ja, barcode ff toevoegen in je dvd profiler helpt ook wel eensquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:34 schreef Durbin het volgende:
Deze Schindler's List bij de FRS, weet iemand of dat de digipack is ?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:38 schreef pascalheister het volgende:
ja, barcode ff toevoegen in je dvd profiler helpt ook wel eens
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef furanku het volgende:
Schindlers List is de laatste tijd alleen maar uitgegeven als 2 disc keepcase...
Unbreakable. De Film die er voor heeft gezorgd dat ik geen fan meer ben van Bruce Willis.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef furanku het volgende:
Heb vandaag trouwens de regio 1 versie van Unbreakable binnengekregen. Eentje uit de Vista Series dus een mooi digipackVoor 2 dvd's is hij toch behoorlijk dik.
Ga eens ff vlug Die Hard kijken jij!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Unbreakable. De Film die er voor heeft gezorgd dat ik geen fan meer ben van Bruce Willis.
IMO een van de saaaaaaaiste![]()
![]()
films allertijden
Overgewaardeerd filmpje dat net één keer wel de moeite waard is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Ga eens ff vlug Die Hard kijken jij!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Overgewaardeerd filmpje dat net één keer wel de moeite waard is.
Of Armageddonquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef Hare het volgende:
[..]
idd leuke film als je teveel hebt gezopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef Sai het volgende:
[..]
Overgewaardeerd filmpje dat net één keer wel de moeite waard is.
Ik zag net The Magic Christian en wat een ge-wel-dig-e film is dat. Ik ga de DVD maar eens zoeken.
Ik heb hem wel eens horen zingen inderdaad. Was niet verkeerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:59 schreef furanku het volgende:
Bruce Willis
Een geweldig acteur en zanger![]()
Maar je snapt the Rock wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zingen inderdaad. Was niet verkeerd
Ik zat te kijken zeg maar, naar al die criterions. Maar de meeste ken ik niet. Alleen snap ik niet wat Armagedoon daar tussen doetIk zou best wle "The Blob" willen hebben. Das zoooo een gave film
Oh.. die heb ik over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar je snapt the Rock wel?
Ik weet het ook niet precies, maar kan niet klagen. Zijn 2 zeer mooie dvd uitvoeringen met prachtige extra's!![]()
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=639082 ongeveer 120 euro voor de eerste 5 seizoenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar ik voor een leuke prijs de SouthPark seizoenen kan kopen?
zal dan na m`n vakantie (ga morgen, wat zal t hier lekker rustig zijn zonder mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik haat mensen die ná mij op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zal dan na m`n vakantie (ga morgen, wat zal t hier lekker rustig zijn zonder mij![]()
) worden, heb net de Die Hard Trilogy ontvangen
![]()
en ik die wat voor mij gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik haat mensen die ná mij op vakantie gaan.![]()
![]()
Ik heel veel (12 stuks in totaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog nooit wat op ebay gekocht.![]()
Als er van te voren geen verzendkosten zijn neergezet en jij moet achteraf belachelijk veel betalen. Dan mag jij de koop weer weigerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef Chielus het volgende:
Tot nu toe alleenmaar goede ervaringen mee gehad. Tot vandaag. Maar goed, deels ook mn eigen fout, had ik maar moeten informeren naar de verzendkosten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef Chielus het volgende:
nou ja, voor 2 dvd's 10 euro is redelijk hoog. maar goed. Ik zal eens kijken hoe snel ze geleverd worden en in welke staat. Ik moet mn Feedback nog geven, de verkoper heeft dat al gedaan. Dus ik kan nog altijd nog een negatieve feedback geven.
Gewoon uit nederland 2 simpele keepcases.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Maar waarvandaan komen ze??? En zijn het gewone dvd's?? Of Boxen??
Url...???
Nieuwe dvd topic staat al klaar maar niemand post wat![]()
Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef Chielus het volgende:
[..]
Gewoon uit nederland 2 simpele keepcases.
Heb jij ook al een opvolger klaar staan..... weer een hele middag voor jan L.... zitten photoshoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |