ja dat snap ik ook welquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ken die hele andere Vjenne kloet niet.![]()
Zeg doe is kleiner makenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog even voor het slapen gaan (voor school) een prachtige foto die ik vandaag heb genomen
De zon is heel erg slecht voor de camera van de lens, ik weet het, toen ik de foto maakte schoot ik net een stukje naar links waardoor de zon erop stond, maar wel enorm prachtig!![]()
Allemaal mooie lijnen van de zon, nou een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
[afbeelding]
Volgende keer, ben nu te luiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel 14.9 graden, beetje bewolking.
[..]
Zeg doe is kleiner maken![]()
truste
![]()
Ik woon aan het Oosteinde, jij dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef The_S het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel![]()
maar waar woon je ergens in vriezenveen?
16,4°C inmiddels... het gaat hard!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:08 schreef Allan24 het volgende:
Goeiemorgen! Speciaal vroeg opgestaan vandaag omdat het zo'n heerlijk weer wordt vandaag
Momenteel 14,9°C, strakblauwe lucht en een stralende zonWat zal ik eens gaan doen?
Nu zie ik hier niets mee dan strak-blauwe lucht. veel plezier ermeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hier groeien de veren juist.
quote:Op dinsdag 30 juli 2002 14:21 schreef trekdrop het volgende:
Sassenheim.
Heel erg heiig, maar geen omweer.
Zie wel een grote bloemkool wolk.
Gul_dukat: die zou jij ook moeten zien in het zuid-westen
Die zie je al zie ik
edit-->naam en toevoeging<--edit
Heerlijk is het inderdaad. Zodadelijk tijdens de lunch maar eens vliegtuigjes gaan kijken op het panorama-terrasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kattekop
De temperatuur gaat hier ook hard, het is inmiddels een graad of 17. Het is heeeeeerlijk buiten.
Ik ben momenteel al een beetje bezig om alle delen op mijn site te gooien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef Jumparound het volgende:
misschien wel leuk voor in de OP
de link van de eerste DASOO
mijn post daar
[..]
Sterktequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
...
Het weer:
19.4 graden, zonnetje schijnt![]()
Alleen ben wat ziekjes
Forum Opties | |
---|---|