Als jij het zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Schreuder is minstens zo goed.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:40 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, maatje van me staat op 1 van de foto's.
Zeg eens eerlijk dikke,ben jij er ook zo 1?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Cart_man het volgende:
Vanavond weer foto's op opsporing verzocht...de meelopers komen nu aanbod.
Doet ie zelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:40 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, maatje van me staat op 1 van de foto's.
Yup, ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Krijg net het volgende smsje van afzender Politie (Tel. nr. 2005)
Tijdens de voetbalrellen van 17 april 2005 was u nabij stadion De Kuip. De politie doet hiernaar onderzoek en vraagt uw medewerking. Zie www.politie-rijnmond.nlGestapo!
Bizar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef Cart_man het volgende:
Yup, ruim 17.000 smsjes verstuurd naar iedereen die 17 april in en rond de Kuip, tijdens de rellen hebben gebeld.
Boefjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef Erasmusch het volgende:
Ik schrok wel toen ik die eerste regel las![]()
Politie doet nu maar wat, heel Nederland vind het best. "want dat tuig moet achter trailes"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef Cart_man het volgende:
Vraag me af of zoiets is toegestaan...
Ook in het geval met die foto's van 'zogenaamde' meelopers. Je ziet gewoon mensen staan kijken, die willlen ze dan 'even spreken, ook al heb je misschien niks gedaan'. Plaatsen ze gewoon vol op het internet.
Kan best begrijpen dat ze achter relschoppers aan willen gaan, maar het slaat nu wel erg door...
Zei de grootste.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zei de grootste.![]()
Welkom terug. Nog beetje kunnen genieten of was het noodweer daar...
hahaha helemaal gek johquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef Erasmusch het volgende:
Ik schrok wel toen ik die eerste regel las![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |