En nog steeds aan het vluchten voor fotocamera's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die heeft nog steeds vakantie, en vrij, en zo....
ik heb wel foto's van d'r.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
En nog steeds aan het vluchten voor fotocamera's?
Ben je bang dat we d'r afkraken? Zo zijn we helemaal niet joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van d'r.
die komen alleen niet online!
Dat kan maar 1 ding betekenen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van d'r.
die komen alleen niet online!
Klotemobieltjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef Tiemie het volgende:
http://www.telecomwereld.nl/pic/news/324/k750i.jpg
Precies! Zijn wij ooit negatief geweest over andere mensen? Ik bedoel... wij als Tic Tac fans mogen toch je eigen frisse meid eens bekijken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ben je bang dat we d'r afkraken? Zo zijn we helemaal niet joh.
Misschien heeft ze wel fantastische schoenen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies! Zijn wij ooit negatief geweest over andere mensen? Ik bedoel... wij als Tic Tac fans mogen toch je eigen frisse meid eens bekijken?
Ik denk dat ze onze beste vriendin wordt, dat lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies! Zijn wij ooit negatief geweest over andere mensen? Ik bedoel... wij als Tic Tac fans mogen toch je eigen frisse meid eens bekijken?
dat ik geleerd heb van andere mensen die wel foto's van vrienden/vriendinnen zonder toestemming op internet gooiden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat kan maar 1 ding betekenen...
juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat ik geleerd heb van andere mensen die wel foto's van vrienden/vriendinnen zonder toestemming op internet gooiden?
Als dat zo is, is het een blijvertje! Dan moet ie meteen met d'r trouwen!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel fantastische schoenen!
Zo echt wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onze beste vriendin wordt, dat lijkt me gezellig!
Of tegelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Beiden, is ook okay. Het één met het andere wegspoelen, ongeacht de volgorde.
mijn semen wordt niet weggespoeld, ook niet met bier. het wordt gekoesterd, geliefd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:46 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Beiden, is ook okay. Het één met het andere wegspoelen, ongeacht de volgorde.
Ktss. Het is maar zaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Jolan het volgende:
[..]
mijn semen wordt niet weggespoeld, ook niet met bier. het wordt gekoesterd, geliefd.
Godzijdank.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Messiassen hebben volgens de geschiedenis nimmer nageslacht. Zoals ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |