Nee, wij zijn niet de enige die hem mooi vinden en daarom is hij dus al lang uitverkocht.quote:
Ja we gaan hard hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:36 schreef Klein het volgende:
Ahhh, sorry, was niet zo slim om ook t vorige topic te openen..
Las alleen dit topic door![]()
Ok, dat IS inderdaad niet zo slimquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:41 schreef Klein het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo slim![]()
Heb wel een kwartier op de site gezeten om te zoeken![]()
Maar ik wilde em zo graag...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, dat IS inderdaad niet zo slim![]()
Hoe doen jullie dit?quote:Ik wil een A&F broek kopen op internet via ebay. Nu staat daar all sizes available dus ik moet even selecteren welke ik ga nemen. Normaal gesproken heb ik een maat 32 broek. Maar dit wil nog wel eens verschillen per merk. Om deze reden heb ik dus gemailed of ze even een maat 32 broek willen op meten in inches.
Ik krijg elke keer een mailtje terug (al 2x) dat een size 32 broek 32 als waist size heeft.Hier kan ik dus de conclusie uittrekken dat de maat 32 al in inches dus waist size 32 inch. (Nee heb ik eigenlijk nooit over nagedacht )
Maar als ik dat bereken via een inch naar cm converter dan komt er echt een mini waist size uit. 81 cm om precies te zijn en ik zit echt al op de 89 cm. Dus ik ben een beetje confused.
Is dit nou een andere meet waarde of snappen die gasten nou niet wat ik ze gemailed heb.
Ik heb gewoon gegokt de eerste keer. Maat S bleek toch te klein dus nu neem ik voortaan maat M van shirts en t-shirts.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef anima het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Ik ga er binnenkort weer een organiseren.quote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Steijn wanneer is er weer een inkoop actie
quote:Op maandag 5 september 2005 00:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort weer een organiseren.Je ziet het wel verschijnen, maar ik denk denk wel voor half september.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |