Vooral als je onzin bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:12 schreef renz0r het volgende:
Ik, want ik had al de eer om de 100,000ste post te plaatsen in ONZ
Maar dat is logisch
Ik heb er nog 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:13 schreef Geqxon het volgende:
zeg das wel een geil wijf in je avatar indah [TAB]
oeh.. je was er bijna, maar ik zit er toch dichterbij nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Geqxon het volgende:
Zou je denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef Suijk het volgende:
Het zal wel in een crew topic geplaatst worden.
Maar dit houdt dus in dat er 30 miljoen posts op Fok zijn gezet?
jep, met wat crashes en verloren posts als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef Suijk het volgende:
iedereen kan dit zien hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef Suijk het volgende:
ja, buiten de zoveel die verloren zijn gegaan bijde crash eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef Suijk het volgende:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedereen kan dit zien hoor![]()
ik kan toch gewoon mijn postnummer zien? dan weet ik toch wanneer we bij de 30 miljoen zijn? of praten we langs elkaar af nu?quote:
iets van 4650 geloof ik.. zo op de gok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:19 schreef dolle_hond het volgende:
nog meer dan 4500
Niet zo veel meer dus, als je bekijkt wat er de afgelopen 2 uur gepost isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets van 4650 geloof ik.. zo op de gok.
aah, ik dacht dat je de de post zelf bedoeldequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan toch gewoon mijn postnummer zien? dan weet ik toch wanneer we bij de 30 miljoen zijn? of praten we langs elkaar af nu?
het gaat hard inderdaad. Maar volgens mij is het altijd zo druk, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zo veel meer dus, als je bekijkt wat er de afgelopen 2 uur gepost is![]()
ooh.. ja, die zie ik niet meteen inderdaad, dan moet ik gaan zoeken.. of wachten tot er een nieuwsbericht op de FP komt (hint, hint)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Jump het volgende:
[..]
aah, ik dacht dat je de de post zelf bedoelde
Soms nog wel veel drukker, vergeet niet dat veel mensen nu aan het werk zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat hard inderdaad. Maar volgens mij is het altijd zo druk, toch?
ja. ik werk op dit moment ook gewon hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Soms nog wel veel drukker, vergeet niet dat veel mensen nu aan het werk zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Soms nog wel veel drukker, vergeet niet dat veel mensen nu aan het werk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |