abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:00:55 #1
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29986763
Ik heb zelf niet zoveel met Big Brother, maar bij dit forum moest ik ineens denken aan een ontzettend grappig boek, een parodie op big brother. Ik weet niet of het topic wel hier thuishoort, maar ik probeer het maar.

Het heet Hartstikke beroemd (Engelse titel: Dead Famous), van Ben Elton.
Het gaat over een op Big Brother lijkend programma, genaamd "Huisarrest", waarin een moord wordt gepleegd. Ondanks alle camera's is het niet duidelijk wie het heeft gedaan, en er wordt een wat oudere en zeer conservatieve inspecteur op de zaak gezet, die een gruwelijke hekel heeft aan Huisarrest en de jonge & hippe mensen die aan Huisarrest meedoen.

Ik weet niet of het de echte fans aanspreekt, omdat Huisarrest (Big Brother), de deelnemers en fans niet bepaald in een positief daglicht worden gesteld, maar het is wel omgelofelijk grappig en ik kan het jullie zeker aanraden!
...as always
pi_29986828
Dat boek heb ik gelezen en ik kan het echt aanraden als je (net als ik) BB-fan bent!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:11:11 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29986982
Ja, die ben ik nu aan het lezen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:16:25 #4
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_29987099
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:04 schreef Fling het volgende:
Dat boek heb ik gelezen en ik kan het echt aanraden als je (net als ik) BB-fan bent!
Heb Dead Famous (de Engelse versie dus) gelezen. Zeker een aanrader, net als de meeste andere Elton-boeken. Ook voor niet-BB fan is het zeker de moeite waard (misschien zelfs wel meer :-) )

Kan zeker trouwens ook "Popcorn" aanraden. Verhaal over een filmmaker die beroemd is geworden met films in de stijl van "Natural Born Killers" en geconfronteerd wordt met een duo die zijn films als voorbeeld zien. Soms wat gewelddadig maar met de bekende Elton-humor die je ook in series als "The Young Ones" en "Blackadder" tegenkomt.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')