Bij mijn weten niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook een Lucky Luke personage?
Biily The Kid, The James Brothers en Calamity Jane ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet.
Daar zaten toch alleen de Daltons in ?
Mkay; 'k zie net dat mijn meneer in het album 'O.K. corral' voorkomt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Biily The Kid en Calamity Jane ook.
De één en enige...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyatt Earp?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een boefje.
C&H moderator Maffioso ?
Dan is 't sowieso niet Bugsy Siegel; die zat gewoon thuis op de bank.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen kleine jongen ook. Verrot geschoten door een aantal Tommy's in een telefooncel.
Sorry was effe een vraagie voor FMT aan het verzinnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan is 't sowieso niet Bugsy Siegel; die zat gewoon thuis op de bank.
Meneer was east-coast ?
En pyl en Berkery zijn met de hond wandelen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is zeker weer aan het schoonmaken ofzo.
Chi-town is Midden van America volgens mij. New York dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pyl en Berkery zijn met de hond wandelen...
Chicago of New york ?
Maar zonder tatouages...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En Tokay schuimt de straten af op zoek naar criminaliteit en onrecht in haar caviapak met zweep.
Jij vindt dat een minpunt ik een pluspunt.quote:
Kunnen we daar alvast geen ruzie over krijgen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij vindt dat een minpunt ik een pluspunt.
en is weer terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En pyl en Berkery zijn met de hond wandelen...
Je was je platjes aan 't uitlaten ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef wyccie het volgende:
Tatoeages....!
Ik was niet aan het schoonmaken! En ook geen Eurovisiestats aan het lezen.
Vincent Mad Dog Coll idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
Mad dog ?
Wij hebben toch nooit ruzie TH?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kunnen we daar alvast geen ruzie over krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |