis het volgende:
doe voortaan maar wat zout bij je posts
Truth hurts, doesn't it!quote:deze onzin kun je maar beter voor je houden.
Toevallig wel ja, moeilijk voor te stellen he? (nou heb ik niet veel software, maargoed)quote:Maar goed: jij hebt dus alles legaal. Thats great news!
Ik zou zeggen kijk ns uit je doppen!quote:Weet iemand of er ook PSP stands komen zoals dat bij de PS2 het geval was?
13 September in US en 14 September het land van de rijst en loempia's (UMD regio 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:30 schreef Onsokumaru het volgende:
Vraag me wel effe af , wannneer die FF film op UMD uitkomt.. ook per 1 september , of moeten we wachten to medio november ofzo ??
quote:
Die ronde witte achtergrond veranderd van kleur...van wit naar rood en terug. Hij ging ook steeds sneller. Toen ben ik maar weggegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
hehe; jah had ik ook gezien, ik vind dat rood met witte niet zo mooi, meer of er ieder moment een brouwsel van ome bin kan ontploffen. En ja, hoop mensen daar in de rij
en ja, ik zit nu al te lang te kwijlen in dit topic, ik ga ook maar eens een 06abootje nemen met een PSP! (denk ik)
Duurt wel even voordat hij NYC is, of heb je hem per koerier laten opsturen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens Dixons.nl is me PSP verzonden
Hij is toch allang weer in Nederlandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat hij NYC is, of heb je hem per koerier laten opsturen.
Ok, argumenten:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen is de dag hé? Ik wil hem niet, ik heb goede argumenten om hem niet te kopen. Maar hij kijkt me zo lachend aan.
Zit jij ermee, als ik zo'n vraag stelo over isoloaders, blijkbaar wel want anders loop je niet met een kotssmiley te smijten! ( kan je nog wel rustig slapen?)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef knater het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal zeg,
punt 1: is het erg onbeschoft om me de grond in te boren met gevloek en getier.
punt 2: iso loaders / emulators e.d. is hier niet toegestaan, laat dat nou eens in je koppie doordringen.
punt 3: is het vrij zielig dat je jezelf wil bewijzen met "het aantal spellen origineel in je bezit hebben" wat wil je nu goedpraten? dat als je veel spellen hebt je wel iso loaders / warez mag gebruiken?
Wat jij aan illegale dingen doet moet jij weten, op dit forum gelden gewoon regels waar ook jij je aan moet houden.
punt is duidelijk, maar uit ervaring (niet uit eigen ervaring) kan ik je wel vertellen dat als mensen een game goed vinden en al een kopie hebben niet snel het origineel gaan halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Henk-B het volgende:
Voorbeeld:
Je wilt een Auto kopen, maak jij dan eerst een proefrit of ga je alleen op meningen af van je omgeving en autobladen?
Punt is wel duidelijk denk ik zo!
Ik zit eigenlijk niet zo lang in de bus/trein.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat voor goede argumenten heb je dan?
Grappig dat 'de games' er niet tussen staatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, argumenten:
* verslavend
* scherm spiegelt verschrikkelijk
* mooi design
* verslavend
Goede argumentenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet zo lang in de bus/trein.
Hij is eigenlijk te fragiel om als handheld dienst te doen
Ik (of beter gezegd mijn vriendin) heeft een DS
Het soort games wat uitkomt kan ik ook op mijn PS2 gamen
Dat moest de laatste eigenlijk zijn, maar het was nog vroeg..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Grappig dat 'de games' er niet tussen staat
Internet is wifiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat internet werkt, heb je echt overal connectie of zit je vaak zonder? En wat kun je allemaal online doen? Surfen, msn, games...?
En waar is PSP tot nu toe het goedkoopst?
Twijfel nog een beetje om er een aan te schaffen...
Je kan hooguit een beetje op html sites surfen. Flash sites werken zowiezo niet en java denk ik ook niet. Msn kan misschien via webmessenger.msn.com maar het programma zelf is van mocrisoft dus ik denk niet dat sony dat op hun PSP zal zetten. Verder kun je uiteraard alleen internetten als je binnen het bereik van een wifi netwerk bent (en je moet uiteraard ook toegang tot dat netwerk hebben! gelukkig zijn er nog zat mensen met onbeveiligd wifi bij mij in de buurt dus ik zou zomaar in een parkje kunnen gaan zitten internettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Ben benieuwd hoe dat internet werkt, heb je echt overal connectie of zit je vaak zonder? En wat kun je allemaal online doen? Surfen, msn, games...?
Je hebt niet overal Internet hoor, als dat zo is mogen ze om de 30 meter een wifi routertje neer zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:44 schreef devv05 het volgende:
Sommige wel, sommige niet. Hier in Zwolle doen ze niet meer aan demo-pods omdat er altijd bepaalde groepen mensen er de hele dag stonden..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef -Dries- het volgende:
Zijn die demo-pods alleen in de Media Markt?
ik heb er ook eentje gezien in de Intertoysquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef -Dries- het volgende:
Zijn die demo-pods alleen in de Media Markt?
hehe; al gevonden:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan als je een MMstick duo in je computer steekt? Kun je er dan ook niets opzetten (zonder sony software)?
bronquote:USB Connectivity
In USB Mode, if you have a Memory Stick Duo or Pro Duo inserted, you can connect a mini-USB cable to the top of the PSP, and it acts like a USB drive, allowing you to access any folders or content on the Memory Stick. Windows XP immediately recognized the device as a Removable Disk after we plugged in the cable. File transfers both ways were incredibly fast thanks to the USB 2.0 support.
Games zijn niet regio-gebonden, alleen de filmsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Tot nu toe heeft mijn Regio 1 PSP (US of A) geen problemen met afspelen van Regio 2 (Europe) games.
Tot nu toe klopt dat inderdaad, maar er staat wel degelijk een regiocode op de hoes.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Games zijn niet regio-gebonden, alleen de films
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef Gstyles het volgende:
Hoe zal het zitten met een auto-navigatiesysteem op de PSP zal dat er komen????
Ik denk het niet. Ik zag toevallig net wel een advertentie in de Metro dat ze bij de Dixons in Rijswijk om 24.00 open zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
@ gamecube_master of iemand anders uit Zwolle
Weet je toevallig of ze daar ook om middernacht opengaan zoals in aaltijd andere steden wel het geval is?
Ik denk niet echt dat er veel winkels om 24:00 open zijn.. Tis niet zo dat elke winkel open is hoor vanacht, zijn er maar een paar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
mwuh nee ze zullen is ergens aan meedoen aan deze kant van het land naja ik ga zo zelf ff naar zwolle hopen dat ze hem per ongeluk al ergens verkopen of ff kijken of er tog idd om 00:00 eentje opengaat dan ga ik vanavond ff trug
Ik zit er niet mee hoor, maar regels zijn regels. (ik slaap prima btw)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Zit jij ermee, als ik zo'n vraag stelo over isoloaders, blijkbaar wel want anders loop je niet met een kotssmiley te smijten! ( kan je nog wel rustig slapen?)
Die is wel grappig, je stelt een vraag op een forum, niet op msn ofzo, misschien een betere optie voor je?quote:Ik heb de vraag niet aan jou gesteld, dus eigenlijk weet ik niet waar jij je mee bemoeid?
Deze vergelijking slaat dus echt nergens op, je probeert illegale praktijken weer goed te praten heb je dit nu nog steeds niet door?quote:En over mijn gamescollectie, ik test spellen eerst uit voordat ik tot koop overga!
Ik ga niet alleen op meningen af van andere mensen en gamebladen, daar ben ik vroeger te vaak mee de mis in gegaan.
Als ze gewoon demo's zouden uitbrengen, was er niks aan de hand dan kun je gewoon de game uittesten en als hij bevalt tot de koop overgaan!
Voorbeeld:
Je wilt een Auto kopen, maak jij dan eerst een proefrit of ga je alleen op meningen af van je omgeving en autobladen?
Punt? ik zie geen punt alleen je belabberde mening, die slecht onderbouwd is.quote:Punt is wel duidelijk denk ik zo!
f1 Grand Prix is die al uit dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist mijn eerste PSP aankopen gedaan in Nederland..
Logitech Protective Armor, erg mooi dingentje die goed beschermd en je hebt er geen last van tijdens het spelen, echt een aanrader voor de mensen die hun psp in hun tas mee moeten dragen naar bijvoorbeeld school.
F1 Grand Prix: Leuke racer voor de liefhebber van deze sport
Everybody's Golf: Erg leuke golfgame, zeer vermakelijk...een echte aanrader! Net 2,5 uur lang non stop zitten spelen(te vinden op IGN onder de naam Open Tee)
Hier bij de dixons in Alphen aan den Rijn lag die al in de schappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
f1 Grand Prix is die al uit dan?
Dat is namelijk wel een game die ik wil en daarom mijn PSP weer onder het stof vandaan kan halen
Oh cool is het een beetje leuk en grafisch mooi?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:37 schreef Mister_T het volgende:
Hier bij de dixons in Alphen aan den Rijn lag die al in de schappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |