iets waar we overegens nooit zeker van zullen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hopelijk de rust gevonden die je zocht! RIP...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef static het volgende:
Ja. We hebben zelfs een soort van collecte opgezet na zijn vorige poging voor een leuk cadeautje, een leuk Abba hebbedingetje ofzo.
Ja, dat weet ik nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef static het volgende:
Ja. We hebben zelfs een soort van collecte opgezet na zijn vorige poging voor een leuk cadeautje, een leuk Abba hebbedingetje ofzo.
Jij ook heel veel sterkte dan static!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:08 schreef static het volgende:
Ik lees dit nu pas.
Éen van de weinige users waar ik het goed mee kon vinden.
Gadver.
RIP, ik hoop dat je nu je rust hebt. En veel sterkte voor de nabestaanden.
Ben er gewoon naar van.
Is dat van Dj Paul?quote:Flying high, high, I'm a bird in the sky
I'm an eagle that rides on the breeze
High, high, what a feeling to fly
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:41 schreef Baklap het volgende:
Is dat van Dj Paul?
Erg mooi (tijdloos) nummer.quote:Abba - Eagle
They came flying from far away, now I'm under their spell
I love hearing the stories that they tell
They've seen places beyond my land and they've found new horizons
They speak strangely but I understand
And I dream I'm an eagle
And I dream I can spread my wings
Flying high, high, I'm a bird in the sky
As all good friends we talk all night, and we fly wing to wing
I have questions and they know everything
There's no limit to what I feel, we climb higher and higher
Am I dreaming or is it all real?
Is it true I'm an eagle?
Is it true I can spread my wings?
(I'm an eagle)
(What a feeling)
And I dream I'm an eagle
And I dream I can spread my wings
(I'm an eagle)
(What a feeling)
(I'm an eagle)
(What a feeling)
Is dat van Dj Paul?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
hetgeen waar je tijden naar verlangde
een droom die je najoeg
hetgeen niemand je gunde
een droom die anderen voor een nachtmerrie aanzagen
dat heb je nu waargemaakt
dromen kunnen waarheid worden
in a way ben je en voorbeeld voor ons allen dat we zelf onze beslissingen moeten maken en dat we daar niemand moeten toelaten ons dat te beletten
Charly Lownoise & Mental Theoquote:
je bent dit topic werkelijk waar nog niet uit te slaan zeg, mister hysteriaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ook heel veel sterkte dan static!!!
Het heeft me niet meer losgelaten vandaag - ik zit er over te denken om via een column op de FP nog een klein monumentje voor hem op te richten.
Veder hoop ik oprecht dat er mensen zijn die hem in levende lijve deze week de laatste eer bewijzen, dat er mensen bij zijn als hij wordt begraven of gecremeerd. Want echt helemaal alleen weggaan, wat hij feitelijk heeft gedaan, dat zou misschien nog wat verzacht kunnen worden doordat er mensen zijn die zijn laatste moment op aarde begeleiden.
Mijn eigen lief is ook een ABBA-fan en wil dit nummer horen bij zijn uitvaart, het is nu voor jou Gboy
ik had in het begin hetzelfde, maar als je een beetje leest wat die poste en zijn geschiedenis erom heen dan weet je gewoon dat hij verbitterd was van zijn verledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
[..]
je bent dit topic werkelijk waar nog niet uit te slaan zeg, mister hysteria
dat ie dood is is niet leuk, maar wel z`n eigen keuze geweest, en als ik z`n voorgeschiedenis zie dan zal een deel van de " rip/rust zachts" die mensen hem nu toe wensen niet erg oprecht zijn, eerder "opgeruimd staat netjes"
oh wacht van de doden niets dan goeds, oh wat erg, ik zal hem missen.
Ik had weinig met hem op. Dat betekent echter nog niet dat ik het niet uitermate triest vind dat het zo heeft moeten lopen... Ik wens namelijk iedereen toe dat hij gelukkig is, ook als ik diegene niet mag. Ik heb niets aan de ellende van een ander.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
Inderdaad. Een staaltje misselijkmakend ramptoerisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
[..]
je bent dit topic werkelijk waar nog niet uit te slaan zeg, mister hysteria
dat ie dood is is niet leuk, maar wel z`n eigen keuze geweest, en als ik z`n voorgeschiedenis zie dan zal een deel van de " rip/rust zachts" die mensen hem nu toe wensen niet erg oprecht zijn, eerder "opgeruimd staat netjes"
ik dacht dat jij je eigen bash- topicje had, ga maar weg hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Een staaltje misselijkmakend ramptoerisme.
Ik heb geen eigen topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je eigen bash- topicje had, ga maar weg hier.
jawel, dat heb je je eigen gemaakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen topic.
Nee, het is niet mijn topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jawel, dat heb je je eigen gemaakt.
Dit forum bestaat omdat er verschillende mensen met verschillende meningen zijn. Ondanks dat het tegengestelde van Mineo ben vind ik het toch erg dat hij dood is. Als iedereen het altijd met elkaar eens zou zijn zouden we maar 1 politieke partij hebben: de Staatspartij, en maar 1 televisiezender: de Staatsomroep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef speedcore het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |