Heel wat meer mensen dan jij denkt. Heb je ook nog een relevante reactie of blijft het van dit kleuterniveau?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:45 schreef speknek het volgende:
Wie gaat er dan ook algemene cultuurwetenschappen studeren.
Ik kan er niet zoveel aan doen dat ik een blinde vlek heb wat betreft cijfertjes en derhalve geen wiskunde eindexamen heb gedaan. En believe me, I tried. Een universitaire studie zonder wiskunde A is een zeldzaamheid, dus ik had maar een beperkte keuze. Deze opleiding is vrij breed en een opleiding volgen en zorgen dat ik een papiertje haal lijkt me altijd nog een beter idee dan met alleen een middelbare school diploma de markt op te gaan. Ik mag dan wel geen tandarts of econoom worden, ik mag straks wél reageren op vacatures waar een academisch denkniveau wordt gevraagd en dat was met alleen VWO vrij kansloos geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
De alleenstaanden met amper inkomen zijn niet interessant voor de overheid. Als je geen kinderen wil, zorg er dan voor dat je meer inkomen genereert. Door een studie met uitzicht te volgen, bijvoorbeeld.
Of ik bedoel natuurlijk eigenlijk: boe, bah, antisociale overheid.
Waarom hebben we in godsnaam veel meer kinderen nodig? Door de baby-boom kunnen we het nú al niet betalen, dus om nu nog meer mensen de wereld op te schooppen om het straks wél te kunnen betalen is ongelooflijk stom. Minder kinderen is op de lange termijn natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:20 schreef CANARIS het volgende:
Omdat nog steeds de armsten in deze samenleving , Families zijn.
Het is gewoon zo.
Als vrijstaand persoon kan je met je geld doen wat je wilt.
Als familie heb je alles nodig om de eindjes bijelkaar te knopen.
De snelste weg in de armoede is kinderen krijgen
Dan worden deze famileis ook nog ene boel dingen verplicht of onmogenlijk gemaakt.
Low Season vakantie ? Zit er niet in.
kINDEREN MOETEN naar school en MOGEN NIET werken.
Oudes moeten dat dus betalen.
KInderen moeten sporten . etc etc.
We hebben juist nog veel meer ondersteuning nodig voor Families met kinderen. KInderen krijgen moet weer chique worden. We hebben veel meer kinderen nodig.
In Oostenrijk en Zweden krijgen ouders de eerste 2 jaar een kleine Salaris van de staat om bij hun kinderen te blijven. Een Uitstekend initiatief wat gegarandeert ook in Nederland gaat komen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Flap13 het volgende:
[..]
Waarom hebben we in godsnaam veel meer kinderen nodig? Door de baby-boom kunnen we het nú al niet betalen, dus om nu nog meer mensen de wereld op te schooppen om het straks wél te kunnen betalen is ongelooflijk stom. Minder kinderen is op de lange termijn natuurlijk veel beter.
Verder ben ik het roerend met de topic-starter eens, waarom moeten we steeds keer op keer meebetalen aan de hobby van een ander? Er zijn tegenwoordig erg goede middelen om geen kinderen te krijgen. Als je dus kinderen krijgt is dat je eigen keus en moet je er zelf maar voor opdraaien (tot op zekere hoogte dan). Dus kinderopvang moeten ouders zelf maar regelen. Onderwijs zal altijd uit publieke middelen betaald moeten worden, maar het gezeur dat mensen de kinderopvang niet kunnen betalen moet maar eens ophouden. Dan had je maar geen kinderen moeten krijgen. Blijf maar lekker thuis op de kinderen passen, dan kan iemand anders de baan van je overnemen, is nog goed voor de werkloosheid ook. Dit geldt natuurlijk alleen voor tweeverdieners met kinderen, en niet voor alleenstaanden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als alleenstaande met amper inkomen mag ik dus niet meegenieten van de aantrekkende economie. Nee, ik mag zelfs nóg meer inleveren als het tegenzit.
Daar zit ik inderdaad soms wel over te denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom kijk je daarvoor naar Vadertje Staat? Begin zelf een bedrijf, en je kunt volop meegenieten van economische groei.
Dat jij alleenstaande bent is toch echt niet de schuld van de overheid .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als alleenstaande met amper inkomen mag ik dus niet meegenieten van de aantrekkende economie. Nee, ik mag zelfs nóg meer inleveren als het tegenzit.
Ik ben het eens met een post van BansheeBoy. Waar gaat t naar toe met deze wereld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat jij alleenstaande bent is toch echt niet de schuld van de overheid .²
en Voila.. het morele faillisement van Nederland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Flap13 het volgende:
[..]
Waarom hebben we in godsnaam veel meer kinderen nodig? Door de baby-boom kunnen we het nú al niet betalen, dus om nu nog meer mensen de wereld op te schooppen om het straks wél te kunnen betalen is ongelooflijk stom. Minder kinderen is op de lange termijn natuurlijk veel beter.
Verder ben ik het roerend met de topic-starter eens, waarom moeten we steeds keer op keer meebetalen aan de hobby van een ander? Er zijn tegenwoordig erg goede middelen om geen kinderen te krijgen. Als je dus kinderen krijgt is dat je eigen keus en moet je er zelf maar voor opdraaien (tot op zekere hoogte dan). Dus kinderopvang moeten ouders zelf maar regelen. Onderwijs zal altijd uit publieke middelen betaald moeten worden, maar het gezeur dat mensen de kinderopvang niet kunnen betalen moet maar eens ophouden. Dan had je maar geen kinderen moeten krijgen. Blijf maar lekker thuis op de kinderen passen, dan kan iemand anders de baan van je overnemen, is nog goed voor de werkloosheid ook. Dit geldt natuurlijk alleen voor tweeverdieners met kinderen, en niet voor alleenstaanden.
Je eerdere posts suggereerden reeds een beperkt denkraam, en met deze post weet je de suggestie in werkelijkheid om te zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:00 schreef CANARIS het volgende:
[..]
en Voila.. het morele faillisement van Nederland.
KInderen krijgen en hobby op 1 lijn zetten.
Dat je het je proletoide strot uitkrijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |