Nee jij bent lekker bezig !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
jij bent gewoon zelf een treurig triest persoon.
in zijn LAATSTE topic schreef jij dit:
[..]
ik zou toch moeilijk gaan slapen wanneer ik wist dat nadat ik iemand tot op het bot vernederde hij zelfmoord pleegt!
Zou goed kunnen dat ik de druppel was ja, maar goed ik heb daar geen schuldgevoelens bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:29 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
jij bent gewoon zelf een treurig triest persoon.
in zijn LAATSTE topic schreef jij dit:
[..]
ik zou toch moeilijk gaan slapen wanneer ik wist dat nadat ik iemand tot op het bot vernederde hij zelfmoord pleegt!
Ach welnee, zo ligt het toch echt niet, en kan het nu verder in het andere topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat ik de druppel was ja, maar goed ik heb daar geen schuldgevoelens bij.
Denk het eerlijk gezegd ook niet hoor. Maar goed weer ontopic ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach welnee, zo ligt het toch echt niet, en kan het nu verder in het andere topic?
Nog even offtopic, bij Otaku-San heb ik de familie de condoleance topics gestuurd, geen internetters,quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef SeLang het volgende:
Ik zou het wel netjes vinden als dit topic wordt opgeschoond zodat het een condoleance topic blijft.
Alle overige reacties verwijderen dus.
Discussies over hoe en wat kunnen in een van de andere topics over deze Fokuser
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even offtopic, bij Otaku-San heb ik de familie de condoleance topics gestuurd, geen internetters,
ik moet er niet aan denken dat ik , als er familie bekend wordt, deze zooi moet sturen.
Ik weet vandaag even niet meer wat erger is...
precies daar ken ik hem ook voornamelijk van.quote:
Ik dacht idd vanmorgen nog aan je, jullie waren maatjes hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:08 schreef static het volgende:
Ik lees dit nu pas.
Éen van de weinige users waar ik het goed mee kon vinden.
Gadver.
RIP, ik hoop dat je nu je rust hebt. En veel sterkte voor de nabestaanden.
Ben er gewoon naar van.
Ja. We hebben zelfs een soort van collecte opgezet na zijn vorige poging voor een leuk cadeautje, een leuk Abba hebbedingetje ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht idd vanmorgen nog aan je, jullie waren maatjes hier.
Lieve schat, zijn familie is al volledig op de hoogte van zijn gedachtegang en handelingen door de rechtszaken die in alle media hebben gestaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even offtopic, bij Otaku-San heb ik de familie de condoleance topics gestuurd, geen internetters,
ik moet er niet aan denken dat ik , als er familie bekend wordt, deze zooi moet sturen.
Ik weet vandaag even niet meer wat erger is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |