ik heb dus die van 2005 nuquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb laatst eens even een dvdrip van CZW gedownload "tournament of death 1"... Wat een lekker zieke shit is dat zeg. Sick Nick Mondo is wel erg tof. Ik snap zelf niet dat dat soort mensen zo hun lichaam op het spel zet voor die paar seconds of fame, maar het is erg vermakelijk om te kijken.
Hoe echt alles altijd is weet ik niet, maat op een gegeven moment bij het laatste gevecht van Nick Mondo pakt zijn tegenstander een zo'n grasmaaier/ strimmer oid... en dat ding komt echt tegen de borst/buik van Mondo aan en het bloed spat alle kanten op... De reactie van Mondo is erg realistisch, maar als de winnaar wordt bekend gemaakt heb ik niet echt het idee dat er nou loszittende huid te zien is of iets wat op een wond lijkt...
CZW is extreem tofquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb dus die van 2005 nu
dat is volgens mij de 4e, dus die van jou is van 2002
De tegenstander van Sick Nick Mondo waar je het over hebt is Wife Beater. Die grasmaaier is 100% echt. Het is zo'n grasmaaier met een ronddraaiend stuk plasticdraad, dat komt hard aan maar haalt je niet enorm open. Wife Beater heeft de weedwhacker al vaker gebruikt. Tegen Lobo ook een keer, toen zag je echt de erg rode striemen die dat ding heeft achter gelaten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb laatst eens even een dvdrip van CZW gedownload "tournament of death 1"... Wat een lekker zieke shit is dat zeg. Sick Nick Mondo is wel erg tof. Ik snap zelf niet dat dat soort mensen zo hun lichaam op het spel zet voor die paar seconds of fame, maar het is erg vermakelijk om te kijken.
Hoe echt alles altijd is weet ik niet, maat op een gegeven moment bij het laatste gevecht van Nick Mondo pakt zijn tegenstander een zo'n grasmaaier/ strimmer oid... en dat ding komt echt tegen de borst/buik van Mondo aan en het bloed spat alle kanten op... De reactie van Mondo is erg realistisch, maar als de winnaar wordt bekend gemaakt heb ik niet echt het idee dat er nou loszittende huid te zien is of iets wat op een wond lijkt...
Kennedy!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:03 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz eerste friday night SD was nou niet gelijk dramatisch.
En ik mag die mr. Kennedy wel
KENNEDY!!
de pars ook downloaden en dan het programmaatje quickpar2 downloadenquote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik probeer em dus binnen te trekken via zo'n nieuwsgroep, maar er zijn 4 rar-bestandjes corrupt geeft ie aan. Iemand die me kan helpen?
Waarom probeer je niet om bij www.pwtorrents.net te komen? Dat is met bittorrents en alleen maar pro-wrestling downloads. Als je niet kan registeren moet je wat later nog een keer proberen want dan zijn er weer paatsen vrij.quote:Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar, ik snap er de ballen van
Das toevallig die heb ik vanmiddag ook gekekenquote:Op maandag 12 september 2005 03:13 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie heeft net WWF - Bret 'The Hitman' Hart - Wrestling with Shadows gekeken
indrukwekkend... vooral de beelden als de meesten het niet doorhebben
Mocht je niet weten wat het 'Montreal' incident inhoudt en waarom iedereen nog zo graag 1x bret 'the hitman' hart wil zien. Kijk deze docu/biografie... Het maakt een hele hoop duidelijk. Ook over de industrie
nee dat stuk heb ik niet,quote:Op maandag 12 september 2005 03:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Das toevallig die heb ik vanmiddag ook gekeken
Best behoorlijke lompheid wat Vince heeft geflikt tijdens Bret's laatste WWF match.
Heb je hem van piratebay getrokken? Dan heb je ook de de Memorial episode van RAW voor Owen Hart. Indrukwekkende aflevering vond ik, ik kreeg serieus een brok in mijn keel door de huilende Triple H.
Memorial stukje zegtiequote:Op maandag 12 september 2005 03:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nee dat stuk heb ik niet,
hij stond in a.b.pro-wrestling dus daar vandaan gehaald, met commercials ook nog en 2 uur in 600mb
magoed, het was me wel duidelijk dat Bret echt genaaid is
is het mogelijk dat anders dat memorial stukje online gooit? ergens?
heb ikquote:Op maandag 12 september 2005 03:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Memorial stukje zegtie
Tis een complete RAW aflevering toen het nog RAW is War was. Als je een ftp ofzo hebt dan wil ik hem morgen wel naar je uploaden. Hele indrukwekkende aflevering want de verhaallijn is daar weggelaten en alles is daar voor Owen en de uitzending is van de dag na Owen's ongeluk.
Hele indrukwekkende show vond ik en erg toffe snelle matches, in anderhalf uur 10 matches.
Vanavond even downloaden uit a.b.pro-wrestling. Heb ik weer wat te kijken na Expeditie Robinson.quote:Op maandag 12 september 2005 03:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
nee dat stuk heb ik niet,
hij stond in a.b.pro-wrestling dus daar vandaan gehaald, met commercials ook nog en 2 uur in 600mb
magoed, het was me wel duidelijk dat Bret echt genaaid is
is het mogelijk dat anders dat memorial stukje online gooit? ergens?
alleen die reclame tussendoor was zo hoerigquote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanavond even downloaden uit a.b.pro-wrestling. Heb ik weer wat te kijken na Expeditie Robinson.
Het is natuurlijk wel geheel het verhaal van Bret Hart he... Zit verder geen enkele nuance in. Bret Hart zou naar WCW en wilde als kampioen vertrekken... Dat is niet gebeurd (wat een verrassing).quote:Op maandag 12 september 2005 03:13 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie heeft net WWF - Bret 'The Hitman' Hart - Wrestling with Shadows gekeken
indrukwekkend... vooral de beelden als de meesten het niet doorhebben
Mocht je niet weten wat het 'Montreal' incident inhoudt en waarom iedereen nog zo graag 1x bret 'the hitman' hart wil zien. Kijk deze docu/biografie... Het maakt een hele hoop duidelijk. Ook over de industrie
Hij vond het niet erg om de titel te droppen maar niet in Montreal (niet zo heel gek)quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel geheel het verhaal van Bret Hart he... Zit verder geen enkele nuance in. Bret Hart zou naar WCW en wilde als kampioen vertrekken... Dat is niet gebeurd (wat een verrassing).
Als documentaire heeft het zijn doel wel bereikt voor Bret hart. Hij heeft zijn verhaal op deze manier kunnen doen. Ik heb in oude PWI magazines nog wel interviews met Shawn Michaels gelezen. Iedereen wist dat er die avond wat zou gebeuren, ook Bret Hart... De documentaire is dan ook slechts 1 kant van het verhaal.
Dat was inderdaad de screw job... Maar ik denk dat er al veel bad blood was tussen McMahon en bret hart omdat hij al weg zou gaan. WWF deed het destijds al niet zo goed meer (mid 90's disaster) en als dan ook nog een van je grootste sterren weg gaat (net als Diesel, Razor Ramon, Hulk Hogan, Macho Man etc), ja dan gaat het niet helemaal lekker tussen beide partijen. Iemand die weggaat verliest vrijwel altijd de titel en deze manier genereerde de meeste kijkcijfers en controverse... iets waar beide partijen nooit vies van zijn geweest.quote:Op maandag 12 september 2005 12:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij vond het niet erg om de titel te droppen maar niet in Montreal (niet zo heel gek)
Daarbij spuug je niet iemand zomaar vol in zijn gezicht op tv, sla je hem daarna niet en ben je niet zo geirriteerd als je overal vanaf weet. Er wordt ook op een vreemde manier de bel geslagen aan het einde van de match
ik zie hem ook niet als een engel, daarvoor is het dan weer net ff tequote:Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de screw job... Maar ik denk dat er al veel bad blood was tussen McMahon en bret hart omdat hij al weg zou gaan. WWF deed het destijds al niet zo goed meer (mid 90's disaster) en als dan ook nog een van je grootste sterren weg gaat (net als Diesel, Razor Ramon, Hulk Hogan, Macho Man etc), ja dan gaat het niet helemaal lekker tussen beide partijen. Iemand die weggaat verliest vrijwel altijd de titel en deze manier genereerde de meeste kijkcijfers en controverse... iets waar beide partijen nooit vies van zijn geweest.
De documentaire maakt bijna een engel van Bret Hart en dat is hij echt niet... wel naief![]()
Creative control zegt op zich niet heel veel. Hij had ongetwijfeld wel wat te zeggen over de richting waarin zijn character zou gaan, maar een worstelaar bepaalt niet of hij een titel wint of verliest. Dat zijn nog altijd de creative teams (storyline writers etc) en uiteindelijk Vince McMahon.quote:Op maandag 12 september 2005 12:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zie hem ook niet als een engel, daarvoor is het dan weer net ff te
Maar hij is wel ontzettend genaaid zeg
Snap ook niet dat ie niet gewoon een advocaat erop heeft gezet omdat in zijn contract stond dat hij creative control had
Ik heb hem bijna binnen. Ik kijk er normaal nooit naar, wil weleens zien of het echt zo goed is als sommigen beweren.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef jozef444 het volgende:
Iemand TNA van afgelopen weekend nog gezien ? Was niet echt verkeerd, en iig mooie moves
Mwoah sfeer is gewoon wat minder (komt ook wel door t gebrek aan publiek) maar een AJ Styles is echt zooooo goedquote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna binnen. Ik kijk er normaal nooit naar, wil weleens zien of het echt zo goed is als sommigen beweren.
Wooooooooquote:Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef ScienceFriction het volgende:
TNA Wrestling heeft oa kevin Nash... ook al een bejaarde... gelukkig heeft-ie niet meer "big sexy" op z'n shirt staan... wat een kneus die gast...
Shawn Michaels daarentegen is nog steeds in topvorm hoor. Zolang hij nog niet strompelt (althans niet in de ring... backstage zal hij wel niet fijn meer lopen na al zijn operaties) en nog steeds enorm goed acteert vind ik het best...
Ric Flair? Nooit gemogen...
Extra PARs downloaden. Er stonden er ongelofelijk veel in de groep. Ik had geen enkele PAR-file nodig, maar heb net alles weggegooid omdat ik al gekeken heb. Was trouwens een goede aflevering van SD!.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ik krijg het maar niet voor elkaar: heb nu 62 rar files en 11 par files van smackdown van gisteravond, maar na alle pars te hebben gerund heeft ie nog blocks nodig, en als ik 001 wil gaan extracten geeft ie aan dat er geen archive found is ...
Oftewel, alles uit die nieuwsgroep binnengehaald, maar nog steeds niks te zien
Het zat goed in elkaar en die 3-man-X-Division-title-match was echtquote:Op donderdag 15 september 2005 17:28 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Mwoah sfeer is gewoon wat minder (komt ook wel door t gebrek aan publiek) maar een AJ Styles is echt zooooo goed
Ik heb alle 11 parbestanden die in de NG stonden ... al geeft ie wle aan in de NG dat er steeds zoveel/14 is, dus zouden er 14 moeten staan, terwijl ik er 11 hebquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Extra PARs downloaden. Er stonden er ongelofelijk veel in de groep. Ik had geen enkele PAR-file nodig, maar heb net alles weggegooid omdat ik al gekeken heb. Was trouwens een goede aflevering van SD!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr. Kennedy was ook weer geweldig.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
de rock was net zo wit als een zwarte weerman bij Foxquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik weet het niet met die Bobby Lashley... de WWE heeft altijd al moeite gehad om zwarte wrestlers door te laten stoten (of heeft het nooit gewild). De enige echt succesvolle zwarte worstelaar is de Rock geweest...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef AnthonyZeus het volgende:
BTW, ik zag hier Mr_Brownstone, die ken ik van DWA
Pleeeeeaaaaase... die gast leek wel een Mighty Morphin Power Ranger, wat een kneus was dat zeg.quote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mijn favo intro was uit de WCW tijd nl die van Glacier die samurai/ninja stijl was gewooon GAAF!
niet echt een betere gezien op het moment
stingquote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef PirE het volgende:
Wat intro's betreft (gaat dus totaal niet over kwaliteit van het personage):
- Christian
- HHH (Hij duurt lang maar het is wel een hele goeie intro, 3 oct zien we hem weer helemaal)
- The Undertaker
- Shawn Michaels
- Oude van Batista (die nieuwe vind ik niks)
Ik wacht nog steeds op een push van Christian (maar die zal wel nooit komen....)
Glacier was gaaf Manquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Pleeeeeaaaaase... die gast leek wel een Mighty Morphin Power Ranger, wat een kneus was dat zeg.
dat ben ik compleet met je eens. Maar ze komen nu wel weer met speciality matches. Ladder match nu met Edge en Hardy bijvoorbeeld. Ik vind het wel heeeel erg stom dat ze de Dudleyz weg hebben laten gaan. MNM vs de Dudleyz in een TLC match had mij bijvoorbeeld heel erg vet gelekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:25 schreef Magneet het volgende:
probleem bij de WWE is dat ze te weinig risico durven te lopen ivm blessures
uhuhquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat ben ik compleet met je eens. Maar ze komen nu wel weer met speciality matches. Ladder match nu met Edge en Hardy bijvoorbeeld. Ik vind het wel heeeel erg stom dat ze de Dudleyz weg hebben laten gaan. MNM vs de Dudleyz in een TLC match had mij bijvoorbeeld heel erg vet geleken
Ummm... nee... welk mailadres?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef jozef444 het volgende:
Heej sciencefriction heb jij mijn mailtje al gehad van een tijdje terug ?
2 keer per week. 1 keer Raw en 1 keer Smackdown. Daarnaast heb je nog Heat op zondag (geloof ik), maar daar kijk ik nooit naar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef anoukforza het volgende:
Hoevaak zijn die wedstrijden per week?
1 x WWE RAW 1 x WWE Smackdown dan WWE Heat & Velocity maar die worden voor raw & sd opgenomen. Daarna heb je van TNA nog impact en 2 x per maand een PPVquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef anoukforza het volgende:
Hoevaak zijn die wedstrijden per week?
Ik dacht dat ik jouw username kende van Dutch Wrestling Alliance (Is inmiddels dood..). Maar ik kan het natuurlijk mis hebben...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]Eh, refresh my memory, please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |