Deze dus:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dank je, ik heb nu wel een leuke.
Wel OK, maar wil je ook mijn windows theme?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze dus:
[[url=http://x2.putfile.com/8/23706430583-thumb.jpg]afbeelding][/url]
Als je een plaatje wil posten kun je heel snel de URL kopiërenquote:
Nee, ik ben wel tevreden met dezequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wel OK, maar wil je ook mijn windows theme?
Vanwaar de 13.gif?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chriz, die mark is nog van de FOK CS clan
Ziet er nogal classic uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat is je windows theme?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Uhhuh. Je moet wel je tags in orde hebben. Je kan zelfs bij elk liedje plaatje krijgen in de speler van het albumquote:
quote:
Mijn taakbalk enzoquote:
Windows Media Center theme voor windows XPquote:
Ik heb het verwijderd omdat dat stomme tvscript het niet deed. Konfabulator is veel makkelijkerquote:
Voor Firefox bedoel je? ik gebruik snelstart nooit, doe altijd via desktopquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Renesite het volgende:
Christiaan.
ik mis een internet icoontje in je snel start![]()
Ik kan niet zonder
Zie PI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens mn oude avatar maar weer gepakt.![]()
Samurize is maar trage zooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb het verwijderd omdat dat stomme tvscript het niet deed. Konfabulator is veel makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |