jij bent snel van je hobby afgepraatquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:16 schreef Drumpie het volgende:
En wie weet een winkel voor telescopen dan??? want daar ben ik ook wel in geinteresseerd.
( op marktplaats heb ik al gekeken )
hoeveel wil je uitgeven?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:43 schreef Drumpie het volgende:
euhm. jah ik wil der best wel een maar die nogal ver in de grond zoekt goedkoop en goed
dan kan je beter een telescoop nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:46 schreef Drumpie het volgende:
Niet meer dan 80 euro
voor 80 euro heb je een prima tweedehands telescoop. kan je mooi de maan zien enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:50 schreef Drumpie het volgende:
haha ik ben 12 dus niet zo rijk
er kan behalve krassen op de lens niet veel stuk aan. zo zijn telescopen van 100 jaar oud nog prima te gebruiken. een microscoop is trouwens ook erg leuk!quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:54 schreef Drumpie het volgende:
jah ik had al op marktplaats gekeken al hele mooie gezien die maar paar keer zijn gebruikt
een vriend van me zoekt nu met mijn detectors. ik ben ff uitgespeeld ermee. ik heb trouwens ook een microscoop.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:59 schreef Drumpie het volgende:
heb jij een detector dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |