oh vertel eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:19 schreef teamlead het volgende:
en Tanja legt nog maar eens uit dat de vader van haar kind een Antilliaan is ",maar wel een goeie"
jammer dat niemand ff vertelt hoe Rob zijn been is kwijt geraakt
Iets met Al Quaida was dat toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:19 schreef teamlead het volgende:
jammer dat niemand ff vertelt hoe Rob zijn been is kwijt geraakt
quote:
helemaal precies weet ik het ook niet meer..... maar volgens mij was het iets met voetbal op redelijk hoog niveau (mid-mid voor de kenners), waar hij in de douche zijn been vergeten is en van schrik 3 dagen in coma lag.....quote:
nah.. zo lekker istie nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
verdomme, gaat die Ralph weer cola inschenken
naar beeehed!
wel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. zo lekker istie nu ook weer niet hoor![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
verdomme, gaat die Ralph weer cola inschenken
naar beeehed!
welnee! Menno is nog smakelijkerquote:
dat is een kindquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee! Menno is nog smakelijker![]()
Kwestie van geduld..wordt vanzelf ouderquote:
nah... neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kwestie van geduld..wordt vanzelf ouder
Roel is trouwens ook smakelijker dan Ralf (zolang hij niet praat tenminste)![]()
ah... ik bespeur een (lichte?) fetish voor spuitgastenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:40 schreef milagro het volgende:
[..]
nah... nee
hij is ook geen brandweerman![]()
mannen in uniform, hè... altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah... ik bespeur een (lichte?) fetish voor spuitgasten![]()
nog 1 biertje en dan ga ik echt slapen.. moet er verdorie om half 8 alweer uit....
nee, ze zit daar nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:44 schreef caradoc het volgende:
Vraagje, is dido naar bed toe?
Ik zie maar twee beelden. Wie weet is ze even ergen andersquote:
En nu hou ik echt op met alcohol drinken voor ik uitspraken ga doen die me hier altijd zullen blijven achtervolgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen in uniform, hè... altijd
nu ja, bijna altijd, vaak, sommigen, enkelen, Ralph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |