Huh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:53 schreef Berkery het volgende:
Als je die niet kent van FMT raad je hem nooit![]()
Oeps, wist ik niet. Verantwoordelijk voor een van de bekendste gitaarrifs aller tijden, was mijn hint..........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:56 schreef Berkery het volgende:
Ja, deze komt met enige regelmaat voorbij in FMT.
Nope; later en ander land.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
The kinks ?
Maakt niet uit, ik hou even mijn mond omdat ik benieuwd ben hoe snel dit geraden wordt.quote:
Ik reken(de) op TH.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:
Maakt niet uit, ik hou even mijn mond omdat ik benieuwd ben hoe snel dit geraden wordt.
Nope, ander land dan The Kinks, dus ook ander land dan Led Zeppelin. Geen hardrock bovendien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Led Zeppelin?
Ook goed, suggesties zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef pyl het volgende:
Goede suggesties, Berkery, alleen die "Stalinistische coup" zit me niet lekker. De coup was immers niet Stalinistisch, maar de methode (criticasters werd zonder dralen het zwijgen opgelegd). Dus misschien iets in de trant van: "na een coup waarvoor Stalin zich niet zou schamen ....."
Het is maar een voorstel.
quote:
Da's enigszins in tegenspraak met elkaar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Geen hardrock bovendien.
Misschien, maar hun enige (wereld)hit had een geweldige rif en was hard, dus ik dacht........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
Da's enigszins in tegenspraak met elkaar...
Ik maak er wel 'Junta' vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef Tokay het volgende:
Berkery, even een opmerking over je nieuwe openingspost: het is comité, en niet committee.![]()
Ha die wyccie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die rechter een beetje op Paul Weller lijken, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel mensen er in The Jam zaten.
Oh hallo trouwens![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha die wyccie.
Hoe goed ken jij Tong?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |