Kunnen we weer allemaal lekker ziek wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog even en het is weer 30 graden![]()
Jep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kunnen we weer allemaal lekker ziek worden![]()
25/30 cm hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:17 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
1 centimeter aan sneeuw staat gelijk aan 1mm neerslag.
Bij jou was toen dus 50 mm gevallen wat echt extreem veel is.
Hier ook een beetje minder zon als vannochtend, maar nog steeds veel zon en een temperatuur van 19,1*C. Is wel lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Minder zon dan vanochtend
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef i2Them2 het volgende:
hier nu 13,9 graden en zeer weinig zon
Gefeliciteerd en BBQ zequote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Blauwe hemel, met een paar windveren en stapelwolkjes. 25 graden, in de zon. Zwakke wind.
Mijn oma heeft echt een TE GEKKE dag uitgekozen om 80 te worden én om te gaan bbq'en![]()
![]()
Mijn moeder moet toch eens leren om d'r mond te houden. Ik zei dus aan tafel gisteravond dat het zulk lekker weer gaat worden, maar dat het daarna vast gaat kelderen. Zegt ze; "Ja, leuk, nachtvorst!!!"..quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in Ierland (zit ik vanaf volgende week) is het toch 'iets' frisser. En kijk die nachttemperaturen.
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4306
bron: knmiquote:ma 23ºC 0mm
di 24/27ºC 0mm
wo 26/28ºC 0mm
do 24/29ºC 1-2mm
vr 21/25ºC 1-4mm
Kijk dat zijn de leukere berichten op een doorgaans saaie en lamme zondagquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mijn oma heeft echt een TE GEKKE dag uitgekozen om 80 te worden én om te gaan bbq'en![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden..quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Temperaturen Amsterdam volgens de BBC:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0036
En in Ierland (zit ik vanaf volgende week) is het toch 'iets' frisser. En kijk die nachttemperaturen.
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4306
Maar machtig om te zien van bovenafquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:55 schreef maniack28 het volgende:
Is er toevallig een thread voor Kartrina? Dat ding wordt een ramp... Cat 4. nu, druk naar 915 hPa gedaald... dat wordt zeker een Cat.5 ...
[afbeelding]
Niet te geloven zeg...
Heb met je te doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laaste dag, morgen weer werken,vakantie
nu al? dat gaat hard dan.. ik ben benieuwd of New Orleans het droog gaat houden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:29 schreef maniack28 het volgende:
Nee klopt.. toen onderging de orkaan een Eyewall replacement. Dan stijgt de druk heel even en verdwijnt het oog maar daarna komt ie sterker terug.
Hij is nu cat 5. trouwens...
Beste heftig allemaal dus. Ik zal eens CNN in de gaten gaan houden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef maniack28 het volgende:
Nee, ze zijn de sjaak daar.... hij gaat nog intensiveren. Er is weinig wind shear en het water waar hij overheen gaat trekken is nog warmer.
Swell = 8 meter
Golfhoogte = 6 meter
Dus totaal 14 meter zeestijging
39 tot 44 inch neerslag, 44 inch = 1100 mm
185 mph wind... das dus 270 km/uur
Ik heb al eens een DASOO fotoboek gemaakt, maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Xalopalyps het volgende:
Waauuuwww vet
Heb je die zelf gemaakt?
Volgende week ga ik een soort album opzetten zodat mensen foto's kunnen uploaden en zo laten zien, dit maak ik met PHserver (die wil alle plaatjes hosten).
Het is vooral voor mijn weerstation (voor mensen in de buurt)quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:44 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb al eens een DASOO fotoboek gemaakt, maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt.
Misschien omdat de link het niet doet, bij mij doet hij het niet in ieder geval.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:44 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb al eens een DASOO fotoboek gemaakt, maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt.
De bliksemdetectie scripts kun je offline halen, de bron-sites zijn dusdanig veranderd dat ik ze niet meer werkend krijgquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Weerman het volgende:
HEY JoeKurrrrrrr!
Heb je nog nieuwe php scripts?Alle 3 bliksemdetectie scripts werken niet meer...
bron: knmiquote:dinsdag 30 augustus tot en met zaterdag 03 september 2005
Eerst zonnig en zomers warm. Vanaf donderdag overgang naar enigszins wisselvallig en wat minder warm weer.
zondag 04 september tot en met woensdag 07 september 2005:
Voortzetting van het enigszins wisselvallige weertype met temperaturen enkele graden boven de normale waarden (Normaal: Tmin=11, Tmax=19 gr).
ja dat snap ik ook welquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ken die hele andere Vjenne kloet niet.![]()
Zeg doe is kleiner makenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog even voor het slapen gaan (voor school) een prachtige foto die ik vandaag heb genomen
De zon is heel erg slecht voor de camera van de lens, ik weet het, toen ik de foto maakte schoot ik net een stukje naar links waardoor de zon erop stond, maar wel enorm prachtig!![]()
Allemaal mooie lijnen van de zon, nou een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
[afbeelding]
Volgende keer, ben nu te luiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel 14.9 graden, beetje bewolking.
[..]
Zeg doe is kleiner maken![]()
truste
![]()
Ik woon aan het Oosteinde, jij dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef The_S het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel![]()
maar waar woon je ergens in vriezenveen?
16,4°C inmiddels... het gaat hard!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:08 schreef Allan24 het volgende:
Goeiemorgen! Speciaal vroeg opgestaan vandaag omdat het zo'n heerlijk weer wordt vandaag
Momenteel 14,9°C, strakblauwe lucht en een stralende zonWat zal ik eens gaan doen?
Nu zie ik hier niets mee dan strak-blauwe lucht. veel plezier ermeequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hier groeien de veren juist.
quote:Op dinsdag 30 juli 2002 14:21 schreef trekdrop het volgende:
Sassenheim.
Heel erg heiig, maar geen omweer.
Zie wel een grote bloemkool wolk.
Gul_dukat: die zou jij ook moeten zien in het zuid-westen
Die zie je al zie ik
edit-->naam en toevoeging<--edit
Heerlijk is het inderdaad. Zodadelijk tijdens de lunch maar eens vliegtuigjes gaan kijken op het panorama-terrasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kattekop
De temperatuur gaat hier ook hard, het is inmiddels een graad of 17. Het is heeeeeerlijk buiten.
Ik ben momenteel al een beetje bezig om alle delen op mijn site te gooien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef Jumparound het volgende:
misschien wel leuk voor in de OP
de link van de eerste DASOO
mijn post daar
[..]
Sterktequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
...
Het weer:
19.4 graden, zonnetje schijnt![]()
Alleen ben wat ziekjes
Forum Opties | |
---|---|