Hier hebben we WGR Feedback voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef J.J.McKay het volgende:
mn reactie is verwijderd?!?!?!?!?!?!?
Hier heb ik wat aan, dank je zeer. Want voor zover ik weet heb ik niets geraakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef sanger het volgende:
als er een getuige is geweest had die aan je reactie kunnen zien of je het gemerkt had. Die kan dus ook een ontlastende verklaring afleggen.
De kosten voor een boete? Geen idee, zal toch niet zo een vaart lopen tenzij je veel schade hebt veroorzaakt.
Doorrijden na een ongeluk is inderdaad een misdrijf en waarschijnlijk krijg je een transactie aangeboden. De officier van justitie bepaalt de hoogte van die transactie en het is voor ons lastig om te zeggen hoe hoog dat wordt, gezien het feit we niet beschikken over alle gegevens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan, dank je zeer. Want voor zover ik weet heb ik niets geraakt.
Wat betreft het "Zo sculdig als wat" idee, wat jij wil. Maar daar gaat dit topic niet over, ik heb niets gemerkt maar als jij het fijn vindt om dat te denken mag dat ook.
Maar nu weet ik nogsteeds niet wat mij dat gaat kosten. Een jaar de cel in lijkt mij een beetje overdreven voor wat lakschade, taakstraf heb ik eigenlijk geen idee van.
En kun je dat ook aantonen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dank je, het begint op een erg rare zaak te lijken. Gezien ik de auto in kwestie nooit op de manier geraakt zou kunnen hebben zoals in de verklaring staat.
Yep, zelfs de grootste auto prutser kan inzien dat ik die auto nooit zo geraakt zou kunnen hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |