Ik loens idd nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef SvenThaMan het volgende:
Oh en jij bent Mr. Perfect zeker....
Ik zou ze doggypunchen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou loensende vrouwen wel van achteren neuken, zolang ze me maar niet aankijken als ik hun volspuit. Zou me onzeker maken: kijkt ze nu naar mij of naar de wekker... Zulke dingen
Duh. Maar daarom hou ik ook niet van loensende vrouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Wat zeik je nou SunChaser, jij bent toch homo.
Nou, ik heb zel wel eens zo scheel gezien dat ze met het rechter oog in de linker broekzak kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het valt me gewoon niet op. Hoe scheel ze ook zijn.
quote:U hebt gezocht op Loensende:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Trijntje Oosterhuis loenst dat het een lieve lust heeft KIJK DAN BLINDE KIPquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Loensen is scheel kijken. Maargoed, het plaatje van de TS is al niet goed...
Op die foto is het al wat beter te zien jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis loenst dat het een lieve lust heeft KIJK DAN BLINDE KIP
[afbeelding]
EN VAC OOK, MENSEN.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:55 schreef -=Bioslock=- het volgende:
IK HEB IR OP SZIGET GEZIEN.
IK WEET NIET HOE ERG JE NORMAAL GESPROKEN STRAALT MAAR IK KAN WEL ZEGGEN DAT JE TOEN ECHT WEL FLINK AAN HET STRALEN WAS. IK WAS ECHT BLIJ DAT IK M'N ZONNEBRIL OPHAD.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:57 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
HOE ZAG IK ER UIT? STRALEND ALS IMMER?
BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT, IR. JIJ ZAG ER ANDERS OOK BEST OKÉ UIT HOOR, MET JE GLANZENDE KRULLETJES. VOLGENS MIJ BEZUINIG JIJ NIET OP DE GEL. OF JE WAST JE HAREN NOOIT, MAAR DAT ZOU EEN BELEDIGING ZIJN.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
IK WEET NIET HOE ERG JE NORMAAL GESPROKEN STRAALT MAAR IK KAN WEL ZEGGEN DAT JE TOEN ECHT WEL FLINK AAN HET STRALEN WAS. IK WAS ECHT BLIJ DAT IK M'N ZONNEBRIL OPHAD.
EN IK DAN?
IK DENK DAT HET ALLEBEI WEL EENS WAAR ZOU KUNNEN ZIJN MAAR DAT IS INDERDAAD HEEL VEEL GEL WANT ANDERS ZIE IK ER UIT ALS MICHAEL JACKSON IN Z'N JONGE JAREN (OF SUNCHASER) EN DAN GA IK DOOD EN ZO EN DAT ZOU HEEL VERVELEND ZIJN. OF IK GA KINDEREN MISBRUIKEN EN DAT IS OOK NIET LEUK.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:03 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT, IR. JIJ ZAG ER ANDERS OOK BEST OKÉ UIT HOOR, MET JE GLANZENDE KRULLETJES. VOLGENS MIJ BEZUINIG JIJ NIET OP DE GEL. OF JE WAST JE HAREN NOOIT, MAAR DAT ZOU EEN BELEDIGING ZIJN.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]DAN KAN JE NOG BETER LOENSEN.
]
Kijk, lezers, ik ben heel volwassen. 4 jaar geleden had ik vast iets heel ongrappigs met molukkers gezegd, maar daar ben ik nu te oud voor. Dus alles wat ik zeg is 'inderdaad'.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Achterlijke josti.
Praat ABN, dyslectische lamlulquote:U hebt gezocht op josti:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Maar bedankt voor je verklaringquote:dys·lec·tisch (bn.)
1 woordblind
In het ABN sluit men een zin over het algemeen af met een leesteken, zoals een punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Praat ABN, dyslectische lamlul
[..]
Maar bedankt voor je verklaring![]()
Ga je nu netzo mierenneuken als ik?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
In het ABN sluit men een zin over het algemeen af met een leesteken, zoals een punt.
Ja, alleen doe ik het goed. 'Net zo' zijn twee woorden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ga je nu netzo mierenneuken als ik?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |