You'd better be on time!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Twisted_fok het volgende:
My god, alweer een nieuw topic!
Ik moet snel boodschappen gaan doen wil ik op tijd naar mn afspraakje van vanmiddag vertrekken.
Tot zo![]()
Ik vind je lief nixxxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef nixxx het volgende:
dan zijn ze tenminste te snappen
Nou ik zeg al niks meer!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef nixxx het volgende:
ja dat wel... maar ik ben niet zo lief
Essentieel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef Tobbes het volgende:
Mannen met tieten en een kutje dan he !
... tieten... *klik* -reactiequote:
That's the basis of its appealquote:
zolang er maar mannenhersenen in zittenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
een man met kut is niet echt een man meer....
quote:
zo staat het in de nieuwe oude AT!....quote:[R&P SC] "Alle vrouwen zouden mannen met...
Zo'n Kelly?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
zolang er maar mannenhersenen in zitten
Toch jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
zo staat het in de nieuwe oude AT!....
helaas dus...
een wat?quote:
wat denk je dat ik aan 't doen ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Toch jammer
Moet jij niet werke?
Je weet wel, een kerel in een vrouwenlichaamquote:
Jij ook al!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan 't doen ben?
Die pulp kijk ik niet naarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat enge geval uit BB 2/3/4 ofzo
Hadden we afgesproken danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Twisted_fok het volgende:
My god, alweer een nieuw topic!
Ik moet snel boodschappen gaan doen wil ik op tijd naar mn afspraakje van vanmiddag vertrekken.
Tot zo![]()
Dat wilde ie vast niet horenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die pulp kijk ik niet naar![]()
maar als de TT zo in de AT staat.. dan heb je dus bewust en weloverwogen in renpee gepost!
Nee met mij, we gaan met onze geile telefoontjes spelenquote:
ik zag de naam van TS staan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die pulp kijk ik niet naar![]()
maar als de TT zo in de AT staat.. dan heb je dus bewust en weloverwogen in renpee gepost!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee met mij, we gaan met onze geile telefoontjes spelen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee met mij, we gaan met onze geile telefoontjes spelen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik zag de naam van TS staan...
gewoonte van een paar maand geleden, om er dan gelijk op te klikken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zag de naam van TS staan...
gewoonte van een paar maand geleden, om er dan gelijk op te klikken.
Zo was het ook bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]!
!
!
wat klinkt dat triest!
Snappen ja, maar verder wil ik dan toch iets minder graag dicht bij ze in de buurt komen hoor. Ga jij anders eens een tijdje transsexuelen kijken in thailand ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef nixxx het volgende:
dan zijn ze tenminste te snappen
ja hoe moet ik dat weten... ?quote:
Gelukkig maar, je liet me al schrikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten... ?
@marc: ik bedoel geen transsexuelen, gewoon echte vrouwen met een lichte verbetering aanpassing in de bovenkamer
Ja niet... zoals het hoortquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten... ?
@marc: ik bedoel geen transsexuelen, gewoon echte vrouwen met een lichte verbetering aanpassing in de bovenkamer
Weekendboodschappen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Was ik weer!
Gelukkig was het rustig in de edah.![]()
Nuttige activiteiten, ben je nou helemaal gek geworden! Dat kan echt niet hoor!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens wat nuttige activiteiten ontplooien..dahaaag
Doeiiiiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens wat nuttige activiteiten ontplooien..dahaaag
Wij mochtn nooit liga... dat vond mijn moeder te duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ga morgen wel even boodschapjes doen nog voor het avondeten van zondag. dat kan ik niet zover van te voren beslissen.!
Ik heb Liga Milkbreak, iets met kind en naar boven komen.![]()
Wil jij straks een Liga van mij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Wij mochtn nooit liga... dat vond mijn moeder te duur
Geloof dat ik ze niet eens lustquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wil jij straks een Liga van mij?![]()
Wij hadden ze ook nooit, maar nu beslis ik zelf wat ik koop!![]()
Omdat mijn eigen haarkleur saai is, hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef Diego27 het volgende:
Melismay waarom kleur jij je haar altijd zo rood ????
Kzal nog es wat aanbieden!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Geloof dat ik ze niet eens lustDus thanx, but no thankx
Oh please, don't start!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Diego27 het volgende:
Het is jammer want rood haar is echt niet fijn als je het hebt waarom gaan mensen het dan wel rood verven ?
Ik snap je niet? Natural roodharigen vinden het niet fijn dus waarom verf ik t dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Diego27 het volgende:
Het is jammer want rood haar is echt niet fijn als je het hebt waarom gaan mensen het dan wel rood verven ?
Sorry.... Maar anders eet ik t niet op, dat is toch ook niet aardig?quote:
Ik lust veel, maar ik kan niet tegen melkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef Diego27 het volgende:
Wat lust je wel graag melismay ?
drop-mentosje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry.... Maar anders eet ik t niet op, dat is toch ook niet aardig?
Ik ook niet krijg allemaal rode bultjes als ik een glas melk drink maar als ik melk gecombineerd met iets anders eet dan heb ik t niet heel vaag he !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik lust veel, maar ik kan niet tegen melk
Ik ga altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik ook niet krijg allemaal rode bultjes als ik een glas melk drink maar als ik melk gecombineerd met iets anders eet dan heb ik t niet heel vaag he !!
Ook niet met deze ultiem lekkere liga niet !
En in een ander topic beweren dat je geen dates hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Mn foto wat doe je?!![]()
@ viper: ja straks.
Is leuk foto'tje maar krijg hem niet goed gepost !!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Oe vertel eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat mijn eigen haarkleur saai is, hoezo?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En in een ander topic beweren dat je geen dates hebt.![]()
Me too vage slijmerige zooi !!!quote:
Jij zou niks meer vragenquote:
Gezien ie gewoon openbaar is in mn fotoboek is dat verder ook niet nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Is leuk foto'tje maar krijg hem niet goed gepost !!!![]()
Ik vind Melk lekker, dat is het irritantequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:04 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Me too vage slijmerige zooi !!!
Waarom drinken we t eigenlijk zo lang ook als we een volwassen mens zijn !!
Dat doet een lammetje toch ook niet als ze alweer een schaap is, het druist volledig in tegen de natuur !
Ik snap het, het is een date, maar geen Date.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
betrapt door de grote plato!
mja, dit is wel een wijvendate en ik moet in dat andere topic interesse tonen in het andere geslacht volgens mijn geaardheid.
wat voor een foto was t dan!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien ie gewoon openbaar is in mn fotoboek is dat verder ook niet nodig.![]()
De intentie was duidelijkquote:
Verdorie Plato wat ben je toch intelligent he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snap het, het is een date, maar geen Date.![]()
Ja, mijn genialiteit kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verdorie Plato wat ben je toch intelligent he!![]()
En waarom stond die in het topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de recente, die ondertussen alweer een aantal maandjes oud is!![]()
Ik las genitalienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, mijn genialiteit kent geen grenzen.![]()
Desondanks moet ik nu de hond gaan uitlaten en boodschappen gaan doen.![]()
Dat moet je niet aan mij vragen schat, dat weet ik ook niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:12 schreef melismay het volgende:
[..]
En waarom stond die in het topic?
Ga je mond spoelen!quote:
Zei nixxx ook al weer dat mannen duidelijk zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:15 schreef Diego27 het volgende:
Omdat het een leuke en nog wat foto is zeg maar ik weet t ook niet anders te omschrijven !!
als ik een printer had ging ik het uitprinten om het bewijs altijd bij me te kunnen hebben, helaas!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Zei nixxx ook al weer dat mannen duidelijk zijn?Dit bewijst van niet
Tot zo babe!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok naar de bus rennen gaat![]()
hahha, ik ga het er over hebben dat ik zo de boel kan afsluiten op mijn werk en kan gaan borrelen met Twistquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:27 schreef Diego27 het volgende:
En waar gaan we t nou over hebben zwengels eens wat leuks aan, van vrouw tot man dan !
Hoezo bewijst dat hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Zei nixxx ook al weer dat mannen duidelijk zijn?Dit bewijst van niet
Nou, dat wat ik quote was nou niet bepaald duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo bewijst dat het![]()
Mannen zijn gewoon heel duidelijk, of de vrouwen dat altijd snappen
En ligt dat aan jouw snappen of de tekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou, dat wat ik quote was nou niet bepaald duidelijk
nou dat was em..quote:Blind_Guardian Blind_Guardian is momenteel aanwezig op het forum Blind_Guardian - vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:11 profiel quote
Lord of all Noldor
Usericon van Blind_Guardian
euuuurm
Ben alweer een week aan het werk!quote:
Pfffffffffff, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ben alweer een week aan het werk!
Maar ik heb een supervakantie gehad, dank je.
En omdat een Fok!loos leven dus ook erg leuk blijkt te zijn, ben ik aan het afkicken....
Gaat best goed tot nu toe.
/weer snel weg is dus....
Had dat dan gedaan....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Pfffffffffff, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Ciao.
Als ik ben afgekicked...quote:
Tja, het zit wel diep, niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
Hoewel, jij zei ciao...
Nou, ciao dus maar weer!
Hey Moonahquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Moonah het volgende:
Ben alweer een week aan het werk!
Maar ik heb een supervakantie gehad, dank je.
En omdat een Fok!loos leven dus ook erg leuk blijkt te zijn, ben ik aan het afkicken....
Gaat best goed tot nu toe.
/weer snel weg is dus....
Het was een leuke samenloop van omstandighedenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
He melis, beetje te hard gefeest gisteren ja?
Ach, zolang het niet te druk is op je werk en de klanten rustig aan doen kan dat prima tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Het was een leuke samenloop van omstandighedenalleen moest ik werken en Twist ligt bij mij thuis nog in bed
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet te druk is op je werk en de klanten rustig aan doen kan dat prima tochen vanmiddag mag jij ook weer op bed gaan liggen hoor
![]()
Je hebt Twist gewoon geregeld om het bed op temperatuur te houden. Slimquote:
En er zal ook wel eten etc moeten staan als ze thuiskomt, opgeruimd en gewassenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt Twist gewoon geregeld om het bed op temperatuur te houden. Slim.
Dat zou handig zijn, ware het niet dat:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt Twist gewoon geregeld om het bed op temperatuur te houden. Slim.
Daar heb ik mijn moeder al voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er zal ook wel eten etc moeten staan als ze thuiskomt, opgeruimd en gewassen![]()
Ah, je gaat voor een backup van je moeder, snap het hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn moeder al voor
Ik dacht nog, ik hou het bij de feiten, dan zullen de roddels ook meevallen, maar nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor een backup van je moeder, snap het hoor
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
Weekend is goed.
Geen wonder dat je nog 'gewoon' thuis zit, het bevalt je allemaal wel . . .quote:
Hier begint de zon te schijnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Weekend is heel erg goed
![]()
Nu het lekkere weer nog dat ik besteld heb.
Ik wil op dit moment liever op mezelf, maar daar heb ik t geld niet voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog 'gewoon' thuis zit, het bevalt je allemaal wel . . .![]()
Ow, mogguh allemaal
Ik krijg komende week 30 graden, en laat ik nou net vakantie hebbenquote:
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg komende week 30 graden, en laat ik nou net vakantie hebben![]()
Brak. Gisteravond een beetje laat gemaakt bij m'n mammie . . .quote:
Jij ook al ??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik krijg komende week 30 graden, en laat ik nou net vakantie hebben![]()
Hier! zegt er 1 wat over moeders!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Brak. Gisteravond een beetje laat gemaakt bij m'n mammie . . .
Want?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
Zeg Thunder en Melis, wordt het niet eens tijd dat jullie met elkaar gaan daten?![]()
Ik voel dat er een zekere aantrekkingskracht tussen jullie bestaat.quote:
Maar ik voel dat tussen ons ook Plato, ontken het nou maar nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voel dat er een zekere aantrekkingskracht tussen jullie bestaat.![]()
Maar die is meer spiritueel, die tussen jou en Thunderchild is meer reëel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik voel dat tussen ons ook Plato, ontken het nou maar niet
Ik moet morgen om 09.17 in de trein zitten. Lekker even een weekje Luxemburg.quote:
Lekker relaxed met de treinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 09.17 in de trein zitten. Lekker even een weekje Luxemburg.
Nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar die is meer spiritueel, die tussen jou en Thunderchild is meer reëel.![]()
Ehhhh . . .quote:
Dan pak ik het slimmer aan he!?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhh . . .![]()
![]()
Ik moest dat hele stuk wel rijden !!![]()
![]()
quote:
Zie je nou wel! Vraag haar mee uit Thunderchild!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo niet leuk . . .![]()
![]()
Moet je me maar meteen gelovenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij bent zo niet leuk . . .![]()
![]()
Hou daar eens mee op alsjeblieft, volgens mij was jij de vorige keer ook 1 van de personen waardoor de hele boel escaleerde terwijl er niks was, dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Vraag haar mee uit Thunderchild!![]()
Hahha, nee hoorquote:
Dat kan ik me niet herinneren, echt niet. Maar ik zal er mee ophouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op alsjeblieft, volgens mij was jij de vorige keer ook 1 van de personen waardoor de hele boel escaleerde terwijl er niks was, dus
Dat zeg je ook elke keer over die foto's, so I won't get my hopes upquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren, echt niet. Maar ik zal er mee ophouden.![]()
IJa, als ik iets in m'n hoofd heb dan blij ik daar over zeuren. Slechte eigenschap van me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zeg je ook elke keer over die foto's, so I won't get my hopes up
Twist en ik hebben al een diepgewortelde relatie met verledenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar als ik het dus moet samenvatting zit er een driehoeksverhouding aan te komen tussen melis, twisted en TC, met Plato als outsider?
Dan heb ik het gesnapt, veel plezier allemaal danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist en ik hebben al een diepgewortelde relatie met verleden
Waarom is ze nou net aan het reizen als je d'r nodig hebt![]()
Hahahaha, Twist en ik zijn gewoon vriendinnetjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb ik het gesnapt, veel plezier allemaal dan![]()
Nou, lekker is dat dan . . .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, Twist en ik zijn gewoon vriendinnetjesDe mannen hebben hier niets mee van doen
Jullie zitten nog in de ontkenningsfase, is niet erg hoor, fases gaan echt overquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahaha, Twist en ik zijn gewoon vriendinnetjesDe mannen hebben hier niets mee van doen
Uit welke ontkenning moet ik dan?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie zitten nog in de ontkenningsfase, is niet erg hoor, fases gaan echt over
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb zin in bier.
OMG, ik heb echt een spannend leven lees ik net.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar als ik het dus moet samenvatting zit er een driehoeksverhouding aan te komen tussen melis, twisted en TC, met Plato als outsider?
Jij ook al ??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef Twisted_fok het volgende:
OMG, ik heb echt een spannend leven lees ik net.!
Geleerd van jou en aangezien jij nu de beste daarin bent . . .quote:
En ik mag niet eens meedoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
OMG, ik heb echt een spannend leven lees ik net.!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geleerd van jou en aangezien jij nu de beste daarin bent . . .
Q, wil jij dan mijn geheime minnaar worden waar niemand iets van af weet?quote:
Dat is ook niet leuk, het moet wel openbaar zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Q, wil jij dan mijn geheime minnaar worden waar niemand iets van af weet?
Ach Whatever, maken we het openbaar in het kader van "Als ik weet niet hoeveel honden vechten om een been gaat een ander er mee heen" enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, het moet wel openbaar zijn.
Slapen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:56 schreef melismay het volgende:
Ik ga afsluiten en slapen!
Daar heb je toch wel een van gehoord?quote:
om 3 uur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:56 schreef melismay het volgende:
Ik ga afsluiten en slapen!
Ze heeft door iemands toedoen weinig slaap gehad vannacht en ze moest al zo vroeg weer werken.quote:
Ik vraag me af wie tot zo iets afschuwelijks in staat is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft door iemands toedoen weinig slaap gehad vannacht en ze moest al zo vroeg weer werken.![]()
Doe je goed danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft door iemands toedoen weinig slaap gehad vannacht en ze moest al zo vroeg weer werken.![]()
Ik kan weer normaal computeren zonder dattie om de 10 minuten vastloopt
Als het goed is.
thuisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:55 schreef QyRoZ het volgende:
Foei, Twist!
Maar wel tof
Ben je nu weer thuis thuis thuis?
Amersfoort tof?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
Niet zo tof als Amersfoort, maar wel tof.
Het was een heel serieuze vraag, ik ben er namelijk nog nooit geweest.quote:
Het was allemaal de schuld van de bioscoop!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je goed dan![]()
En ach, een keertje lekker stappen enzo kan ook geen kwaad
Oh!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een heel serieuze vraag, ik ben er namelijk nog nooit geweest.![]()
Maar niet zo tof als Leiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh!
Amersfoort is wel mooi, maar Utrecht is veel toffer natuurlijk.
Het is echt een heerlijke stad, prachtig centrum, mooie omgeving, genoeg voorzieningen, en last but nog least: dicht bij Utrecht en Amsterdam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een heel serieuze vraag, ik ben er namelijk nog nooit geweest.![]()
Ik zal morgen wel even naar je zwaaien als ik door utrecht kom hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh!
Amersfoort is wel mooi, maar Utrecht is veel toffer natuurlijk.
Dat laatste is inderdaad een voordeel van in de Randstad wonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijke stad, prachtig centrum, mooie omgeving, genoeg voorzieningen, en last but nog least: dicht bij Utrecht en Amsterdam.
Goedzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even naar je zwaaien als ik door utrecht kom hoor
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar niet zo tof als Leiden natuurlijk.![]()
Ik woon er, dan moet het er wel tof zijn.quote:
Zo houden . . .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik weet niets.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb zin in bier.
Oe gezellig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:36 schreef nixxx het volgende:ik ben ook weer "wakker" Ik lees net dat ik ongeveer tegelijk met mel naar bed ging
![]()
verder:
[..]
and the plot thickens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe gezellig!![]()
Hoe is het met u Nixxx?
quote:
Wat let je ??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
Door Dancing with the stars wil ik ook weer gaan dansen!![]()
Iedereen danst! Het is alleen maar lopen op muziekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef nixxx het volgende:ha ik dans niet
zo naar een klein feestje en daarna misschien door naar breda om te gaan stappen
Nymfomane dat je daar bent! Haha ha ha!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]He wat?!
Wordt ik nu ook al met Nixxx in verband gebracht, na Paarse_Paarshaas en Thunderchild?
Jee, had mijn beste vriendin toch gelijk
Daar heb je geen pedopasje voor nodig meer . . .quote:
Deal!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb je geen pedopasje voor nodig meer . . .
En als jij Jim neemt, dan ontferm ik me wel over zijn partnertje . . .![]()
![]()
Plus een zooi nieuwe alweer.quote:
Ik heb net allemaal hele oude liedjes zitten downloaden, van al green enzo. 'Let's stay together'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Plus een zooi nieuwe alweer.Nu ook op mn phone. Blauwtanden is toch wel zo cool.
![]()
iets met kind en nieuw speeltje.
Ik kan alleen mn foto's niet naar mn pc blauwtanden op de een of andere manier.![]()
* Twisted_fok stampt met voeten op de grond
Ja jij hebt ineens een vriendinquote:
Hey broekie, net de luiers ontgroeid ??quote:
Nee, mn blauwtand programma geeft de foto's op mn phone dus niet weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb net allemaal hele oude liedjes zitten downloaden, van al green enzo. 'Let's stay together'
Gewoon zelfde als je muziekjes?
Doe ff niet . . .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:10 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok knippert loos met het licht.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe ff niet . . .![]()
![]()
![]()
* ThunderChild sloopt de schakelaar en haalt het plakbandje van het sensortje af . . .
Zag al dat je het gemeld had... Het word tijd dat die kerel een ban krijgt, dit is echt te ranzig voor woordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
@ Melis, ik zag het ook al.![]()
Heeft ie schijnbaar al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Zag al dat je het gemeld had... Het word tijd dat die kerel een ban krijgt, dit is echt te ranzig voor woorden
Grote meid!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
Ik heb net een vet dikke spin vermoord!
Jij moordenares !!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
Ik heb net een vet dikke spin vermoord!![]()
Lekker . . .quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok maakt een Hoegaarden open.![]()
![]()
Owquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know!![]()
[..]
Heeeel erg goed zelf.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef melismay het volgende:
[..]
OwDaarom ben je ook mijn vriendinnetje, je bent te lief!
![]()
Ik word wild en impulsief van jou, das toch een goede ontwikkeling?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ietsjes, al zit er ook een stuk schrik bij bij mij
Wacht maar tot ik een slechte invloed word.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik word wild en impulsief van jou, das toch een goede ontwikkeling?
Ik ben al 2 keer met de ambulance naar het ziekenhuis geraced omdat ik wat benauwd was (oke wat heel erg dan)quote:
Dat is wel scary dan ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer met de ambulance naar het ziekenhuis geraced omdat ik wat benauwd was (oke wat heel erg dan)
En kijk ze...![]()
Misschien zijn alle toffe mensen wel WAUW. Of is dat een beetje teveel van het goede?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef Litpho het volgende:
Zeg dawg, als zelfs de geheelonthouders vinden dat je geen smaak in bier hebt is het wel heel ernstig met je gesteld.
Like I care.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef Litpho het volgende:
Zeg dawg, als zelfs de geheelonthouders vinden dat je geen smaak in bier hebt is het wel heel ernstig met je gesteld.
Nee, alleen ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Misschien zijn alle toffe mensen wel WAUW. Of is dat een beetje teveel van het goede?
Ja dat is teveel van het goede.
Ik heb gehoord dat heel Helmond uit paupers bestaat. Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Like I care.
Bavaria is goed. En heel Helmond is dat met mij eens.
Twee verkeerde kanten aan zo'n kanaal blijkbaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat heel Helmond uit paupers bestaat. Hoe zit dat eigenlijk?![]()
Why don't you come and find out?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat heel Helmond uit paupers bestaat. Hoe zit dat eigenlijk?![]()
oud nieuws, mijn sig wist dat allang!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, alleen ik.
Hmmm, nou vooruit, jij ook.
Zolang mijn aandeel maar erkent wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
oud nieuws, mijn sig wist dat allang!![]()
Net zoals ik Christine erken in de mijne?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang mijn aandeel maar erkent wordt.
Ach, ik adviseer je dringend er iets aan te doen. Die andere was veel beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net zoals ik Christine erken in de mijne?.
Deze heeft zo z'n redenen. Op het momentquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, ik adviseer je dringend er iets aan te doen. Die andere was veel beter.
Wees eens braaf en ga dat es snel vertellen aan die toffe Twisted_fok.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze heeft zo z'n redenen. Op het moment.
Da's goed. Kom maar op MSNquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wees eens braaf en ga dat es snel vertellen aan die toffe Twisted_fok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |