You'd better be on time!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Twisted_fok het volgende:
My god, alweer een nieuw topic!
Ik moet snel boodschappen gaan doen wil ik op tijd naar mn afspraakje van vanmiddag vertrekken.
Tot zo![]()
Ik vind je lief nixxxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef nixxx het volgende:
dan zijn ze tenminste te snappen
Nou ik zeg al niks meer!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:12 schreef nixxx het volgende:
ja dat wel... maar ik ben niet zo lief
Essentieel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:16 schreef Tobbes het volgende:
Mannen met tieten en een kutje dan he !
... tieten... *klik* -reactiequote:
That's the basis of its appealquote:
zolang er maar mannenhersenen in zittenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
een man met kut is niet echt een man meer....
quote:
zo staat het in de nieuwe oude AT!....quote:[R&P SC] "Alle vrouwen zouden mannen met...
Zo'n Kelly?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
zolang er maar mannenhersenen in zitten
Toch jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
zo staat het in de nieuwe oude AT!....
helaas dus...
een wat?quote:
wat denk je dat ik aan 't doen ben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Toch jammer
Moet jij niet werke?
Je weet wel, een kerel in een vrouwenlichaamquote:
Jij ook al!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan 't doen ben?
Die pulp kijk ik niet naarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat enge geval uit BB 2/3/4 ofzo
Hadden we afgesproken danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Twisted_fok het volgende:
My god, alweer een nieuw topic!
Ik moet snel boodschappen gaan doen wil ik op tijd naar mn afspraakje van vanmiddag vertrekken.
Tot zo![]()
Dat wilde ie vast niet horenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die pulp kijk ik niet naar![]()
maar als de TT zo in de AT staat.. dan heb je dus bewust en weloverwogen in renpee gepost!
Nee met mij, we gaan met onze geile telefoontjes spelenquote:
ik zag de naam van TS staan...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die pulp kijk ik niet naar![]()
maar als de TT zo in de AT staat.. dan heb je dus bewust en weloverwogen in renpee gepost!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee met mij, we gaan met onze geile telefoontjes spelen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee met mij, we gaan met onze geile telefoontjes spelen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik zag de naam van TS staan...
gewoonte van een paar maand geleden, om er dan gelijk op te klikken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zag de naam van TS staan...
gewoonte van een paar maand geleden, om er dan gelijk op te klikken.
Zo was het ook bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]!
!
!
wat klinkt dat triest!
Snappen ja, maar verder wil ik dan toch iets minder graag dicht bij ze in de buurt komen hoor. Ga jij anders eens een tijdje transsexuelen kijken in thailand ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef nixxx het volgende:
dan zijn ze tenminste te snappen
ja hoe moet ik dat weten... ?quote:
Gelukkig maar, je liet me al schrikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten... ?
@marc: ik bedoel geen transsexuelen, gewoon echte vrouwen met een lichte verbetering aanpassing in de bovenkamer
Ja niet... zoals het hoortquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat weten... ?
@marc: ik bedoel geen transsexuelen, gewoon echte vrouwen met een lichte verbetering aanpassing in de bovenkamer
Weekendboodschappen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Was ik weer!
Gelukkig was het rustig in de edah.![]()
Nuttige activiteiten, ben je nou helemaal gek geworden! Dat kan echt niet hoor!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens wat nuttige activiteiten ontplooien..dahaaag
Doeiiiiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:43 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens wat nuttige activiteiten ontplooien..dahaaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |