quote:
Misschien is ze dan wel in 1x genezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Anyway, die gast die mocht neuken telkens als ie zin had in een sigaret, om het zo af te leren...
Als wij nou ook eens zo'n deal maken dan help ik je wel met afkicken![]()
Hoeveel rook je? 2 pakjes per dag?
nee nog geeneens 1. vandaag pas 3 sigaretten me halve keel ligt openquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Anyway, die gast die mocht neuken telkens als ie zin had in een sigaret, om het zo af te leren...
Als wij nou ook eens zo'n deal maken dan help ik je wel met afkicken![]()
Hoeveel rook je? 2 pakjes per dag?
Ja, ik ook.quote:
oooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:35 schreef Knoekie het volgende:
Jett ik heb in je fb gerageert :LD
Maar toch, ik denk dat ie met 3 keer neuken op een dag wel genoegen neemt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:35 schreef Jett het volgende:
[..]
nee nog geeneens 1. vandaag pas 3 sigaretten me halve keel ligt open
aahhwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef Molluck het volgende:
Ik heb ook gereageerd
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toch, ik denk dat ie met 3 keer neuken op een dag wel genoegen neemt.
DOe eens niet zo flauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:37 schreef Jett het volgende:
ik ga slapen zo man ik ga KAPOET
Jij bent echt tofquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef Jett het volgende:
o fuck.
ik blijf tot 5 uur vandaag ik heb weddenschap gemaakt met een turk.
Praat jij tegen Turken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef Jett het volgende:
o fuck.
Wie, Mo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:39 schreef Jett het volgende:
o fuck.
Nou doe je het expres.quote:
Nou wie dan?quote:
Kan ie lekker neuken bijvoorbeeld, dat soort dingen willen we weten...quote:
dat weet ik niet. hij heet cagdas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan ie lekker neuken bijvoorbeeld, dat soort dingen willen we weten...
neen. ik heilige maagd maria herself.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens uitgeprobeerd?
Doen alsof ik Jett ben.quote:
Dan ben ik zeker God die jou wel zwanger kan maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
[..]
neen. ik heilige maagd maria herself.
Ja, ik heb net alles weer afgesloten, ik heb er geen puf meer voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Sven kan jij ff maken?
Mij lukt het niet meer![]()
Yeah right, jij bent echt geen maagd meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:42 schreef Jett het volgende:
[..]
neen. ik heilige maagd maria herself.
NEEN! DAT IS HARAAM!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker God die jou wel zwanger kan maken?
Wie tf is Haraam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |