abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30455069
Ik heb laatst eens even een dvdrip van CZW gedownload "tournament of death 1"... Wat een lekker zieke shit is dat zeg. Sick Nick Mondo is wel erg tof. Ik snap zelf niet dat dat soort mensen zo hun lichaam op het spel zet voor die paar seconds of fame, maar het is erg vermakelijk om te kijken.

Hoe echt alles altijd is weet ik niet, maat op een gegeven moment bij het laatste gevecht van Nick Mondo pakt zijn tegenstander een zo'n grasmaaier/ strimmer oid... en dat ding komt echt tegen de borst/buik van Mondo aan en het bloed spat alle kanten op... De reactie van Mondo is erg realistisch, maar als de winnaar wordt bekend gemaakt heb ik niet echt het idee dat er nou loszittende huid te zien is of iets wat op een wond lijkt...
pi_30455190
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb laatst eens even een dvdrip van CZW gedownload "tournament of death 1"... Wat een lekker zieke shit is dat zeg. Sick Nick Mondo is wel erg tof. Ik snap zelf niet dat dat soort mensen zo hun lichaam op het spel zet voor die paar seconds of fame, maar het is erg vermakelijk om te kijken.

Hoe echt alles altijd is weet ik niet, maat op een gegeven moment bij het laatste gevecht van Nick Mondo pakt zijn tegenstander een zo'n grasmaaier/ strimmer oid... en dat ding komt echt tegen de borst/buik van Mondo aan en het bloed spat alle kanten op... De reactie van Mondo is erg realistisch, maar als de winnaar wordt bekend gemaakt heb ik niet echt het idee dat er nou loszittende huid te zien is of iets wat op een wond lijkt...
ik heb dus die van 2005 nu
dat is volgens mij de 4e, dus die van jou is van 2002
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:46:04 #78
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_30456430
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik heb dus die van 2005 nu
dat is volgens mij de 4e, dus die van jou is van 2002
CZW is extreem tof
Download ook de Cage of Death 6 die is ook meesterlijk tof. Voor het minder extreme hardcore gedoe van CZW moet je eens naar Best of the best kijken. (Best of the best 3 is een hele goede).
Nick Mondo is inmiddels met pensioen gegaan helaas. En nog minder leuk is dat Chris Cash, een hele goede technische en hardcore wrestler van CZW, 2 weken geleden verongelukt is met zijn motor. Je kan hem in aktie zien bij Best of the best 3.
Als je de kans krijgt download dan trouwens ook Un'f'n-believable. Dat is een vrij oude show van CZW van de beginjaren. Erg vette aktie en hele toffe matches. De beste is daar duidelijk de fans bring the weapons match. Die is vrij ziek
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:48:40 #79
44649 beelz
pi_30456505
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef ScienceFriction het volgende:

De tegenstander van Sick Nick Mondo waar je het over hebt is Wife Beater. Die grasmaaier is 100% echt. Het is zo'n grasmaaier met een ronddraaiend stuk plasticdraad, dat komt hard aan maar haalt je niet enorm open. Wife Beater heeft de weedwhacker al vaker gebruikt. Tegen Lobo ook een keer, toen zag je echt de erg rode striemen die dat ding heeft achter gelaten.
Besef Regulier!
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:03:49 #80
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_30458795
Hmzz eerste friday night SD was nou niet gelijk dramatisch.

En ik mag die mr. Kennedy wel

KENNEDY!!
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:23:58 #81
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30465402
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:03 schreef jozef444 het volgende:
Hmzz eerste friday night SD was nou niet gelijk dramatisch.

En ik mag die mr. Kennedy wel

KENNEDY!!
Kennedy!!

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30465538
kennedy....
  zaterdag 10 september 2005 @ 21:27:13 #83
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30465556
Het was niet slecht trouwens. Maar 2 korte promo's deze keer en echt veel matches.

1 van de betere SD's dit jaar. Die Kennedy heeft wel potentie. Burchill is ook niet slecht trouwens. Het lijkt erop dat SD weer wat beter wordt. Volgende week Orton vs Undertaker.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 11 september 2005 @ 10:48:24 #84
43311 jozef444
pi_30477493
Ik vind echt dat qua nieuw talent SD het beter doet dan Raw. SD heeft nu de mexicooooooooooools, Burchill idd (denk dat ie ook wel wat kan worden vooral met Regal bij m) en misteeeeeeeeeeeeeeeeeeer kenneeeeeedyyyyyyyyyyyyy.

En dat dan tegenover Raw met vooral tag teams -> heart throbs, en die 2 nieuwe mccade en.... ? Verder vind ik dat daar ook een flink aantal foute veranderingen van character zijn gemaakt (Dupree, chavo white e.d.) de enigste die ik eigenlijk wel ok vin is Rob Conway (geweldige muziek, ooooo just look at me ).

kenneeedyyyyyyy
  zondag 11 september 2005 @ 17:14:19 #85
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30488672
Burchill doet me denken aan een andere Engelsman, die nu in een rolstoel zit.

Ben het met PirE eens over Smackdown, dat ze het goed doen daar. Beter dan bij RAW in ieder geval. Raw fastforward ik een beetje doorheen, maar voor Smackdown kan ik lekker gaan zitten.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30502544
Ik probeer em dus binnen te trekken via zo'n nieuwsgroep, maar er zijn 4 rar-bestandjes corrupt geeft ie aan. Iemand die me kan helpen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 12 september 2005 @ 00:36:56 #87
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30503031
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik probeer em dus binnen te trekken via zo'n nieuwsgroep, maar er zijn 4 rar-bestandjes corrupt geeft ie aan. Iemand die me kan helpen?
de pars ook downloaden en dan het programmaatje quickpar2 downloaden
Daarmee kan je die 4 bestanden repareren

http://www.quickpar.org.uk/

Met quickpar erbij zijn nieuwsgroepen echt super
pi_30503273
Ik krijg het niet voor elkaar, ik snap er de ballen van
  maandag 12 september 2005 @ 00:52:38 #89
44649 beelz
pi_30503418
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar, ik snap er de ballen van
Waarom probeer je niet om bij www.pwtorrents.net te komen? Dat is met bittorrents en alleen maar pro-wrestling downloads. Als je niet kan registeren moet je wat later nog een keer proberen want dan zijn er weer paatsen vrij.
Besef Regulier!
  maandag 12 september 2005 @ 03:13:27 #90
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30505232
* Paxlie heeft net WWF - Bret 'The Hitman' Hart - Wrestling with Shadows gekeken
indrukwekkend... vooral de beelden als de meesten het niet doorhebben

Mocht je niet weten wat het 'Montreal' incident inhoudt en waarom iedereen nog zo graag 1x bret 'the hitman' hart wil zien. Kijk deze docu/biografie... Het maakt een hele hoop duidelijk. Ook over de industrie
  maandag 12 september 2005 @ 03:30:04 #91
44649 beelz
pi_30505333
quote:
Op maandag 12 september 2005 03:13 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie heeft net WWF - Bret 'The Hitman' Hart - Wrestling with Shadows gekeken

Mocht je niet weten wat het 'Montreal' incident inhoudt en waarom iedereen nog zo graag 1x bret 'the hitman' hart wil zien. Kijk deze docu/biografie... Het maakt een hele hoop duidelijk. Ook over de industrie
Das toevallig die heb ik vanmiddag ook gekeken
Best behoorlijke lompheid wat Vince heeft geflikt tijdens Bret's laatste WWF match.
Heb je hem van piratebay getrokken? Dan heb je ook de de Memorial episode van RAW voor Owen Hart. Indrukwekkende aflevering vond ik, ik kreeg serieus een brok in mijn keel door de huilende Triple H.
Besef Regulier!
  maandag 12 september 2005 @ 03:35:32 #92
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30505364
quote:
Op maandag 12 september 2005 03:30 schreef beelz het volgende:

[..]

Das toevallig die heb ik vanmiddag ook gekeken
Best behoorlijke lompheid wat Vince heeft geflikt tijdens Bret's laatste WWF match.
Heb je hem van piratebay getrokken? Dan heb je ook de de Memorial episode van RAW voor Owen Hart. Indrukwekkende aflevering vond ik, ik kreeg serieus een brok in mijn keel door de huilende Triple H.
nee dat stuk heb ik niet,
hij stond in a.b.pro-wrestling dus daar vandaan gehaald, met commercials ook nog en 2 uur in 600mb
magoed, het was me wel duidelijk dat Bret echt genaaid is
is het mogelijk dat anders dat memorial stukje online gooit? ergens?
  maandag 12 september 2005 @ 03:39:36 #93
44649 beelz
pi_30505386
quote:
Op maandag 12 september 2005 03:35 schreef Paxlie het volgende:

[..]

hij stond in a.b.pro-wrestling dus daar vandaan gehaald, met commercials ook nog en 2 uur in 600mb
Memorial stukje zegtie
Tis een complete RAW aflevering toen het nog RAW is War was. Als je een ftp ofzo hebt dan wil ik hem morgen wel naar je uploaden. Hele indrukwekkende aflevering want de verhaallijn is daar weggelaten en alles is daar voor Owen en de uitzending is van de dag na Owen's ongeluk.
Hele indrukwekkende show vond ik en erg toffe snelle matches, in anderhalf uur 10 matches.
Besef Regulier!
  maandag 12 september 2005 @ 03:40:14 #94
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30505389
quote:
Op maandag 12 september 2005 03:39 schreef beelz het volgende:

[..]

Memorial stukje zegtie
Tis een complete RAW aflevering toen het nog RAW is War was. Als je een ftp ofzo hebt dan wil ik hem morgen wel naar je uploaden. Hele indrukwekkende aflevering want de verhaallijn is daar weggelaten en alles is daar voor Owen en de uitzending is van de dag na Owen's ongeluk.
Hele indrukwekkende show vond ik en erg toffe snelle matches, in anderhalf uur 10 matches.
heb ik
  maandag 12 september 2005 @ 10:55:48 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30508515
quote:
Op maandag 12 september 2005 03:35 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Vanavond even downloaden uit a.b.pro-wrestling. Heb ik weer wat te kijken na Expeditie Robinson.
  maandag 12 september 2005 @ 11:03:02 #96
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30508701
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef PirE het volgende:

[..]

Vanavond even downloaden uit a.b.pro-wrestling. Heb ik weer wat te kijken na Expeditie Robinson.
alleen die reclame tussendoor was zo hoerig
pi_30510033
quote:
Op maandag 12 september 2005 03:13 schreef Paxlie het volgende:

Het is natuurlijk wel geheel het verhaal van Bret Hart he... Zit verder geen enkele nuance in. Bret Hart zou naar WCW en wilde als kampioen vertrekken... Dat is niet gebeurd (wat een verrassing).

Als documentaire heeft het zijn doel wel bereikt voor Bret hart. Hij heeft zijn verhaal op deze manier kunnen doen. Ik heb in oude PWI magazines nog wel interviews met Shawn Michaels gelezen. Iedereen wist dat er die avond wat zou gebeuren, ook Bret Hart... De documentaire is dan ook slechts 1 kant van het verhaal.
  maandag 12 september 2005 @ 12:09:56 #98
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30510222
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel geheel het verhaal van Bret Hart he... Zit verder geen enkele nuance in. Bret Hart zou naar WCW en wilde als kampioen vertrekken... Dat is niet gebeurd (wat een verrassing).

Als documentaire heeft het zijn doel wel bereikt voor Bret hart. Hij heeft zijn verhaal op deze manier kunnen doen. Ik heb in oude PWI magazines nog wel interviews met Shawn Michaels gelezen. Iedereen wist dat er die avond wat zou gebeuren, ook Bret Hart... De documentaire is dan ook slechts 1 kant van het verhaal.
Hij vond het niet erg om de titel te droppen maar niet in Montreal (niet zo heel gek)
Daarbij spuug je niet iemand zomaar vol in zijn gezicht op tv, sla je hem daarna niet en ben je niet zo geirriteerd als je overal vanaf weet. Er wordt ook op een vreemde manier de bel geslagen aan het einde van de match
pi_30510440
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:09 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hij vond het niet erg om de titel te droppen maar niet in Montreal (niet zo heel gek)
Daarbij spuug je niet iemand zomaar vol in zijn gezicht op tv, sla je hem daarna niet en ben je niet zo geirriteerd als je overal vanaf weet. Er wordt ook op een vreemde manier de bel geslagen aan het einde van de match
Dat was inderdaad de screw job... Maar ik denk dat er al veel bad blood was tussen McMahon en bret hart omdat hij al weg zou gaan. WWF deed het destijds al niet zo goed meer (mid 90's disaster) en als dan ook nog een van je grootste sterren weg gaat (net als Diesel, Razor Ramon, Hulk Hogan, Macho Man etc), ja dan gaat het niet helemaal lekker tussen beide partijen. Iemand die weggaat verliest vrijwel altijd de titel en deze manier genereerde de meeste kijkcijfers en controverse... iets waar beide partijen nooit vies van zijn geweest.

De documentaire maakt bijna een engel van Bret Hart en dat is hij echt niet... wel naief
  maandag 12 september 2005 @ 12:23:02 #100
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30510533
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de screw job... Maar ik denk dat er al veel bad blood was tussen McMahon en bret hart omdat hij al weg zou gaan. WWF deed het destijds al niet zo goed meer (mid 90's disaster) en als dan ook nog een van je grootste sterren weg gaat (net als Diesel, Razor Ramon, Hulk Hogan, Macho Man etc), ja dan gaat het niet helemaal lekker tussen beide partijen. Iemand die weggaat verliest vrijwel altijd de titel en deze manier genereerde de meeste kijkcijfers en controverse... iets waar beide partijen nooit vies van zijn geweest.

De documentaire maakt bijna een engel van Bret Hart en dat is hij echt niet... wel naief
ik zie hem ook niet als een engel, daarvoor is het dan weer net ff te
Maar hij is wel ontzettend genaaid zeg
Snap ook niet dat ie niet gewoon een advocaat erop heeft gezet omdat in zijn contract stond dat hij creative control had
pi_30510991
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:23 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik zie hem ook niet als een engel, daarvoor is het dan weer net ff te
Maar hij is wel ontzettend genaaid zeg
Snap ook niet dat ie niet gewoon een advocaat erop heeft gezet omdat in zijn contract stond dat hij creative control had
Creative control zegt op zich niet heel veel. Hij had ongetwijfeld wel wat te zeggen over de richting waarin zijn character zou gaan, maar een worstelaar bepaalt niet of hij een titel wint of verliest. Dat zijn nog altijd de creative teams (storyline writers etc) en uiteindelijk Vince McMahon.

Een advocaat erop zetten heeft uiteindelijk geen zin, omdat storylines altijd veranderen en je geen contracten tekent voor het verloop van verhalen. Een advocaat heeft dan ook geen poot om op te staan.
  woensdag 14 september 2005 @ 18:14:57 #102
43311 jozef444
pi_30578161
Iemand TNA van afgelopen weekend nog gezien ? Was niet echt verkeerd, en iig mooie moves
  woensdag 14 september 2005 @ 20:33:51 #103
44649 beelz
pi_30582561
Nee ik kijk geen TNA... De ring is mij te achterlijk.
Besef Regulier!
  woensdag 14 september 2005 @ 21:26:53 #104
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30584431
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef jozef444 het volgende:
Iemand TNA van afgelopen weekend nog gezien ? Was niet echt verkeerd, en iig mooie moves
Ik heb hem bijna binnen. Ik kijk er normaal nooit naar, wil weleens zien of het echt zo goed is als sommigen beweren.
  donderdag 15 september 2005 @ 17:28:00 #105
43311 jozef444
pi_30607635
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb hem bijna binnen. Ik kijk er normaal nooit naar, wil weleens zien of het echt zo goed is als sommigen beweren.
Mwoah sfeer is gewoon wat minder (komt ook wel door t gebrek aan publiek) maar een AJ Styles is echt zooooo goed
pi_30614258
Shawn Michaels is al aan de oude kant, maar die kan ik hebben. Maar die Ric Flair, wat een sukkel, ik mag em echt niet. Woohoofuckinghoo
pi_30615332
TNA Wrestling heeft oa kevin Nash... ook al een bejaarde... gelukkig heeft-ie niet meer "big sexy" op z'n shirt staan... wat een kneus die gast...

Shawn Michaels daarentegen is nog steeds in topvorm hoor. Zolang hij nog niet strompelt (althans niet in de ring... backstage zal hij wel niet fijn meer lopen na al zijn operaties) en nog steeds enorm goed acteert vind ik het best...

Ric Flair? Nooit gemogen...
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:31:09 #108
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30647657
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:23 schreef ScienceFriction het volgende:
TNA Wrestling heeft oa kevin Nash... ook al een bejaarde... gelukkig heeft-ie niet meer "big sexy" op z'n shirt staan... wat een kneus die gast...

Shawn Michaels daarentegen is nog steeds in topvorm hoor. Zolang hij nog niet strompelt (althans niet in de ring... backstage zal hij wel niet fijn meer lopen na al zijn operaties) en nog steeds enorm goed acteert vind ik het best...

Ric Flair? Nooit gemogen...
Woooooooo .

Flair is op dit moment een karikatuur van zichzelf. Hij moet gewoon stoppen met worstelen en manager van een jong talent worden. Hem een beetje dirty tricks leren enzo.
pi_30664687
ik krijg het maar niet voor elkaar: heb nu 62 rar files en 11 par files van smackdown van gisteravond, maar na alle pars te hebben gerund heeft ie nog blocks nodig, en als ik 001 wil gaan extracten geeft ie aan dat er geen archive found is ...

Oftewel, alles uit die nieuwsgroep binnengehaald, maar nog steeds niks te zien
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:12:51 #110
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30665338
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ik krijg het maar niet voor elkaar: heb nu 62 rar files en 11 par files van smackdown van gisteravond, maar na alle pars te hebben gerund heeft ie nog blocks nodig, en als ik 001 wil gaan extracten geeft ie aan dat er geen archive found is ...

Oftewel, alles uit die nieuwsgroep binnengehaald, maar nog steeds niks te zien
Extra PARs downloaden. Er stonden er ongelofelijk veel in de groep. Ik had geen enkele PAR-file nodig, maar heb net alles weggegooid omdat ik al gekeken heb. Was trouwens een goede aflevering van SD!.
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:14:03 #111
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30665375
quote:
Op donderdag 15 september 2005 17:28 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Mwoah sfeer is gewoon wat minder (komt ook wel door t gebrek aan publiek) maar een AJ Styles is echt zooooo goed
Het zat goed in elkaar en die 3-man-X-Division-title-match was echt . Zelden zo'n goede match gezien. Was pas de eerste keer dat ik TNA keek.
pi_30666285
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef PirE het volgende:

[..]

Extra PARs downloaden. Er stonden er ongelofelijk veel in de groep. Ik had geen enkele PAR-file nodig, maar heb net alles weggegooid omdat ik al gekeken heb. Was trouwens een goede aflevering van SD!.
Ik heb alle 11 parbestanden die in de NG stonden ... al geeft ie wle aan in de NG dat er steeds zoveel/14 is, dus zouden er 14 moeten staan, terwijl ik er 11 heb
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:58:15 #113
44649 beelz
pi_30865960
Ik vind dat er te lange periode zit tussen RAW en SmackDown! nu
SmackDown! terug op donderdag zeg ik.
Besef Regulier!
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:49:58 #114
43311 jozef444
pi_30867269
Is idd niet echt prettig

spoilertje voor TNA ppv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:03:56 #115
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_30875319
wha!!!!!!!!!!!
nog meer TNA Kijkers
Sabu is zo tof he
a true Hardcore legend

KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TNA wrestling wordt gewoon door eurosport uitgezonden?!
vrijdags vanaf 20.00?!

heb ik ook maar van iemand gehoord :/

[ Bericht 16% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 24-09-2005 00:10:48 ]
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:52:42 #116
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30877680
Sabu is tof ja
die gast heeft gewoon zijn uitstraling mee en ik vind het knap dat iemand die al zo lang meedraait nog dat soort geflipte dingen uithaalt
  zaterdag 24 september 2005 @ 04:43:48 #117
44649 beelz
pi_30879254
Styles... Sabu... Jushin Thunder Liger... ik zou bijna TNA gaan kijken
Eens downloaden als de PPv uit is en dan weer een (nieuw?) oordeel over vellen.
Besef Regulier!
  zaterdag 24 september 2005 @ 09:32:25 #118
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_30879985
Ga unbreakable kijken
Die X-Divisionchampionship match is er een om in te lijsten zo gAAF!!!!
en De reaven Rules match tussen Rhyno en Raven is ook gaaf
  zaterdag 24 september 2005 @ 15:25:04 #119
43311 jozef444
pi_30888255
uhuh die threeway x-division was echt geweldig en idd veel volk wat door WWE is gedaan of weg is gegaan. nou nog kidman terug en die eens in een X-division match zetten tegen een daniels of een styles mén dat zou vet wezen .

Dudley's zijn getekend door TNA
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:00:12 #120
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30897884
Net SD gezien van gisteren. Er werd weer een nieuwe worstelaar geintroceerd, Bobby Lashley. Hij heeft in ieder geval genoeg worstelervaring. Zilveren medaille (met worstelen) op de Olympische spelen voor soldaten. Kan heel groot worden als hij ook een beetje met mic overweg kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Kennedy was ook weer geweldig .
pi_30898518
Ik weet het niet met die Bobby Lashley... de WWE heeft altijd al moeite gehad om zwarte wrestlers door te laten stoten (of heeft het nooit gewild). De enige echt succesvolle zwarte worstelaar is de Rock geweest...

Lashley ziet er gespierd uit, maar ik vind em niet een zwarte Lesnar... Lesnar had zoveel spieren dat hij echt een brok spieren werd... een beetje té... Ik heb niet het idee dat batista nou voor hem onder doet... Het is geen Ronnie Coleman of zo
  zondag 25 september 2005 @ 04:35:13 #122
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_30908541
Ik zit een beetje introfilmpjes en opkomstmuziekjes door te nemen, wie vinden jullie nou het leukste?

Ik vind de muziek van JBL echt wel passen bij het worstelen zeg maar, en ook de persoon heeft iets. Ik weet dat ik heb gezegd dat ik em niks vond, maar hij blijkt toch iets te hebben (zn gimmick dan)

Mijn 5 favo's van huidige worstelaars (willekeurige volgorde):

Chris Benoit
Christian
Matt Hardy
The Undertaker
Shawn Michaels (altijd een mooie show)

Top 5 leukste/tofste/grappigste personages (weer willekeurig):

JBL (echt, ik vind het wel wat hebben, he's gotta grow on you of zo )
Carlito
The Undertaker
Rey Mysterio (omdat ie bekendste cruiserweight is, en die zijn gewoon tof
Ken Kennedy
(Jammer dat Hassan is gestopt, die was geniaal)

Zo, weer wat n00bgedachtes, misschien wat leuke lijstjes en reacties van jullie ?
  Eindredactie Games zondag 25 september 2005 @ 08:35:13 #123
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30909088
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik weet het niet met die Bobby Lashley... de WWE heeft altijd al moeite gehad om zwarte wrestlers door te laten stoten (of heeft het nooit gewild). De enige echt succesvolle zwarte worstelaar is de Rock geweest...
de rock was net zo wit als een zwarte weerman bij Fox
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 25 september 2005 @ 10:18:38 #124
43311 jozef444
pi_30909837
Intro'tjes pfff denk men top 5 willekeurig

RVD
Shawn Michaels
Batista (zen oude entrance dus voor de pyro en de "zang" die ze der bij hebben gezet)
Chris Benoit
en hmm nou ga ik me best schamen, maar ik mis Trips zen entrance best wel (ook al zit ik m altijd te skippen omdat ie zo lang duurt )

Top 5 van personages
CCC -> now that's cool
Kerwin White (chavo) -> zolang ze m maar niet zen anti latine speech af laten draaien
Rob Conway -> geweldig muziekje en lekker zelfvoldaan (idem met Sylvan )
als compleet team, The Mexicools -> cruiserweights en gewoon wel een leuke gimmick
Ken Kennedy -> Kennedyyyyyyyyy
  zondag 25 september 2005 @ 10:44:51 #125
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30910154
Favo intro muziekje

Honkytonk man natuurlijk , gewelidig nummer
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 25 september 2005 @ 11:43:16 #126
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30911269
Wat intro's betreft (gaat dus totaal niet over kwaliteit van het personage):
- Christian
- HHH (Hij duurt lang maar het is wel een hele goeie intro, 3 oct zien we hem weer helemaal )
- The Undertaker
- Shawn Michaels
- Oude van Batista (die nieuwe vind ik niks)

Ik wacht nog steeds op een push van Christian (maar die zal wel nooit komen....)
  zondag 25 september 2005 @ 11:59:15 #127
43311 jozef444
pi_30911665
Hmzz t begint wel erg duideiljk te worden dat WWE TNA wel goed in de gaten aan t houden is
  maandag 26 september 2005 @ 00:39:44 #128
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_30933222
mijn favo intro was uit de WCW tijd nl die van Glacier die samurai/ninja stijl was gewooon GAAF!
niet echt een betere gezien op het moment
pi_30965604
Cool, wist niet dat er een wrestling topic op FOK! zou zijn

Zijn er nog nederlanders die naar FCW : WrestleBlast 6 zijn geweest? Zo ja, hoe vonden jullie het??
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
pi_30965610
BTW, ik zag hier Mr_Brownstone, die ken ik van DWA
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:50:42 #131
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_31058179
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef AnthonyZeus het volgende:
BTW, ik zag hier Mr_Brownstone, die ken ik van DWA
Eh, refresh my memory, please
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_31058812
quote:
Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mijn favo intro was uit de WCW tijd nl die van Glacier die samurai/ninja stijl was gewooon GAAF!
niet echt een betere gezien op het moment
Pleeeeeaaaaase... die gast leek wel een Mighty Morphin Power Ranger, wat een kneus was dat zeg.
  Eindredactie Games vrijdag 30 september 2005 @ 14:17:00 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_31058911
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef PirE het volgende:
Wat intro's betreft (gaat dus totaal niet over kwaliteit van het personage):
- Christian
- HHH (Hij duurt lang maar het is wel een hele goeie intro, 3 oct zien we hem weer helemaal )
- The Undertaker
- Shawn Michaels
- Oude van Batista (die nieuwe vind ik niks)

Ik wacht nog steeds op een push van Christian (maar die zal wel nooit komen....)
sting
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:26:08 #134
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_31069387
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Pleeeeeaaaaase... die gast leek wel een Mighty Morphin Power Ranger, wat een kneus was dat zeg.
Glacier was gaaf Man
die techno achtige intromuziek was gaaf :3
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:36:40 #135
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31069705
intro top 3:

HHH
Goldberg
oude Eddie Guerrero (die met die auto's constant, zijn vorige face gebeuren dus)
pi_31070414
De beste is nog altijd de entrance van the Undertaker tijdens Wrestlemania XIV tegen Kane.

Nummer 2 is Shawn Michaels tijdens Wrestlemania XII toen hij met zo'n kabel naar beneden gleed.

Nummer 3 - Triple H
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:02:25 #137
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_31084496
ah hier had ik nog niet gepost
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:18:06 #138
43311 jozef444
pi_31108031
wow, net de eerste aflevering van TNA op Spike zitten kijken, echt een must see en ze bewijzen imo maar weer eens dat WWE echt beter moet worden willen ze geen stevige concurentie van TNA gaan krijgen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:22:29 #139
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31108122
ik verwacht persoonlijk een hoop show morgen

Heb zo het vermoeden dat ze bij USA ook meer uit de kast gaan trekken. Ze zijn nu ook al een tijdje bezig geweest met reorganiseren dus ik heb goede hoop
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:25:53 #140
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_31108204
probleem bij de WWE is dat ze te weinig risico durven te lopen ivm blessures
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:29:56 #141
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31108291
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:25 schreef Magneet het volgende:
probleem bij de WWE is dat ze te weinig risico durven te lopen ivm blessures
dat ben ik compleet met je eens. Maar ze komen nu wel weer met speciality matches. Ladder match nu met Edge en Hardy bijvoorbeeld. Ik vind het wel heeeel erg stom dat ze de Dudleyz weg hebben laten gaan. MNM vs de Dudleyz in een TLC match had mij bijvoorbeeld heel erg vet geleken
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:47:19 #142
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_31108734
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:29 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dat ben ik compleet met je eens. Maar ze komen nu wel weer met speciality matches. Ladder match nu met Edge en Hardy bijvoorbeeld. Ik vind het wel heeeel erg stom dat ze de Dudleyz weg hebben laten gaan. MNM vs de Dudleyz in een TLC match had mij bijvoorbeeld heel erg vet geleken
uhuh
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:36:49 #143
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_31110133
De mooiste tag team wedstrijden zijn nog altijd de wedstrijden tussen de Hardy Boyz en de Dudley Boys. Vooral de contrasterende stijlen deden het goed.

Edge & Christian heb ik altijd vreselijk gevonden. Maar ze moesten er blijkbaar vaak ingepropt worden zodat het triple tag team wedstrijden werden.
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:43:29 #144
43311 jozef444
pi_31110365
Heej sciencefriction heb jij mijn mailtje al gehad van een tijdje terug ?
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:17:52 #145
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_31111576
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef jozef444 het volgende:
Heej sciencefriction heb jij mijn mailtje al gehad van een tijdje terug ?
Ummm... nee... welk mailadres?

[-edit-] Ik lees em net
pi_31112073
Hoevaak zijn die wedstrijden per week?
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:38:09 #147
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_31112320
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef anoukforza het volgende:
2 keer per week. 1 keer Raw en 1 keer Smackdown. Daarnaast heb je nog Heat op zondag (geloof ik), maar daar kijk ik nooit naar.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:44:22 #148
43311 jozef444
pi_31112541
je hebt een reply ScienceFriction
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:49:33 #149
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_31112746
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef anoukforza het volgende:
1 x WWE RAW 1 x WWE Smackdown dan WWE Heat & Velocity maar die worden voor raw & sd opgenomen. Daarna heb je van TNA nog impact en 2 x per maand een PPV
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:23:44 #150
111264 AnthonyZeus
Wonder Penis!
pi_31138688
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Eh, refresh my memory, please
Ik dacht dat ik jouw username kende van Dutch Wrestling Alliance (Is inmiddels dood..). Maar ik kan het natuurlijk mis hebben...

Trouwens mede wrestling-fans, hebben jullie wel eens een show in nederland gezien?? Het is zeer zeker het kijken waard, het niveau is ongeveer gelijk aan dat van Indy federaties in Amerika en Engeland. Wellicht het kijken waard! www.againstallodds2.tk voor meer informatie, 5 november is de show van DEW, Against All Odds2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')