abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:08:32 #51
128220 Peter6000
pi_29983574
dubbele post

[ Bericht 94% gewijzigd door Peter6000 op 26-08-2005 02:18:43 ]
pi_29983632
Het gaat nu over de eerste keer sex, Roel vertelt dat zijn eerste keer 30 seconden duurde.
Het was met een schatje uit Noord-Ierland met een schattig accentje. Ze deden het overal, in kleedhokjes en dergelijke. Hij was 14, bijna 15. En ohja, ze is ook nog een keer naar Nederland gekomen.

edit: maar hij was niet echt verliefd
pi_29983635
Ik kom weer even nachtbraken trouwens
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:14:26 #54
16874 creno
born this way
pi_29983676
ik nok ermee, tot morgen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:17:38 #55
128220 Peter6000
pi_29983712
Offtopic
Goedenavond Tetrak, leuker dan gisteren kan het haast niet worden, ik moet morgen op tijd op, dus ik geef de nachtdienst bij deze aan je over. (nb Rob is het BBhuis uit, en Ralph een ex van Nathalie zit er nu in)
pi_29983729
Er worden nu namen verzonnen voor de baby van Tanja. Tanja wil iets exotisch, en er wordt gesuggereerd een naam te nemen die iets met BB te maken heeft. Zelf dacht ze aan "Sade" de zangeres voor als het een meisje wordt.
pi_29983742
goeie savonds Peter, heb me even door de verslagen van vandaag gelezen, ik hoop op een spannend gesprek zoals gister, maar als ik op tijd in bed lig vind ik het ook best .

Trouwens, ik ben ook voor 1 topic, voor verslagen en commentaar. Om het een beetje up te spicen hier
pi_29983773
Er wordt een spel gespeeld waarbij 2 woorden worden genoemd en degene die aan de beurt is moet zn voorkeur uitspreken. De meest interessante zal ik hier posten (en van wie het antwoord kwam)

Jongen / meisje (de vraag is voor Tanja, maar ze durft geen antwoord te geven)

De vragen zijn wat laf, de antwoorden ook weinig provocerend

Ralph komt met Streepje of Driehoekje, de dames begrijpen hem pas later waarop Tanja "kaal of kammen" giechelt

Roel: komkommer of augurk. Gegiechel, maar geen antwoord

Eindelijk een goeie vraag, van Chantal, hier of thuis. Roel mompelt volgens mij dat hij liever thuis was.

Roel doet weer een duit in het zakje: het grootste gedrocht op aarde beffen, of de knapste man op aarde pijpen. (de vraag is natuurlijk aan de heren gericht) Menno of Ralph (ik dacht Menno) zegt te gaan "pijpen voor z'n leven"

Het spel lijkt afgelopen en ze bespreken weer de gebeurtenissen van de afgelopen dag.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tetraktys op 26-08-2005 03:01:54 ]
pi_29983987
Tanja is zonder iets te zeggen weggegaan

Edit: en weer teruggekomen, maar dat heb ik ff gemist

Het is nu iets voor 3, maar de nachtbrakers denken dat het al 5 uur is.

[ Bericht 36% gewijzigd door Tetraktys op 26-08-2005 02:59:08 ]
pi_29984047
Hoeren of masterberen ... juist.

Off topic: Dit is te saai en het geluid loopt niet gelijk als je twee streams hebt lopen. één voor het geluid en één voor de beelden. Ik gaat maar eens m'n bed opzoeken.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_29984088
Inderdaad heel vervelend dat de streams neit kloppen, maar ik houd dapper stand
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:07:45 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_29984117
Postcodeloterij (14 miljoen oid) winnen of BB winnen?

Het gaat nu over geld.

Ralph liegt nu dat hij absoluut niet wist wat in die brief stond. (Denk ik)
Hij moest de brief aan iemand geven en er stond dus geen naam op de envelop. Hij zegt dat hij de makkelijkste weg koos omdat Rob een beetje alleen zat. (Ralph voelde 'Pats, ik moest hem aan hem geven. Het leek op een achterstand dat hij alleen zat')

Ralph: Het moet vreselijk zijn. Als je weet wat je allemaal opzij gezet moet hebben, de screening, andere dingen. Ik kan het mij niet voorstellen. (Dat hij niet terugkomt, vemoed ik.)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29984217
Tanja werpt een blik op de tuin en steekt en nog eentje op...

Ondertussen doet meno een kunstje (handstand)...
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
pi_29984273
3:04 Ralph betreurt de manier waarop hij binnen is gekomen, en hij meent dat hij een achterstand heeft goed te maken. Chantal neemt het voor hem op.
Nieuwelingen worden automatisch als eerste weggestemd, aldus Roel.

3:09 Menno heeft de Quest gelezen waarin staat hoe je BB zou kunnen winnen.

3:15 er wordt hardop nagedacht over wat BB met je doet. Iemand zegt dat "je jezelf nog wel tegenkomt". Tanja denkt dat ze wel blijft als ze de baby krijgt, maar voor hetzelfde geld denkt ze: mazzel jongens, ik ga lekker naar huis.

3:17 Tanja denkt dat ze een spatader heeft. En dat als dat inderdaad zo is ze zwaar de lul is.

3:18 Menno fluit een liedje. (het schijnt jantje smit te zijn, maar ik herken het niet)

3:20 Tanja doet de pui op een kiertje en gaat even roken

3:21 Menno gaat een kunstje doen. Hij drukt zich op (kan niet goed zien, de camera staat net verkeerd) en zonder dat zn voeten de grond raken komt hij in een handstand. (de regie wordt wakker en we krijgen nu wel goed beeld)

3:23 Roel was weg (dat merkte ik pas toen hij terug kwam). Hij steekt en sigaret op en doet mee met nootjes eten

3:24 Menno doet een dansje op de "Hitch" manier, dit ontlokt aan de mede-nachtbrakers andere bijzondere dansmoves. De stemming zit er goed in

Het was me nog niet eerder opgevallen, maar Ralph is ook al een tijdje weg.

Over zijn: Chantal, Roel, Menno (de held, gister ook al) en Tanja
pi_29984311
Er wordt aanstalten gemaakt om naar bed te gaan. Chantal en Roel voegen de daad bij het woord en verdwijnen, Menno blijft wederom met een vrouw over, deze keer is het Tanja
pi_29984374
3:34 Nu ze met z'n tweeën over zijn gaat het gesprek over geesten en buitenaardse wezens. Tanja geeft aan in allebei te geloven.
Tanja vertelt over een film waar ze bang van werd: "dan leefden wij gewoon, en op het einde was het dat je in een ei lag en dat je alles droomde, een soort science fiction was het. Maar natuurlijk is dat niet zo, maar het maakt me wel bang"
Ze hebben het nu over god, het hiernamaals, de dood, reïncarnatie en meer van dat soort laat-op-de-avond-en-eigenlijk-zijn-we-moe-onderwerpen.

3:41 De regie switcht alle streams naar de slaapkamers waardoor we niets meer kunnen volgen van het gesprek tussen Menno en Tanja.
pi_29984383
Dan brei ook ik er een eind aan.
Tot morgen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 04:56:06 #68
242 Pinball
Electric Monk
pi_29984660
4 streams op de slaapkamer, alles rustig. De regie is wel wakker en was net even met de cams aan het spelen (in- en uitzoomen).
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_29984728
5.25u:

iedereen ligt nog rustig te slapen in een rommelige slaapkamer.

alle cams zijn op de slaapkamers gericht, af en toe beweegt een van de kandidaten in z'n slaap, maar verder is er niemand wakker.
Jack does it in real time...
pi_29984816
Camera 1 gericht op de ochtendzon ipv de slaapkamer. Camera 3 al een tijd op de gang. Hierbij zijn ook soms de vogels te horen en andere geluiden zoals het overvliegen van vliegtuigen of langsrijden van auto's motoren? En 2 & 4 zijn uit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Poerkie op 26-08-2005 06:26:57 ]
pi_29985179
stream 1 op het de ochtendzon
stream 2 op de slaapkamer
stream 3 op de slaapkamer
stream 4 op de slaapkamer
dus alles nog in ruste!!
pi_29985781
ik zie maar 3 streams
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29985799
9:01 Een van de dames wordt wakker, loopt richting serre gunt ons een blik op billen in witte string, rekt zich uit om vervolgens weer naar bed te gaan
(heb gezicht niet kunnen zien dus geen idee wie het was)
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:07:53 #74
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_29985821
8:58 natasha is wakker en loopt in stringetje naar buiten, en besluit vervolgens om weer in haar bed te kruipen.....
Ennnnn Vast!
pi_29986062
Beetje off topic misschien maar hoe lang mogen ze slapen? Kan me niet voorstellen dat BB toe laat dat het elke avond zo laat wordt. Ik zit nu ook ff te kijken maar er is nog niet veel leven. Naar slapende mensen kijken is ook niet veel aan.

En wat zou er gebeuren als er g.n..kt wordt? gaan dan alle streams op zwart?
pi_29986367
Nog 1 keer: geen commentaar op de verslagen hier, dat kan in het andere topic.

EN GEEN 1-REGELIGE STREAMVERSLAGEN.

Verzamel je info en brei er een fatsoenlijke post van. Zo leest het gewoon kut en is het onoverzichtelijk.

Dus:
-maak een uitgebreide overzichtelijke post
-commentaar kun je hier Commentaren op de streamverslagen deel 6 kwijt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:49:24 #77
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29986519
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:41 schreef Ripley het volgende:

Verzamel je info en brei er een fatsoenlijke post van. Zo leest het gewoon kut en is het onoverzichtelijk.

Dus:
Oke

Het lijkt erop dat rond 9u50 iedereen nog vredig in zijn of haar bedje ligt te slapen !

Camera 3 en 4 geven infrarood beeld aan, niemand beweegt. Bij één bed liggen de dekens heel raar. Het is moeilijk te zien of iemand nou die dekens zo heeft geschoven of al uit bed is gestapt, hoewel ik toch wel de bikini/topje van Linda denk te herkennen in dat bed !
Camera 2 is op de gang gericht, waar ook niks gebeurt.
En camera 1 is gewoon uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29986589
Ripley verplaats mn post maar naar het juiste topic en laat me dan even weten waar ie staat
pi_29988130
bijna elf uur iedereen slaapt nog... de regie is wat aan het spelen met de beelden...
muziek, m'n lust en mijn leven
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:09:49 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29988545
11u07 Ingrid is nu opgestaan. Ze is nog niet helemaal wakker, want in de gang wankelde ze een beetje ! Maar ze gaat weer snel haar bed in.

Verder blijft het erg rustig...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29988743
11:15 de boel is wakker.
Een hoop herrie,gekletter en gepraat
De regie speelt nog steeds met de camera's en het geluid.
Ze hebben het over de herrie die ze snachts horen (tikken en voetstappen etc).
pi_29988855
zal een keertje tijd worden dat ze wakker werden!!!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:21:44 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29988942
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:18 schreef kreeftje74 het volgende:
zal een keertje tijd worden dat ze wakker werden!!!
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:41 schreef Ripley het volgende:

Dus:
Ontopic dan maar: veel dames zijn wakker, babbelen er op los en liggen meteen in een deuk.
Camera 2 is nog op de gang gericht en camera 1 is net ingeschakeld. Hier liggen nog een paar te slapen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:25:07 #84
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29989045
2 dames verdwijnen naar buiten voor een sigaretje.

Big Brother vraagt de dames hun zender om te doen als ze uit hun bed komen en de dames verdwijnen naar binnen voor de vergeten zenders.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:26:29 #85
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_29989096
een van de camera's is kapot, of is doorgedraaid, en de dames hebben het erover terwijl de rest nog ligt te meuren in hun nest, ook hebben ze het over het dragen van de zender als ze gaan plassen. Een van de dames gaat naar het toilet en we horen haar urineren en doorspoelen. De dames verspreiden zich langzaam aan door het huis, het merendeel ligt nog schimmel te kweken in bed. Big brother geeft alweer aan dat de deelnemers hun zenders om moeten doen als ze uit bed gaan.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:30:29 #86
4177 Jojogirl
pi_29989259
De dames hebben het over koffie zetten en hoeveel scheppen koffie er op hoeveek water moet.
Ze ontdekken steeds meer dingen in de tuin en er blijkt ook een golf hole te zijn. Eén van de twee vindt het fris en verdwijnt weer de slaapkamer in om een ochtendjas te halen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:36:00 #87
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_29989451
11:15 de dames zijn wakker en hebben lol om Linda die vannacht in haar slaap aan het praten was.
Volgens Chantal zei ze: He jongens ik ben niks meer of minder dan jullie! Erg lollig was ook de opmerking dat het buiten nog niet licht zou zijn (de kamer is geblindeerd). Eenmaal opgestaan zien ze dat de zon toch redelijk hoog aan de hemel staat.

10:23 BB vraagt of ze de zenders om willen doen, misschien dat de jongens hier ook wakker van worden... Nathalie en Dido zijn buiten Dido steekt een sigaretje op en de dames overleggen over het zetten van koffie, 1 schep koffie op twee koppen water is het lekkerst vlgs Dido. Nath vindt het "best koud" en gaat haar ochtend jas halen en gaat vervolgens koffie zetten van de mannen nog geen spoor, die liggen waarschijnlijk heel verstandig op de geur van koffie te wachten.

11:30 Dido en Nath bekijken foto's van Dido, Dido's moeder is bisexueel en zijn getrouwd. In middels staat in de slaapkamer ook Tanja op en die gaat nog een keer koffie zetten?? Dido heeft twee zussen.
Ennnnn Vast!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:38:56 #88
16874 creno
born this way
pi_29989542
2 vrouwen zitten buiten (dido en nathalie ?) en een van de twee vertelt over haar relatie, dat haar partner is vreemdgegaan. Haar zus had een burn-out en daar zat ze erg mee, en toen ook dat nog. Ze omschrijft het als een zure appel waar ze doorheen moest.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:44:21 #89
16874 creno
born this way
pi_29989733
11.42: De brabantse vrouw is erbij gekomen en met z'n drieën leggen ze de kussens op de banken. Van de mannen is nog niemand gesignaleerd. De kussens blijken nat te zjin en hebben ze te drogen gelegd. De vier vrouwen die wakker zijn ruimen in de keuken ook wat op terwijl de koffie staat te pruttelen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:51:08 #90
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_29989968
11:35 Dido vertelt Nath over hoe het uitging met haar vriend ene marcel. Ze hadden samen een huis gekocht en toen ze in de gaten kreeg dat hij niet meer gek op haar was is een weekje bij een vriendin gaan wonen. Toen ze op een dag de papieren van haar auto thuis ging ophalen zag ze kaarsen rond haar bed en een string op de vloer die niet van haar was. Tanja vraagt waar de filterzakjes liggen en kan kennelijk ook geen koffie zetten want ze vraagt hoeveel koffie ze moet gebruiken. Linda is ook buiten en de dames komen erachter dat de kussens die buiten lagen nat zijn geregend.Ze leggen de kussens van de vloer om te drogen. tanja verteld dat ze pas om vijf uur in bed lag volgens haar, ze kon echt niet slapen.

11:45 Linda smeert boterhammen. en bespreekt de natte kussens met Dido. De koffie wordt goedgekeurd; een lekker bakkie" vlgs Dido.

Ik moet stoppen tot laterrrr
Ennnnn Vast!
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:58:38 #91
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29990238
Lieske vertelt dat ze eng gedroomd heeft. Ze was met Roel in een kraakpand !

Linda denkt dat er al twee weken voorbij zijn, zoveeel gebeurt er volgens haar.

Van de heren is er nog niks te zien!
pi_29990514
Streams kloppen weer eens niet met de beelden
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:08:49 #93
4177 Jojogirl
pi_29990584
12.10 De dames hebben het buiten over Ralph en de envelop die hij aan Rob gaf. Ze proberen te beredeneren waarom hij Rob uitkoos en denken dat het was omdat hij alleen op een kussen zat. Ze denken dat hij het niet aan Nath gegeven zou hebben en sommigen denken dat ie misschien wel opdracht had om hem niet aan Nath te geven.

De heren zijn nu ook wakker en omdat het beeld en geluid van de verschillende streams niet bij elkaar hoort, wordt het nu erg moeilijk te volgen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:09:16 #94
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29990598
5 dames zijn in de tuin, alleen Ingrid lijkt te ontbreken. Ze hebben het nog over gisteravond en hoe ze het beleefd hadden.

Inmiddels zijn er wat heren wakker, waaronder Ralph. Hiij komt nu ook in de tuin, maar lijkt zich nog steeds ongemakkelijk te voelen. Hij gaat nu weg, samen met Nathalie die vraagt waar zijn kast is enzo... Het gesprek is wat lastig te volgen, maar ze komen tot de conclusie 'het moet maar.'
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:13:26 #95
4177 Jojogirl
pi_29990744
Er wordt nu al gekletst over verveling en dat ze wel een weekopdracht willen. Hun gevoel voor tijd zijn ze nu al kwijt, ze denken dat het half negen is De dames hebben het over de tijden voor maaltijden, dat ze wel 2 maatijden willen voor het avondeten en of de maaltijden allemaal gezamenlijk moeten zijn.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:38:30 #96
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_29991636
Ze waren even in de war. Men dacht namelijk dat gisteren de eerste live uitzendingen waren. Vervolgens werd het toch internet en toen wist niemand het meer.
Ze waren al erg nieuwsgierig of er filmpjes van hun op tv waren en raakte een beetje in de war dat ze voor ze in het huis gingen al media aandacht kregen.

Ralph is overigens erg slecht in namen. Nadat Ingrid, Linda en Dido hun namen al 5 keer hadden gezegd, vergat hij nog steeds de naam van Dido. (best lastige naam ook )

Ze denken niet dat je kunt voorspellen wie er gaat winnen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:43:39 #97
4177 Jojogirl
pi_29991779
12.37 De exit van Rob wordt besproken. Sommigen denken dat het een opzetje was. Hij had al een huisbezoek gehad, voordat iemand anders het had gehad tijdens de selectie. Sommge bewoners hebben helemaal gen huisbezoek gehad tijdens de selectie. Er wordt een wesp gevangen en iedereen vertelt of ze insecten doodmaken of juist niet.
12.39 Menno komt buiten, brengt verse jus mee en wordt enthousiast begroet. Iemand zegt enigezins spottend dat ie er altijd zo fit uitziet. Menno grapt dat het totale anarchie wordt nu Rob weg is en zegt dan dat ie toch wel graag aan wat regels vast wil houden.
De dames hebben het over de hoeveelheid afwas die een uitgebreid ontbijt veroorzaakt en willen gaan stemmen over hoe ze het gaan doen met het ontbijt.
12.43 Ralph doet een rondje namen onthouden en iedereen begint heen en weer te raden naar elkaars naam. Eén van de dames kent Ellie en Rikkert niet.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:43:52 #98
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_29991792
Ze lopen nu te steggelen over samen ontbijten of niet. Als ze het niet doen kost het teveel tijd qua afwas. Ze willen er nu over gaan stemmen Ze denken namelijk dat ze genoeg te doen hebben straks als de opdrachten gaan beginnen.

Ralph heeft nog steeds veel moeite met de namen. Linda heeft moeite met spellen. Rirrrrrr Rikkert.

Roel ligt nog steeds in bed trouwens

Er is een hele discussie over snurken en Linda en Tanja schijnen te snurken, maar Linda ontkent (afschuwelijke stem trouwens)

Linda drinkt zo een fles wodka leeg en 20 bier op het terras is geen enkel probleem. Ik zou er trots op zijn Linda

[ Bericht 11% gewijzigd door Silmarwen op 26-08-2005 12:48:53 ]
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:57:30 #99
16874 creno
born this way
pi_29992217
chantal is ook wakker
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:03:58 #100
4177 Jojogirl
pi_29992456
13.00 Tanja ligt binnen op de bank, Roel ligt nog steeds in bed en de rest zit buiten.
Ralph wil wel een record poging doen voor het Guiness book of records en ze bespreken wat voor iets dat dan zou moeten zijn: langslapen, het langst mogelijk je mond houden, bokjespringen.
Dido heeft meegedaan met een record poging body-painten voor het aids fonds met 178 mensen en is met een aantal meiden na de poging gepaint bij een benzinestation binnengelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')