abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30006272
Gboy27 dood...

Treurig. Uit wat ie zelf losliet begreep ik dat z'n korte leven nooit gemakkelijk is geweest. Opgegroeid in opvanghuizen, geen enkel contact met familie meer, moeite met z'n geaardheid, in de prostitutie gezeten, problemen met drugs, depressiviteit en verbroken relaties.

Ik kan me wel voorstellen dat je het dan op een gegeven moment niet meer alleen volhoudt, maar ik vind het heel jammer dat hij hiervoor gekozen heeft ipv hulp te zoeken.
pi_30006294
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dus ik troll omdat ik vind dat zelfmoordenaars lafbekken zijn? Ik heb tenminste nog een eigen mening, ik zie hier ook genoeg meelopers die ineens zoveel symphatie hebben voor Gboy, van die krokodilletranen-users, die als Gboy ze had gebeld om hulp hem gewoon aan zijn lot over hadden gelaten.

Hij heeft al vaker pogingen gedaan. Heeft iemand hem ooit een mailtje gestuurd met de vraag hoe het ging? Of ze iets voor hem konden doen? Dacht het ook niet, nee.
Je weet duidelijk niet hoe het zat/zit.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_30006483
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:30 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Vertel.
Je MOET het van jou allemaal snik snik boehoe zielig vinden en 'respect' tonen.
pi_30006484
Halloo?
Kunnen de gemoederen ook wat bedaren aub?
Jemig ze vliegen elkaar hier alweerb half in de haren om niks!
Er is iemand dood mensen, beetje respect graag
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30006526
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef zhe-devilll het volgende:

Er is iemand dood mensen, beetje respect graag
Want? Waarom moet je 'respect' hebben voor een kansloos iemand die zich van kant maakt?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:38:47 #231
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30006534
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Je MOET het van jou allemaal snik snik boehoe zielig vinden en 'respect' tonen.
Nee hoor.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:45:48 #232
95998 -DailaLama-
pi_30006770
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Want? Waarom moet je 'respect' hebben voor een kansloos iemand die zich van kant maakt?
Je moet niks, ze vraagt je om een gunst.
pi_30006790
Jammer dat je blijkbaar alleen mag zeggen dat je iemand dit niet toewenst als je niet eerst de wereld hebt gered.
pi_30006978
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Kansloos iemand, tja zo mag jij hem noemen, tis je aan te zien dat je het of nog nooit zelf hebt meegemaakt in je familie vrienden of kennissen kring, of totaal sociaal ongevoelig bent.
Nou ik toevallig niet, dus dat meemaken hoeft niet zo nodig, maar ik probeer wel begrip te hebben voor die gozer.
En ik vind het gewoon kloten voor hem, dat hij al zover heen was om tot deze daad te komen.
En stoer doen lijkt misschien leuk, maar in mijn ogen zegt dit weinig over jouw diepste innerlijk.
(Als je die hebt laat je die niet zien door je oppervlakkige onverschillige opmerking.
En zo te zien aan de rest van de vele nare reacties hier, vraag ik me af waarom de mensen zo enorm verharden momenteel.
Het is gewoonweg diep triest!!!

Shame on you

Wie zonder zonden is gooie de eerste steen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30007083
Het kan sowieso geen kwaad mensen waardig te behandelen, dood of levend, kansloos of held.
pi_30007116
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Kansloos iemand, tja zo mag jij hem noemen, tis je aan te zien dat je het of nog nooit zelf hebt meegemaakt in je familie vrienden of kennissen kring, of totaal sociaal ongevoelig bent.
Nou ik toevallig niet, dus dat meemaken hoeft niet zo nodig, maar ik probeer wel begrip te hebben voor die gozer.
En ik vind het gewoon kloten voor hem, dat hij al zover heen was om tot deze daad te komen.
En stoer doen lijkt misschien leuk, maar in mijn ogen zegt dit weinig over jouw diepste innerlijk.
(Als je die hebt laat je die niet zien door je oppervlakkige onverschillige opmerking.
En zo te zien aan de rest van de vele nare reacties hier, vraag ik me af waarom de mensen zo enorm verharden momenteel.
Het is gewoonweg diep triest!!!

Shame on you

Wie zonder zonden is gooie de eerste steen
Ach god een zweefteef. Maak je je ook zo druk om de gevoelens van anderen? Denk je nu echt nog steeds dat je speciaal bent of zo en speciale gaven hebt of zo iets? Nou sorry: die heb je niet je bent nummer 6.236.218.112
En ik verhard niet, ik ben altijd zo geweest dus helaas je kan er niet conform de rest van je krakersvrienden Balkenende of Bush de schuld van geven
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:55:38 #237
82589 S-Two
barba macacu
pi_30007118
Wow, ik hoor het nu pas, maar zieke shit.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30007138
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:54 schreef k_man het volgende:
Het kan sowieso geen kwaad mensen waardig te behandelen, dood of levend, kansloos of held.
Veel mensen verdienen geen waardigheid.
pi_30007156
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Ach god een zweefteef. Maak je je ook zo druk om de gevoelens van anderen? Denk je nu echt nog steeds dat je speciaal bent of zo en speciale gaven hebt of zo iets? Nou sorry: die heb je niet je bent nummer 6.236.218.112
En ik verhard niet, ik ben altijd zo geweest dus helaas je kan er niet conform de rest van je krakersvrienden Balkenende of Bush de schuld van geven
empty minded peeps...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:58:11 #240
95998 -DailaLama-
pi_30007200
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Maak je je ook zo druk om de gevoelens van anderen? Denk je nu echt nog steeds dat je speciaal bent of zo en speciale gaven hebt of zo iets?
Nou jij wel in ieder geval.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:02:36 #241
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30007327
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:

. Er zullen ook genoeg users niet rouwig zijn als Sunchaser om zou komen bij zijn volgende treinkaping.
Ik weet alleen zeker dat iedereen dan ineens zielig gaat lopen doen dat ze me missen en hoe leuk ik wel niet was enzo Bah
pi_30007419
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:56 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Veel mensen verdienen geen waardigheid.
Is dit een poging je eigen stelling te bevestigen?
pi_30007541
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:56 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

empty minded peeps...
Maar wel met een gevulde portemonnee.
pi_30007587
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Nou jij wel in ieder geval.
Welnee. Ik ben slechts een verzamaling koolstof. Niets bijzonders en slechts 1 van de vele miljarden.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:11:29 #245
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30007596
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Je weet duidelijk niet hoe het zat/zit.
Ik weet dat t tevergeefs is geweest.
pi_30007692
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik weet dat t tevergeefs is geweest.
Yup, en dat is vreselijk jammer.
Ik schrok er van toen ik het las vanmorgen, en alles had een hoog deja-vu-gehalte, maar het is zoals het is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_30007696
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik weet alleen zeker dat iedereen dan ineens zielig gaat lopen doen dat ze me missen en hoe leuk ik wel niet was enzo Bah
Je geeft jezelf te veel eer
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:19:02 #248
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30007848
Godverdegodverdegodverdomme!!

Nou, nou, lieve Mineo, dergelijke keuzes begrijpen doe ik niet, mensen bedreigen is niet zo netjes maar er schijnt een God te zijn die vergevingsgezind is. Dat er nog maar veel homonieuws op FOK!gepost mag worden en misschien kun je van bovenaf nog iets doen voor de gelijke rechten van homoseksuelen. Have a nice afterlife!! Proost!!

If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Redactie Frontpage vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:28:25 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30008157
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef Tarak het volgende:
Dat er nog maar veel homonieuws op FOK!gepost mag worden en misschien kun je van bovenaf nog iets doen voor de gelijke rechten van homoseksuelen. Have a nice afterlife!! Proost!!
Steek anders hier een kaarsje aan voor GB. De vierde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1)
Condoleances kunnen verder hier: Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:29:19 #250
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30008193
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef De_Raymond het volgende:

[..]

Welnee. Ik ben slechts een verzamaling koolstof. Niets bijzonders en slechts 1 van de vele miljarden.
Mmm en Beste Ray voel jij je (al) eenzaam genoeg om te erkennen dat je liever dikke vriendjes wil zijn met overige mensen op Fok ?
In plaats van dat je ook een mogelijk plan tot eenzelfde actie, als Mineo dreef, ten uitvoer zou willen brengen als al het andere faalt ?
Ikzelf namelijk snap anders niet waarom je zoveel moeite onderneemt om,
met gebruik making van een kloon, naar aandacht* maar vooral ook erkenning te schreeuwen.
*Vooral ook negatieve aandacht naar schijnt. (Jammer)
Je bent niet slechts een verzameling koolstof je bezit een geest en daar dien jij je mee bezig te houden.
Welke geest drijft mijzelf tot welke gedachtes en welke emoties en waarom eigenlijk. Daar dien jij je nu mee bezig te houden.

Niet dat het mijn nou tot doel is om jij op enig manier onredelijk in de schijnwerper te plaatsen,
doch ik krijg sterk het gevoel dat ik me tot je dien te richten doormiddel van deze gegeven reactie.
Wees zuinig op jezelf mr Ray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')