Heb eerder op de dag gemeld dat ik toch verhinderd. Of ik op tijd terug zou zijn was de vraag. Dit heb ik hier gepost en Sickert heeft het doorgegeven aan BMH op TS.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Frenkyboy het volgende:
Even voor de goede orde: wie hadden zich opgegeven en zijn niet komen opdagen? Overigens moeten we wel wat taktischer spelen zeg. Dat met zijn allen rondlopen in een (1) squad, werkt misschien op de server maar in een 8 vs 8 schiet dat niet echt op. Was verder wel lachen..
Dat is inderdaad een goede tactiek: Kan je direct weer spawnen in de actie als de SL op een afstandje staatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:
De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..
Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef domolanglekker het volgende:
ze gaan iets veranderen aan hoe de transport heli's werken.. denk dat ze of de miniguns downgraden of erafhalen of ervoor zorgen dat je met een chopper zelf niks can capturen
het gaat niet meer door orquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Molotov25 het volgende:
K back from holyday
las net de email van band of fok
over de party in Gamesyndicate Rotterdam waar ik helaas niet aan mee kan doen(geweldig idee btw)
zal zo het forum ff lezen over de nieuwstjes als die er al zijn
shoot ya later
De squad leader kan best meevechten maar iig niet als eerste de bestorming leiden. Werkt meestal wel goed als de squad leader medic is. En als ie dan dood gaat pakt iemand anders zijn medic kit om te reviven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
-War spelen gaat niet om punten en dat moeten de mensen door hebben. Squadleader moet bijvoorbeeld niet voorop lopen maar vooral in leven blijven. (De echte pro clans stelen zelfs dat de squadleader niet mee vecht..)
Ik heb er dus juist een gigantische hekel aan als er om me heen gerookt wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
a) mag gerookt worden
b) bezoekers komen van door heel NL
MAar geen nood, de LAN is afgelast...komt nieuwe datum..![]()
zon heli neerleggen is vrij simpel hoor, vooral de schutters eruit knallen is geen probleem, als zon flikker probeert te landen en je bent:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat laatste zouden ze er van mij wel uit mogen halen, ook dat je je chopper kunt repareren door een beetje in de buurt te zweven. Toch reteirritant, als je op de grond bij een vlag zit te wachten en er komt zo'n onverwoestbare helikopter even boven je zweven, de vlag gaat naar de anderen en hij vliegt weer weg. Laat ze dan maar even uitstappen en kwetsbaar zijn.
moet makkelijk draaien met alles op high denk ik zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
Vraagjes..
Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?
thanks
Videokaart kan dat makkelijk aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:03 schreef burku003 het volgende:
Vraagjes..
Ik heb een videokaart besteld : http://usa.asus.com/products/vga/ax800xl-2dhtv/overview.htm#,
zijn er mensen die ook deze (AGP) kaart hebben en er battlefield op spelen ? Werkt dit een beetje ?
En dan nog een belangrijke, ik ben omdat ik net begin natuurlijk nog niet echt goed.
Wat kan ik dan het beste doen om het een beetje op te pakken zonder anderen in de weg te lopen ?
Zijn er speciale beginners-games of wordt je naar ranking ingedeeld zoals bij halo 2 ?
thanks
Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een rondequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef speknek het volgende:
Ik vind wel (ik ben dan wel geen lid van de clan, maar denk lekker toch mee) dat squad leaders niet zelf zouden mogen vliegen. Daar irriteer ik me altijd vreselijk aan, als je om orders vraagt en zo'n gast zit lekker rond te tuffen in z'n straaljager.
Het ligt er wel een beetje aan. Ik ben heel vaak SL en vlieg ook geregeld een ronde BH, ik sta echter wel meestal in contact met mijn squad via TS. In een BH kun je als je een beetje handig bent ook nog wel commando's geven. In de BH maakt het dus aanzienlijk minder uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef RetepV het volgende:
Ja, daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar als de squad leader in een Black Hawk zit, dan vind ik het weer wel moeten kunnen. Het is toch leuk hoor, als je met je squad samen effe 980 punten incasht op een ronde.
dude, je sig klopt niet helemaal...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef dekkered het volgende:
zet deze id nog is effe in de lijst van de bof site ( id 48196659 )
wat bedoel jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef jazza het volgende:
[..]
dude, je sig klopt niet helemaal...
1 | [url=http://bf2s.com/player/46239592]Jouw BF2 STATS[/url] |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |