Hij verdient het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zag 'm ookal, maar besloot er dit keer niks over te zeggen.
jaaaaaaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wie wil een knuffel?
Ik wil rechtsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik probeer nu PUB van de avatars te maken
Ik heb geen Alt-P als mod.quote:
Agossie... *knuffelt* Arme ziel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen Alt-P als mod.
Ik doe nu dus soms Alt-S na het typen en later editen (PI bijflikkeren) óf opReageren
klikken, bericht typen en PI toevoegen.
Ik wil in de buurt van Marysequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
*snik*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:41 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Agossie... *knuffelt* Arme ziel.
*knikt* Volgens mij wel. En geef Christiaan een open-topic verbodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar in welk nummer moet de TT veranderd worden?
143?
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
Maar in welk nummer moet de TT veranderd worden?
143?
Ik wil omringd worden door Trinity, Imberr, Jett en MaRySe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mja, dat compenseert het toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*snik*
Máárrrrrrr, ik heb wel "verwijder geselecteerde berichten"![]()
![]()
*bericht verwijdert*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, dat compenseert het toch?
*peptalkt*
Ik in mijn eentje is toch wel genoeg, lieverd? Maar dan niet door avatar omringd, maar de echte ik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil omringd worden door Trinity, Imberr, Jett en MaRySe.
Moet wel lukken, toch?
Eén Trinity + 3 anderen is alleen maar nóg gezelliger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik in mijn eentje is toch wel genoeg, lieverd? Maar dan niet door avatar omringd, maar de echte ik!
(het is te vroeg om serieus te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |