heb hem net besteld voor mijn broertje op ebayquote:
De gestreepte kant is mooier, maar hij is dus niet van deze collectie? (althans, ik zie hem niet op de site staan)quote:Op donderdag 3 november 2005 21:26 schreef yok het volgende:
die muts is hetzelfde, is omkeerbaar in 2 kanten
Wat is daar nou mis mee? Juist met langer haar staat dat goedquote:Op donderdag 3 november 2005 21:51 schreef Speth het volgende:
Mutsen zijn not done.
Ik vind het iets voor stoners en hippies eigenlijk... En je haar wordt er alleen door verneukt als je hem te vaak draagt.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee? Juist met langer haar staat dat goed![]()
Ja ok, maar ik gebruik het vaak als oplossing voor een bad hair day, als mijn haar dus toch al verneukt isquote:Op donderdag 3 november 2005 22:03 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik vind het iets voor stoners en hippies eigenlijk... En je haar wordt er alleen door verneukt als je hem te vaak draagt.
Staat ook gewoon op de A&F site.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef Molluck het volgende:
Ik zat ook aan de L te denken, er was ergens een site waar alle maten in centimeters op stonden, maar die kan ik ff niet vinden, die stond altijd in het inkooptopic maar die heb ik niet meer in mijn MyAT
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Steijn wanneer komt er weer een inkoop actie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |