Like I give a shit.quote:
ik niet maar eten is welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik doe het gewoon achter de computer.
Hee, jij bent gebandquote:
huh ? waar ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, jij bent geband!!!!!!!!!1
Die vindt niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
Google eens op fokblock.
Ik heb drie naamtopics voor je geopend.quote:
Das elmaikelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb drie naamtopics voor je geopend..
die smile ging heel ff precies tegelijk met de beat van het liedje wat ik nu luisterquote:
Noodles kip is gewoon noodles met 1 kilo zout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:50 schreef Maikuuul het volgende:
Straks werken om 5 uur tot 9
Ben nu noodles kip met royal club mango en red peper aant drinken![]()
Dat was toch El_Maikel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb drie naamtopics voor je geopend..
* saaw kijkt bedenkelijk maar geeft toch maar een oreo omdat brainster zo lief kijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster kijkt saaw lief aan, en vraagt ook om een oreo
Dat waren er meerdere. Gewoon hier op fok doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, ja idd je bedoelt die gozer, ik ben wel eens banned geweest voor 1 maand omdat ik die ene link poste waar je pc van ging crashen
| 1 | [img=9999999,9999999]PLAATJE[/img] |
kan ik me inderdaad herinneren, van dat grote plaatje ofzo he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, ja idd je bedoelt die gozer, ik ben wel eens banned geweest voor 1 maand omdat ik die ene link poste waar je pc van ging crashen
Dit is toch gewoon een kloon van 'mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |