ooi he..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik was er een, vroegah
ik zet je zometeen wel terugquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef boskov het volgende:
[..]
ik zak opeens 17 plaatsen, baggeruser die je bent
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:49 schreef Desensitized het volgende:
Hey DjDev, die avatar selectorr werkt ook nog, vet cool![]()
quote:
tering wat ben jij stoer zeg, ga eens door!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef Roellio het volgende:
Flikker eens op met die kutposts, klotenewbies!
Bagger, ok. Maar dit gaat nergens over...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef Roellio het volgende:
Flikker eens op met die kutposts, klotenewbies!
Bagger, ok. Maar dit gaat nergens over...
ik kwam daar ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:06 schreef boskov het volgende:
[..]
gebanned
wat dan?
kom er al jaren neit meer
whehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef iDex het volgende:
[..]
ik kwam daar ook niet
maar arjan had een linkje doorgestuurd naar me via msn, en toen zagen ze dat ik online was, ik was niet ingelogged
maar door mod powers konden ze zien dat ik het wasen toen bande iemand me, mgoed lekker boeiend.
sms.ac ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:12 schreef iDex het volgende:
ik krijg nog steeds spam mailtjes van kasper paping
van die mailtjes waar je in een of ander sms systeem kan werken heel vaag allemaal
ach voor mij heb ik daar een hele slechte reputatie achter gelaten, dus er zullen wel wat verhalen te lezen zijn van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef boskov het volgende:
[..]
whehehe
ik log wel een keer in daar ofzo, om gedag te zeggen.
ik mocht romy al niet toen ik op fwf nog zat johquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:14 schreef iDex het volgende:
[..]
ach voor mij heb ik daar een hele slechte reputatie achter gelaten, dus er zullen wel wat verhalen te lezen zijn van mij
terwijl ik zo had gezegt, dat ze die pm die redelijk persoonlijk was niet moest versprijden, dat is wel minder van zown te hecht groepje op internet
kav is verhuist naar het buitenland dacht ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:18 schreef boskov het volgende:
wat is er nu met fwf gebeurd eigenlijk. ik mis het .
serieus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:19 schreef iDex het volgende:
[..]
kav is verhuist naar het buitenland dacht iknaar een of ander meisje
toen ik hem sprak was hij dat wel van plan, ik weet het niet zeker maar op zijn sitequote:
Jij gebruikt nog steeds webspace van mijquote:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij gebruikt nog steeds webspace van mijWaarvoor weet ik niet, maar ik ga het binnenkort weghalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |