Ze heeft ze dan ook allemaal even in haar hand gehad!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske kan niet kiezen welke appel ze wil.... Uiteindelijk toch nog een keuze kunnen maken hehe...
No shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:05 schreef Jojogirl het volgende:
Geluid en beeld van 2 en 3 kloppen niet.
Ingrid gesignaleerd?? waar??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Blue Thunder het volgende:
De Duim is ook gespot inmiddels... nathalie en Ralf lopen even naar binnen.. Koetjes en kalfjes gebabbel
No Shitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
* Jojogirl bedoelde te zeggen dat die onderling verwisseld zijn.
Met een ENORME zonnebril op d'r hersesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ingrid gesignaleerd?? waar??![]()
![]()
Ingrid![]()
![]()
Ik zit al te genietenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Met een ENORME zonnebril op d'r herses
De streams zijn niet hun prioriteit denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:31 schreef piertje2 het volgende:
waarom doet talpa niks aan dat geluid, lijkt me toch niet zo moeilijk
Ik kan het niet lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
Heeft Ingrid nou een T-shirt aan waarop staat wat ze doet voor de kost?
Hmm bijnaam voor Roel? De Luie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:57 schreef Darklight het volgende:
Waar is Roel eigenlijk? Slaapt die nog om 1300?
Linda en Mennoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef honesty het volgende:
Op screen 1 een gesprek tussen een meisje met roze t-shirt en een jongen met kort haar(namen komen nog) Gaat over het werken in de kroeg wat dat grietje doet en die jongen maakt een social talk maar je merkt gewoon dat zijn gedachten ergens anders liggen
Het gesprek kwam een beetje op gang, ging over vannacht en ze waren een beetje aan het roddelen over nathalie en Ralph. Maar toen ging menno de bloemetjes water geven zucht zuchtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef honesty het volgende:
Op screen 1 een gesprek tussen een linda en Menno. Gaat over het werken in de kroeg wat dat grietje doet en die jongen maakt een social talk maar je merkt gewoon dat zijn gedachten ergens anders liggen
Ik denk over orale sex met een man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Schakel ik net over naar stream 1 hoor ik Menno zeggen "... een man pijpen" waar gaat dat over?!
Ik viel er net even in en kreeg de indruk dat Dido een beetje zit te flirten met Ralph, toen ze ff met z'n tweetjes zaten, lekker in het zonnetje in de tuin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef honesty het volgende:
Op screen 1 een gesprek tussen een meisje met roze t-shirt en een jongen met kort haar(namen komen nog) Gaat over het werken in de kroeg wat dat grietje doet en die jongen maakt een social talk maar je merkt gewoon dat zijn gedachten ergens anders liggen
Die gedachte overviel mij ook al ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik viel er net even in en kreeg de indruk dat Dido een beetje zit te flirten met Ralph...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |