quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prijzen staan op de site en de invoerkosten kan je zo opzoeken. Of denk je dat steijn er winst op maakt?
[..]
Knal die maar weg want over 2 weken is niks meer op voorraad wat er nu op de site staat.
En mensen die eerder mee hebben gedaan krijgen voorrang![]()
Doe je goedquote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Version1 het volgende:
[..]
![]()
Ik meld me btw weer af voor de IA. Heb inmiddels een kennis in San Francisco wat A&F spul laten kopen. Sommige items waren in de A&F winkel ook al out of stock. Ze stuurt het deze week op![]()
![]()
* Doet ook mee met inkoopactie, dank Molluckquote:Op maandag 12 september 2005 16:48 schreef Molluck het volgende:
Die van jou is mooier, maar ik vind deze ook wel vet, ik heb echt het idee dat er 3 keer zoveel damesartikelen op de site staan dan voor heren...
Ik vind dit trouwens wel een mooie kleurencombinatie:
[afbeelding]
edit: waarom kan je niet tegen wol?
Wat een mooie post van mij hequote:Op maandag 12 september 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
wanneer begint de inkoop actie dan van Steijn?
Dat hangt ervan af in welke kringen...en ik denk dat ook_gek de verkeerde post quote, maar hij heeft wel gelijk, als jij er een mooie tussen vindt zitten dan moet je die gewoon bestellen! (mits je financien het toelaten natuurlijk)quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef 2609 het volgende:
Is zo een polo met lange mouwen cool?
np, ik ben blij dat nog iemand hem mooi vindtquote:Op maandag 12 september 2005 19:19 schreef JopJuh het volgende:
[..]
* Doet ook mee met inkoopactie, dank Molluck![]()
Wat vind je er zelf van? Is dat niet belangrijker?quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef 2609 het volgende:
ik vind het zelf wel mooi opzichquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Is dat niet belangrijker?
dan heb jij je antwoordquote:
Minderquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
np, ik ben blij dat nog iemand hem mooi vindt![]()
edit: als ik je foto's zo bekijk dan ben jij zeker niet groter dan ik en niet veel kleiner, maar er zijn alleen nog S en XL's![]()
Die is wel mooi ja... mooier dan die rood/grijze..quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:39 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Minder![]()
Eventuele vervanger ( alleen M ) ..
http://www.abercrombie.co(...)ction/11906_07_l.jpg
Als je ze maar niet opstroopt, dat is voor als je werkt.quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef 2609 het volgende:
Hoe kom je daar aan? Want op de officiele A&F site zie ik die Destination Tees niet meer staan...quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef anima het volgende:
[afbeelding]
Net binnen, in de kleine letters staat:
Carribean Cayman islands
Uit duitsland geimporteerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan? Want op de officiele A&F site zie ik die Destination Tees niet meer staan...
Vind het nog wel meevallen.. die neger/wigger jassen zijn stuk dikker enzo... en dan staat er zo groot mogelijk "Karl Kani" op....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:00 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Leuke jasen dat het voor negers of wiggers is, boeit niet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |