Soms nog wel veel drukker, vergeet niet dat veel mensen nu aan het werk zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het gaat hard inderdaad. Maar volgens mij is het altijd zo druk, toch?
ja. ik werk op dit moment ook gewon hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Soms nog wel veel drukker, vergeet niet dat veel mensen nu aan het werk zijn![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Soms nog wel veel drukker, vergeet niet dat veel mensen nu aan het werk zijn![]()
"30m poster"-tagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Die gene die hem zet, krijgt die ster bij zijn naam ?
Dan wil jij em maar al te graag zetten, ofnie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Die gene die hem zet, krijgt die ster bij zijn naam ?
Een gratis beurt en de rechten om door te gaan tot de 60.000.000quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Degene die het post, wat krijgt die ?
Dagje achter de schermen kijken lijkt me leuk.
Das minderquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan wil jij em maar al te graag zetten, ofnie?
Het lijkt me wel leuk eens iets te hebben als dat jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan wil jij em maar al te graag zetten, ofnie?
Van wie krijgt de poster die beurt dan? Niet van yvonne hoop ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een gratis beurt en de rechten om door te gaan tot de 60.000.000
Een beurt krijg ik zo wel gratis, dat is dus niet voldoende.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een gratis beurt en de rechten om door te gaan tot de 60.000.000
nou, dan ga ik er maar niet voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:28 schreef dolle_hond het volgende:
een tattoo op zijn vingers
"met deze vingers werd de 30e miljoenste post op fok! ingevoerd"
Inderdaad, lijkt me ook maar niets...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Bengeltje het volgende:
Nee d_h, dat is lelijk.past niet .
![]()
Tagje oke, of de naam in een kleurtje. oranje of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me ook maar niets...
Een tagje (zelf gekozen) of al je usernotes mogen zien, dat lijkt me veel beter![]()
Dat was post nr. 29995759.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef Klonk het volgende:
kunnen ze eigenlijk ook nagaan wie post nummer 30 miljoen heeft gedaan of is het natte vinger werk ?
Denk dat de admins dat wel kunnen achterhalen. Helaas moet je als user ook het topic nummer weten waar de post gedaan is om er achter te komen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef Klonk het volgende:
kunnen ze eigenlijk ook nagaan wie post nummer 30 miljoen heeft gedaan of is het natte vinger werk ?
Maar kan het ook omgekeerd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was post nr. 29995759.
(ja dat zien ze dus)
Normaal moet je voor het zien van je usernotes 5,- dokkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tagje oke, of de naam in een kleurtje. oranje of zo.
usernotes kijken, wat heb je daar aan?![]()
hmm, dat zou mss kunnen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien eens proberen met zoeken.
O, maar goed dat ze me niet zo interesseren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal moet je voor het zien van je usernotes 5,- dokken![]()
op 2.000.000 posts naquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef snellejelle het volgende:
30 miljoen post, dan heeft straks gemiddeld elke nl'er bijna 2 posts op het forum gedaan
Ga eens met je muiscursos op de datum boven deze post staan. Dan zie je in de statusbar het postnummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef Klonk het volgende:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef snellejelle het volgende:
ik wil 'm wel hebben. levert het eeuwige roem op????
"poost-poosten", als een po dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Hoe spreken jullie post-posten uit?
Als post, dat je in je brievenbus krijgt? Of als póóóóóst, net als po (zo'n ding waar kinderen op poepen)
Ja, maar daar heb je niet zoveel aan als je de 30 miljoenste post wilt achterhalen. Je hebt dan namelijk ook het topic-id nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga eens met je muiscursos op de datum boven deze post staan. Dan zie je in de statusbar het postnummer
uhuh...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef Geqxon het volgende:
En ik ga die post btw nemen.
En dan zet ik daar heel groot "ik bedrijf de liefde met kleine meisjes" in
Mja, gewoon ff langs de active topics gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je niet zoveel aan als je de 30 miljoenste post wilt achterhalen. Je hebt dan namelijk ook het topic-id nodig.
A okay. Er was eens zo'n fokker @ fok-radio, die het posten noemde, net als dat werk van de TPG-postquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"poost-poosten", als een po dus
Kleine meisjes kunnen ook wel van legale leeftijd zijn hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:39 schreef Geqxon het volgende:
En ik ga die post btw nemen.
En dan zet ik daar heel groot "ik bedrijf de liefde met kleine meisjes" in
klinkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Hoe spreken jullie post-posten uit?
Als post, dat je in je brievenbus krijgt? Of als póóóóóst, net als po (zo'n ding waar kinderen op poepen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |