Niet om te bitchen ofzo, maar bij mij is op Goal TV 2 nu Lens vs. Marseille op in gigantische bagger kwaliteit!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:40 schreef Asskicker14 het volgende:
- Downloadhier PPstream.
- Installeer het programma
- Het programma zal na de installatie automatisch openen en je zult een zenderlijst zien mét Goal TV 2 en daarnaast een ingebouwde Media Player.
- En door op Goal TV 2 te klikken in de zenderlijst kun je zondag live én gratis naar de wedstrijd kijken in UITSTEKENDE kwaliteit.
OK! :$quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:38 schreef DIJK het volgende:
Ja het is een stream van 268 kbit/s dat wordt natuurlijk nooit kwaliteit.
Wat een nichterige nepactiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
Zag het nu pas maar effe de OP aangepast....
Bij PPLive?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
Bij mij pakt ie niks en blijft ie laden. Hoe stel je een andere taal in?
Gewoon 3 minuten wachten. Het laden duurt een tijdje. Ik weet niet hoe je een andere taal instelt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
Bij mij pakt ie niks en blijft ie laden. Hoe stel je een andere taal in?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
Zag het nu pas maar effe de OP aangepast....
Die PPLive pakt ie helemaal niet 'Het bronfilter voor dit bestand kan niet worden geladen' en als ik iets wil downloaden daarvoor geeft ie dat de language op XP niet overeenkomt met de download...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij PPLive?
De derde van onder aanklikken en dan krijg je een foutmelding. Dan zou ie in het engels moeten zijn. Die ander weet ik niet.
Dat eerste hoeft helemaal niet aan PPlive te liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die PPLive pakt ie helemaal niet 'Het bronfilter voor dit bestand kan niet worden geladen' en als ik iets wil downloaden daarvoor geeft ie dat de language op XP niet overeenkomt met de download...
PPStream is al een half uur aan het laden en als ie op 100% zit verandert opeens het kb/s getalletje![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb bij ppStream geen lijst met kanalen om van de te kiezen........
Nee, dat zal idd wel aan mijn comp liggen. Maar Pplive moet wel in WMP openen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat eerste hoeft helemaal niet aan PPlive te liggen.
En bij mij duurt het nooit langer dan 3/4 minuten, misschien ligt dat aan jouw connectie?
Op een of andere manier doet ie t nu wel. Ik had ESPN aangeklikt op die pplive.com site, moet t zo altijd? iig superbeeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Via Windows Media Player geeft altijd problemen aangezien er te veel codecs op geïnstalleerd zijn. Met Media Player Classic heb ik nooit problemen.
PPlive moet je inderdaad in Media Player openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |