quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga dan eens baggeren, niet zeiken
van mij mag je, klopt toch niet die lijst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet best wel op 1
dit is toch een baggertopicquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga dan eens baggeren, niet zeiken
wie???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd staan ook wel serieuze fokkers tussen
met een beetje snot er onderquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
rode neus heeft die
Ik weet nog steeds niet wie je nou bedoeld, maar die met die neus is het iig niet, of ies er nog een met een neus?quote:
beetje maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij draagt ook make-up
Ik heb al zo'n zware kater, geen alcohol voor mij meer vandaag...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:45 schreef the_legend_killer het volgende:
met bier erbij !
ik zat gister aan de whiskeyquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n zware kater, geen alcohol voor mij meer vandaag...![]()
Ik heb teveel Southern Comforts gedronken, man wat ben ik brak!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik zat gister aan de whiskey
Vanmorgen alleen een zware tijd gehad nu gaat het weer en direct aan het bier![]()
ik weet niet, maar voel me best beroerd, sinds wanneer geldt dat al als pimpen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Cassius het volgende:
Zeg dit is geen 'Pimp *hier* met je brakheid'-topic ... of wel?
Het bier helpt mij er weer bovenopquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb teveel Southern Comforts gedronken, man wat ben ik brak!
Ik lust geen bier (is dat ook al pimpen? dan bij deze een ik-pimp-dat-ik-geen-bier-lust-post)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het bier helpt mij er weer bovenop
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lust geen bier (is dat ook al pimpen? dan bij deze een ik-pimp-dat-ik-geen-bier-lust-post)![]()
eergisterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:17 schreef Molluck het volgende:
Wanneer is de meet?
tegen de tijd dat je net zo lang als ik er een keer om heb mogen kotsen, lust jij het ook niet meerquote:
Ik hoef nooit te kotsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je net zo lang als ik er een keer om heb mogen kotsen, lust jij het ook niet meer![]()
Zolang je brakheid niet met je bestaan als baggeruser te maken heeft vind ik het overbodige informatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet niet, maar voel me best beroerd, sinds wanneer geldt dat al als pimpen?
zondequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoef nooit te kotsen
Ook niet vandaag na de zware whiskey avond.
Rot eens op mongoolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zonde
je weet niet wat je mist
Hallo bagger he, je weet wel bagger? Hoe meer overbodig, deste betere bagger? moet ik dat uitleggen???quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zolang je brakheid niet met je bestaan als baggeruser te maken heeft vind ik het overbodige informatie.
En hoezo sta ik 2x in bovenstaande lijst, ik ben dubbelbagger![]()
Ik hoef het niet te wetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zonde
je weet niet wat je mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |