Deze wel aanpassen en de schoonmaakfles uit het vorige topic nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
Zag het nu pas maar effe de OP aangepast....
Nee echt niet. De eerste keer dat ik 'm opstartte wel, maar nu komt er geen lijst. Heb al vanalles geprobeerd, maar geen succes.... vreemd.quote:
Pauper! Jij hoort in het stadion te zitten!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef VoreG het volgende:
Versatel is oke ole ole
Idd! Dat is nog beter beeld!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pauper! Jij hoort in het stadion te zitten!
Mwah, dat niet. Ik vind dat je in de arena veel te ver van het veld zit i.t.t. in veel andere stadions (waaronder de Kuip).quote:
Jullie wel ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mwah, dat niet. Ik vind dat je in de arena veel te ver van het veld zit i.t.t. in veel andere stadions (waaronder de Kuip).
Uiteraard. Een wedstrijd thuis op de bank of in het stadion tussen de andere, dan is het stadion altijd beter zelfs in de arena!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:36 schreef Suijk het volgende:
Jullie wel ja.
Maar een wedstrijd in de Arena, hoe hoog ook, vind ik altijd nog beter dan tv.
Ik kijk al daar naar. Prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Met PPstream + PPlive kun je over een kwartier Tottenham - Chelsea live bekijken.
Welke zender?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Met PPstream + PPlive kun je over een kwartier Tottenham - Chelsea live bekijken.
Footballchannel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welk kanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |