quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Jessica Durlacher?
Daar is geen woord van gelogenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:33 schreef pyl het volgende:
Da's trouwens Karin Spaink
Ik moest dat woord opzoekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:30 schreef Bimmel het volgende:
Ziet er heel agogisch uit...geen idee
quote:
Pylmans!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:33 schreef pyl het volgende:
Bimmel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel goed, Bim.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Bim.
Maar ik moet er nu alweer als een idioot vandoor................
Ken de kop maar kan even niet op haar naam komen....typischquote:
Dochter van....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Ken de kop maar kan even niet op haar naam komen....typisch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Z het volgende:
Mohammed Ali?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:08 schreef Bimmel het volgende:
Nataly Cole dochter van Nat King Cole
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Bimmel het volgende:
Nona ??
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Temptation Island?
Dat siert jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk er nooit naar dus zou het niet weten.
Kijk al te veel troep op tv. Temptation Island volgen zou permanente braindamage bij mij veroorzaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat siert je
Hij heet Terence en zij heet Carlijn...
Mja we (de mods van FOT ook) wouden gewoon dat dit hoofdstuk zo snel mogelijk zou zijn afgesloten. C&H en RJP horen gewoon bij elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:03 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm..........ik ben het met je eens hoor, RJPvD hoort in C&H, dus ik ben voor verkassen, maarrrruhhhhh.........Nuongirl, had je het ons eerst niet even kunnen voorleggen? Wat ik van het geheel begrepen heb, is dat juist het 'hooghartige' optreden van bepaalde mods tot oproer heeft geleid. En nu deze mail: "zijn we tot de conclusie gekomen (.....) dus weer gaat verhuizen". Niet echt handig.
Maar enfin, zand erover wat mij betreft - en fluks terug naar moeders........
Wie volgt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef wyccie het volgende:
James Bradfield ofzo van Manic Street Preacher.
Ik zie dat de verhuizing al heeft plaatsgehad..............had je nou niet even wat meer reacties kunnen afwachten om zodoende de stemming te peilen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef Nuongirl het volgende:
Mja we (de mods van FOT ook) wouden gewoon dat dit hoofdstuk zo snel mogelijk zou zijn afgesloten. C&H en RJP horen gewoon bij elkaar
De modjes van FOT zaten in hun maag met dit topic, omdat het op zich niets met het subforum te maken heeft. In overleg is toen besloten dat wij het topic weer terugkregen. Blame me, ik wou gewoon dat dit hoofdstuk werd afgesloten, maar tuurlijk telt jullie mening wel. Alleen had jullie reeks geen bestaansrecht in FOT, en was die oplossing toendertijd alleen als noodmaatregel genomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie dat de verhuizing al heeft plaatsgehad..............had je nou niet even wat meer reacties kunnen afwachten om zodoende de stemming te peilen?![]()
Zo zie je maar, Z, dat Marx toch wel ergens gelijk in had: alleen eraan denken is al revolutie!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef Z het volgende:
Ha! We zijn weer thuis.
Tong, wat vind jij ervan? Zeg het, mijn vriend, want het is van belang.quote:
Ik denk er het mijne van. Gelukkig is de beslissing niet overhaast genomen en hebben de partijleden van het Raad je Plaatje front zich mogen mengen in de besluitvorming. De mods hebben er van geleerd en laten het woord van de users op de werkvloer dubbel meewegen. Zo hoort Democratie te zijn, zonder machtsstructuren die tegen het proletariaat ingaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Tong, wat vind jij ervan? Zeg het, mijn vriend, want het is van belang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |