ja joh, lachen neem iemand mee die van computeren houdt en helemaal los tot 06.00.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:32 schreef jazza het volgende:
ik kom misschien toch wel... klinkt wel lache... laat het nog weten
vanaf 2300 gratis om de hoek, verder kan je achter hofplein gratis parkeren, maar dan moet je verquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan je daar goedkoop parkeren in de buurt?
dire straits - brothers in armsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
Johan & ik dachten aan het CLUBLIED
Oh had hem gemist. sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:55 schreef Beach het volgende:
jpjedi mijn vraag gelezen?
dus ik ben een tijd lid nu van BoF zonder ook maar ooit een ander lid online te zijn tegengekomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh had hem gemist. sorry
Nou het is gewoon een LAN party waarbij we een gamecentre in Rotterdam afhuren. Kunnen we elkaar eens zien. Het is gewoon een avondje lol en veel BF2 al is er alles mogelijk natuurlijk. Lees de link in mijn onderschrift en ons laatste verslag van TGS (dat gamecentre; www.gamesyndicate.nl).
Geen trainingen wars whatsoever want dat gaat via Clanbase en dat valt onder BMH zijnTOKO.
![]()
Dan zit je toch echt op de verkeerde serverquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
dus ik ben een tijd lid nu van BoF zonder ook maar ooit een ander lid online te zijn tegengekomen![]()
jammer..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:56 schreef dekkered het volgende:
ik ga niet mee naar de lanparty
Tja..als er één tussen zit met een 14k4-modem knalt alles in elkaar. Normaal als er een admin bij in zit,worden zulke lui gekickt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:14 schreef CittaR het volgende:
ik heb het ff geprobeerd op de fok server... maar dat was egt te laggy voor mij, tot nu toe de enige server waar je niet chill kan spelen. jammer
neem ze mee naar rotterdamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb al een lan bij vrienden precies op die datum
we gaam gewoon met de trein joh!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan je daar goedkoop parkeren in de buurt?
denk niet dat dat het is, want bijna op elke server die ik speel loopt alles prima. en op de server van fok geeft ie de hele tijd aan dat ik problemen heb met mijn verbindingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Tja..als er één tussen zit met een 14k4-modem knalt alles in elkaar. Normaal als er een admin bij in zit,worden zulke lui gekickt.
Bij mij ook, de fok-server loopt 'eerder' haperend dan andere servers wanneer er high-pingers zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef CittaR het volgende:
[..]
denk niet dat dat het is, want bijna op elke server die ik speel loopt alles prima. en op de server van fok geeft ie de hele tijd aan dat ik problemen heb met mijn verbinding![]()
dan ga ik naar een andere server toe, en dan loopt alles weer prima... beetje jammer wel
Je kunt de essentiele knoppen van TS instellen en ingame gebruiken. Bij mij zit kanaal wisselen onder `*`. Handiger is TS op ee ander pc/laptop maar dat moet ik nog installeren eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kan alleen op full screen spelen
maar dan kan ik mn teamspeak niet bedienen meer
krijg hem niet naar het bureaublad kolere ding
Sorry guys, maar ik kan nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:54 schreef jpjedi het volgende:
Hier de lijst van aanmeldingen zo ver:
-knip-
hier helaas ook...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef CittaR het volgende:
3e keer dat ik de fok server probeer, verspreid over de dag. en nog steeds hapert die als een malle
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:36 schreef jpjedi het volgende:
http://rdtcl.homestead.com/files/sniperkitty.jpg
nieuw clan lid
dat verdomde TK systeem ook... ik begin me steeds meer te irriteren aan alles dat niet werkt of kut isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ging even bij een andere server op visite
Rij ik verdomme op een mijn en met een paar manschappen aan boord
Stond ik gelijk -8
Een goed begin is het halve werk![]()
heb jij de nederlandse versie die zuigt ergquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef Gamedemon het volgende:
What is Battlefield? sickert dont hurt me, dont hurt me, no more!
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/3376/screen0097iq.th.jpg]afbeelding][/URL]
hoeft niet gewoon opnieuw installen (overheen) en dan die patch er overheenquote:
kapot kapot kapot!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
ja dat zijn echt zwaar vette gevechten , we hadden nog maar 1 vlag en jullie de rest van het veld dus dan zit je ingesloten, dan is battlefield op zen vetst als je op het verliezende team zit.
golf na golf na golf na golf die usa honden slachten echt te vet
LOLquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:47 schreef Suikermais het volgende:
Och...dat valt wel mee. Vraag Jedi maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |