Laatste post van het vorige topic.quote:Mr_Brownstone schreef:
Ik heb Smackdown nog niet gezien deze week, maar ik hoop toch echt dat die storyline voorbij is. Ik zat op sommige momenten gewoon weg te kijken, dat ik dacht: "Mijn god, kunnen ze niets beters verzinnen?" Er kan ook maar één persoon verantwoordelijk zijn voor die storyline: Stephanie McMahon. Gelukkig wist Eddie het nog wel enigszins te redden door zijn oscar-waardige optredens
Hopelijk zijn ze bij Smackdown slim en halen ze hun voordeel uit de geweldige heel-heat die Eddie kan genereren, en doen ze een Batista - Eddie storyline (Of Eddie - Benoit. Misschien een beetje afgezaagd, maar de matches zijn altijd goed)
Daarbij bij de contract-signing:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Excusé. Ik had niet in de gaten dat ik de laatste post in het vorige topic had, anders had ik hem ff geopend
JBL - Batista lijkt mij niet. JBL werd tijdens Summerslam gewoon gesquasht (tenminste, zo zie ik het met mijn roze zonnebril op)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Dan zou CZW zeker genoemd moeten worden want dat is veel meer vergelijkbaar met ECW.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Eigenlijk zou ROH ook genoemd moeten worden in de (toekomstige) OP. Ze zijn het ECW van nu, als in dat ze een totaal ander, origineel product weten te leveren in vergelijking met WWE/TNA. Heb er de laatste tijd veel matches van gedownload via Limewire. Ik kan alleen nergens volledige shows vinden. CM Punk
CM Punk is overigens niet lang geleden door WWE gecontracteerd. Hopelijk verzieken ze het niet. Die gozer heeft charisma te veel en kan ook nog eens écht worstelen. Nu Chris Daniels nog
qua wrestling style wel, ja. Ik weet niet zoveel van CZW. Maar met dat ROH op ECW lijkt, bedoelde ik natuurlijk dat zij nu een beetje de 'hippe' fed in opkomst zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan zou CZW zeker genoemd moeten worden want dat is veel meer vergelijkbaar met ECW.
tevens tvp
Als er nog kaartjes zijn, ga ik er vanmiddag twee bestellen. Ik woon praktisch om de hoek, dus daar hoef ik het niet voor te latenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:29 schreef Enchanter het volgende:
Gaat iemand zondag naar DCW shockwave a.s. zondag in Rotterdam ?
Ik ga wel , maar alleen omdat de Honky Tonk Mankomt.
Als iemand nog de "entrance theme song" van de Honky Tonk Man heeft , add me ff op MSN (adres staat in m'n profiel) , het nummer heet : "Cool , cocky bad".
Er zijn nog kaartjes (zat denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Als er nog kaartjes zijn, ga ik er vanmiddag twee bestellen. Ik woon praktisch om de hoek, dus daar hoef ik het niet voor te latenIk denk dat ik een groot sign voor de Honky Tonk Man ga maken, alleen wat zou er op moeten komen? Iemand ideeen?
Nee ben helaas niet geweest , keek vasn de week op m'n afschrift , beetje geld gebrek enzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Net terug van DCW Shockwave II, en ik kan het iedereen aanraden.
Enchanter, ben jij nog geweest?
Paar leuke matches met als hoogtepunt voor mij Mark Kodiak. Die kerel kan echt geweldig het publiek bespelen, en hij heeft me aangeraakt!!!Op een gegeven moment waren hij en z'n tegenstander een beetje bij het publiek aan het vechten, en toen ze bij mij aankwamen werd Kodiak de stoelen ingeslingerd (wat mij m'n bier kostte), waarna Kodiak mij bij de arm greep en op z'n oerhaags tegen mij zei "Neem het van me over!!", dus ik klop hem op z'n rug en zeg "nee joh, je doet het hardstikke goed. Je kan het zelf wel aan!" Op het moment dat ik dat doe, wil zijn tegenstander hem op z'n rug slaan, maar raakt mij vol op m'n hand
Niets gebroken, maar het deed @#$%$ pijn
Honky Tonk Man was ook heel leuk.
Heb een paar fotootjes gemaakt met m'n mobiel, die ik misschien nog wel post hier (als ze gelukt zijn, ivm het licht).
Enige mindere was dat er een paar fans tussen zaten die zo graag 'smart' wilden zijn en op alles wat er in de ring gebeurde weer een chant moesten opstarten. Op een gegeven moment kwam er dus ook van achteren "SHUT THE FUCK UP!" *klap klap klap*
gekkehuisquote:Op maandag 5 september 2005 10:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik denk dat er iets van 150/200 man aanwezig waren.
ik heb vanochtend RAW gekekenquote:
619 en weer genaaid!quote:
Enige echt goede nieuwe team vind ik MNMquote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Evertje het volgende:
[..]
619 en weer genaaid!
Die Orton begint me steeds meer te bevallen. Alleen die pa van hem moet weg.
Dat nieuwe tag-team was inderdaad een drama zeg. Ik zie ook gewoon geen lijn in de tag-team matches. Steeds nieuwe (of nieuw samengestelde) teams maar meer dan twee afleveringen op rij zie je ze niet.
Tegen de Dudleyz? Nee man, Jeff Hardy ook terughalen en de Hardy Boys weer in ere herstellen en lekker TLC matches tegen MNM, Edge en Christian en de Dudleysquote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Enige echt goede nieuwe team vind ik MNM
Werken goed samen en hebben paar goede moves samen
Die wil ik wel in een TLC match zien tegen de Dudleyz eigenlijk
Cowboy Bob Orton is de vader van Randy en een legend... Randy is de legendkiller. Nu Randy ook van Taker heeft gewonnen (met hulp van zijn pa ja maar toch gewonnen) heeft hij nog 1 legend over om een RKO te geven, zijn vader. Hoe tof zou dat zijn als dat gebeurtquote:Op donderdag 8 september 2005 15:54 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
die Cow Boy Bob of Billie of what's his name, mag idd wel ff de grond ja!
Ben geen newbie in die shitquote:Op donderdag 8 september 2005 17:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Cowboy Bob Orton is de vader van Randy en een legend... Randy is de legendkiller. Nu Randy ook van Taker heeft gewonnen (met hulp van zijn pa ja maar toch gewonnen) heeft hij nog 1 legend over om een RKO te geven, zijn vader. Hoe tof zou dat zijn als dat gebeurt
Yep vroeger werd het nog uitgezonden hier. Ik vond het vroeger ook al supervet maar ik keek laatst naar wat oude zooi en moest toch zeggen dat het vroeger echt niet zoveel voorstelde als je het vergelijkt met tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
[..]
Ben geen newbie in die shit
Heb alleen nooit dit topic gezien
Maar hij mag zn pa wel eens gaan beuken ja!
Goed voor de show!
vrogâh vond ik het al vet toen het diep in de nacht kwam op eurosport, was toen nog wwf.
Mee eensquote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Die cd van John Cena is trouwens prima te doen!
Niet helemaal geweldig, maar het luister lekker weg!
Wel een Irritante lach tijdens Carlito's Cabana, that was not coolquote:
RAW zit op cable dus daar mag net iets meer. Smackdown zit op het open net. Voor de rest doen ze eigenlijk allebei hetzelfde. RAW heeft dacht ik ook een aantal exclusive events (Hell in a Cell, Elimination Chamber enzo).quote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Carlito's Cabana is zwaar cool
Ik heb overigens nog een vraagje, want ik volg het nog niet zo lang. Ik heb het op vakantie in Zuid-Afrika een beetje opgepakt, omdat het daar gewoon op publiek net te zien is.
Wat is precies het verschil tussen RAW en SmackDown!, hoe wordt de indeling bepaald en wanneer en wordt er ook tussen beide concepten gevochten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |