Is het ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Hik het volgende:
[..]
Lijkt me een hele goede reden om juist in je vakantie andere mensen op te zoeken!![]()
Bij 90 procent van de vrouwen hier staat een flesje spa blauw op het bureau...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch dat het tegenwoordig gewoon bij je trendy outfit hoort om in je ene hand een kleurrijk mobieltje te hebben en in je andere een flesje Spa Blauw?
Moet je voor de grap eens zeggen dat er in Spa meer vet zit dan in gewoon kraanwater of zeggen dat de flesjes van Vittel / Sourcy oid veel mooier zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:02 schreef Litman het volgende:
Bij 90 procent van de vrouwen hier staat een flesje spa blauw op het bureau...
Of vraag aan vrouwen: weet je wat het omgekeerde van Evian is?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens zeggen dat er in Spa meer vet zit dan in gewoon kraanwater of zeggen dat de flesjes van Vittel / Sourcy oid veel mooier zijn.(over dit laatste kun je uit ervaring een lange discussie krijgen met vrouwen die alle soorten en maten flesjes uitgeprobeerd hebben)
die is ook grappig (moest even denken)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:53 schreef Litman het volgende:
Of vraag aan vrouwen: weet je wat het omgekeerde van Evian is?
ik zou het niet doen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:02 schreef k_man het volgende:
Zo, ik denk dat ik maar eens naar huis ga.![]()
en morgen verdulleme alweer om 08.00 een vergadering![]()
Hmm, morgen wordt het wat koeler met wat bewolking en wellicht een enkele buiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:46 schreef Hik het volgende:
Tropendoktertjes waren wel grappig vandaag. "Nou mevrouw, we hebben zo onderhand wel genoeg aan u verdiend". Ze vonden dat ik de pillen maar gewoon in Paramaribo moest halen, als ik ze nodig had. Veel goedkoper, en ook geen consultkosten.![]()
Als het weer morgen nog ok is ga ik rond de middag ook lekker weg hoor!![]()
Iemand een idee wat voor weer het in Den Haag is. Kan ik vanmiddag nog aan het strand zitten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hmm, morgen wordt het wat koeler met wat bewolking en wellicht een enkele bui![]()
Rijswijk is nogal grijs. En ik heb geen jas bij me.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef Litman het volgende:
Iemand een idee wat voor weer het in Den Haag is. Kan ik vanmiddag nog aan het strand zitten?
En, en, en?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Rijswijk is nogal grijs. En ik heb geen jas bij me.![]()
Ik zal het tijdens de lunchwandeling wel even checken...![]()
Hmm afspraak is verzet naar morgen, en dan wordt het nog minder...quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Hik het volgende:
Het is niet lekker hier. Lopen zonder jas is ok, maar lekker zitten is het niet. Dus op het strand zal het nog wel een stukje minder zijn.
Sorry...![]()
Rond lunchtijd was het redelijk winderig vlakbij het strand.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Hik het volgende:
Het is niet lekker hier. Lopen zonder jas is ok, maar lekker zitten is het niet. Dus op het strand zal het nog wel een stukje minder zijn.
Sorry...![]()
Utrecht dus tot en met zondag, onder andere:quote:
Een beetje maar?quote:
Iets waar we wat aan hebben?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:53 schreef DutchTrain het volgende:
met de bon van internet spits/metro etc. dit keer de undercover reisgids van Parijs gratis (of een van de tientallen andere boeken)
Ja best grappig, niet echt een reisgids, maar meer een boekje met de niet-toeristische leuke plekken en restaurants, maar dan wel weer met woordenlijstje en plattegrondenquote:
Er lag er ook nog één over Antwerpen voor een paar euro.quote:Undercover Parijs
Nee, we gaan voor de verandering eens niet naar de Eiffeltoren, het Louvre of de meisjes van de Moulin Rouge. Undercover Parijs laat je het Parijs van de Parijzenaars zélf zien. Aan de hand van deze gids ervaar je de Franse hoofdstad alsof je er woont en eindig je niet als toerist tussen de toeristen.
Undercover Parijs, Mo Media, ¤ 23,-
Voor jou hebben we deze: Parijsquote:Op donderdag 1 september 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Parijs.Doe dan maar Antwerpen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |