abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30089200
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Frenkyboy het volgende:
Even voor de goede orde: wie hadden zich opgegeven en zijn niet komen opdagen? Overigens moeten we wel wat taktischer spelen zeg. Dat met zijn allen rondlopen in een (1) squad, werkt misschien op de server maar in een 8 vs 8 schiet dat niet echt op. Was verder wel lachen..
Heb eerder op de dag gemeld dat ik toch verhinderd. Of ik op tijd terug zou zijn was de vraag. Dit heb ik hier gepost en Sickert heeft het doorgegeven aan BMH op TS.

Ik heb nog wel een pdf boekje met tactieken voor BF2 naar BMH gestuurd en misschien kan hij dit gebruiken in afgeslankte vorm.

Wat ik al gepost heb:

-Vaste war groep, (hoeveel mensen willen er warren)
-Clan bestand opschonen...we hebben een aantal spookleden denk ik
-Wekelijkse trainingen? (kunnen misschien op FoD server plaatsvinden in alle rust)
-War spelen gaat niet om punten en dat moeten de mensen door hebben. Squadleader moet bijvoorbeeld niet voorop lopen maar vooral in leven blijven. (De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..)

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 30-08-2005 11:27:06 ]
pi_30089216
ik geloof dak niet eens al op clanbase sta dus
Every war is different, every war is the same.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:51:50 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30089939
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:
De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..
Dat is inderdaad een goede tactiek: Kan je direct weer spawnen in de actie als de SL op een afstandje staat
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:56:21 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_30090050
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:10:20 #280
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30090424
Ik zat laatst te denken dat je als je 8vs8 speelt ook allemaal squadleader kan zijn. Zodra je dood gaat join je een anders squad zodra je weer spawned ga je verder met vechten en als je tijd hebt, switch je weer naar je eigen squad, zo heb je altijd wel een spawnpunt bij de actie in de buurt.

Overigens blijft als FoD in team verband speelt de SL vaak wat verder naar achteren, hij mag niet dood gaan.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30091296
K back from holyday
las net de email van band of fok
over de party in Gamesyndicate Rotterdam waar ik helaas niet aan mee kan doen(geweldig idee btw)
zal zo het forum ff lezen over de nieuwstjes als die er al zijn
shoot ya later
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_30091397
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Molotov25 het volgende:
K back from holyday
las net de email van band of fok
over de party in Gamesyndicate Rotterdam waar ik helaas niet aan mee kan doen(geweldig idee btw)
zal zo het forum ff lezen over de nieuwstjes als die er al zijn
shoot ya later
het gaat niet meer door or
pi_30091928
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

-War spelen gaat niet om punten en dat moeten de mensen door hebben. Squadleader moet bijvoorbeeld niet voorop lopen maar vooral in leven blijven. (De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..)
De squad leader kan best meevechten maar iig niet als eerste de bestorming leiden. Werkt meestal wel goed als de squad leader medic is. En als ie dan dood gaat pakt iemand anders zijn medic kit om te reviven.

Wat wellicht ook wel handig is is om van te voren de squad samenstellingen vast te leggen en met welke kits (mapafhankelijk.. 2x anti tank in 1 squad als er alleen een APC rondtuft is nix natuurlijk) iedereen speelt. En we moeten uiteraard goed oefenen op die kleine 16 player maps want daar speel je heel anders op.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:07:33 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_30092018
Ik vind wel (ik ben dan wel geen lid van de clan, maar denk lekker toch mee) dat squad leaders niet zelf zouden mogen vliegen. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan, als je om orders vraagt en zo'n gast zit lekker rond te tuffen in z'n straaljager.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:23:54 #285
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_30092455
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

a) mag gerookt worden
b) bezoekers komen van door heel NL

MAar geen nood, de LAN is afgelast...komt nieuwe datum..
Ik heb er dus juist een gigantische hekel aan als er om me heen gerookt wordt
Daarbij vind ik het te ver, wat anderen vinden moeten ze zelf weten natuurlijk
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_30092855
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.
zon heli neerleggen is vrij simpel hoor, vooral de schutters eruit knallen is geen probleem, als zon flikker probeert te landen en je bent:
Special forces : Plak c4 erop terwijl die land
Assault : schiet er een granaat in die onder je gun zit
Anti tank : Schiet er een rakketje naar binnen

de bemanning is gewoon kwetsbaar bij de usa die knal je er zo uit, wat nog leuker is
Met een tank op zon heli schieten , huppa +5 killz
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:40:42 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_30092948
Mja ik had het ook meer over die kleinere helikopters dan de black hawk. Die is inderdaad aardig log en makkelijk te raken.
pi_30093065
Zon standaard heli is vrij makkelijk te ontwijken mits je in een stad staat, niemand is veilig voor een heli op een grote open veld, zo is het nou in eenmaal in het echt ook.
zodra zon heli bij een vlag hangt schiet je em zo uit de lucht, als je onder em staat sta je in zen dode hoek en beginnen ze niks meer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30095280
Vraagjes..

Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?

En dan nog een belangrijke, ik ben omdat ik net begin natuurlijk nog niet echt goed.
Wat kan ik dan het beste doen om het een beetje op te pakken zonder anderen in de weg te lopen ?
Zijn er speciale beginners-games of wordt je naar ranking ingedeeld zoals bij halo 2 ?

thanks
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
pi_30096460
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
Vraagjes..

Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?

thanks
moet makkelijk draaien met alles op high denk ik zo...
pi_30096652
Oh, leuk, warmaster perikelen! Daar weet ik alles van! Ik kan nog wel wat oude mails opduikelen voor je. Hoef je alleen de namen aan te passen naar je eigen clanleden, de rest van de inhoud is zo direkt overdraagbaar! Ik heb mailtjes in de categorieen 'teleurgesteld', 'boos', 'woedend', 'bijtend sarcastisch', 'cynisch', 'dreigend' en 'ontslag indienen' voor je liggen!

Mijn clanbase entry: http://www.clanbase.com/personinfo.php?pid=10271

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:52:02 #292
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30096672
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
Vraagjes..

En dan nog een belangrijke, ik ben omdat ik net begin natuurlijk nog niet echt goed.
Wat kan ik dan het beste doen om het een beetje op te pakken zonder anderen in de weg te lopen ?
Zijn er speciale beginners-games of wordt je naar ranking ingedeeld zoals bij halo 2 ?

thanks
Videokaart kan dat makkelijk aan.

Je moet gewoon beginnen met spelen. Je zoekt een server uit met een lage ping en je gaat gewoon op de rooie schieten. Join een squad en luister naar je squadleader. Heeft hij niks te melden dan gewoon T indrukken en direct op de linkermuisknop (requesting orders).
Let vooral niet op het afkrakende ingame commentaar van sommige.

Als je gewoon voor het team speelt komt het helemaal goed en dan komt de BF2 Bling Bling ook vanzelf.
2de in de Tour de BoF!
pi_30096854
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef speknek het volgende:
Ik vind wel (ik ben dan wel geen lid van de clan, maar denk lekker toch mee) dat squad leaders niet zelf zouden mogen vliegen. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan, als je om orders vraagt en zo'n gast zit lekker rond te tuffen in z'n straaljager.
Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een ronde .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:22:56 #294
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30097583
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef RetepV het volgende:
Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een ronde .
Het ligt er wel een beetje aan. Ik ben heel vaak SL en vlieg ook geregeld een ronde BH, ik sta echter wel meestal in contact met mijn squad via TS. In een BH kun je als je een beetje handig bent ook nog wel commando's geven. In de BH maakt het dus aanzienlijk minder uit.
In een attack heli vliegen doe ik ook nog wel eens, maar dan ga ik meestal van SL naar SM.
Een SL moet altijd beschikbaar zijn als spawnpunt (ook ik ben dat niet altijd ), als je in een tank zit als SL en er zit iemand bij jou in de koepel, dan kan niemand meer bij je spawnen.
Snipers zijn verschrikkelijke SL, als je dan op hun positie spawned, kom je op de meest vreemde locaties
2de in de Tour de BoF!
pi_30097619
zet deze id nog is effe in de lijst van de bof site ( id 48196659 )
pi_30098179
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef dekkered het volgende:
zet deze id nog is effe in de lijst van de bof site ( id 48196659 )
dude, je sig klopt niet helemaal...
pi_30100273
Hmm wij spelen vrijdag tegen justify, zou een van jullie misschien naar,
dutchsupercows@chello.nl kunnen mailen hoe hun op sharqi aanvallen/defenden...

Sharqi en Karkand waren de maps toch afgelopen maandag ??
pi_30100422
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef jazza het volgende:

[..]

dude, je sig klopt niet helemaal...
wat bedoel je
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:51:32 #299
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30100525
je kan geen html in je sig plakken

1[url=http://bf2s.com/player/46239592]Jouw BF2 STATS[/url]

Dit moet je in je profile plakken
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30100613
bij gameslave kan ie wel [BoF]kogelvoer vinden maar bij die andere waar de bof site je naar toe wijst niet neej moet ie mischien nog ge refresht worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')