Het EQ is bedacht door vrouwen voor vrouwen om iets te hebben waarmee ze de strijd tussen de sexen aan kunnen gaan en zodoende een 'tegenargument' hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef beerten het volgende:
Er zijn nderzoeken die het tegendeel bewijzen.
Maar wat is IQ? Het abstracte denkvermogen?
Vrouwen zijn sociaal onnavolgbaar voor de gemiddelde man. Het EQ.
Och, ze zeggen nu niet dat alle vrouwen dom zijn maar dat er minder vrouwen zijn dan mannen die een hoger niveau aan IQ hebben. Alleen vermoed ik dat de testen door mannen zijn gemaakt en het is trouwens al een tijdje bekend dat mannen beter zijn in abstract denken en vrouwen beter in taal. De IQ testen die ik voorbij heb zien komen zijn meestal erg volgestampt met abstracte zooi, dan kom je al snel tot die uitkomst volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:29 schreef Yosomite het volgende:
Hoe moet dit nu met artikel 1 van de grondwet?:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.![]()
Mogen deze Engelse gegevens nou niet gebruikt worden in Nederland?
overigens geeft een IQ test geenszins een objectieve beoordeling van iemands redeneringsvermogen. het is slechts indicatief.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ze zeggen nu niet dat alle vrouwen dom zijn maar dat er minder vrouwen zijn dan mannen die een hoger niveau aan IQ hebben. Alleen vermoed ik dat de testen door mannen zijn gemaakt en het is trouwens al een tijdje bekend dat mannen beter zijn in abstract denken en vrouwen beter in taal. De IQ testen die ik voorbij heb zien komen zijn meestal erg volgestampt met abstracte zooi, dan kom je al snel tot die uitkomst volgens mij.
Proef ik hier een vooroordeel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef jogy het volgende:
Alleen vermoed ik dat de testen door mannen zijn gemaakt en het is trouwens al een tijdje bekend dat mannen beter zijn in abstract denken en vrouwen beter in taal. De IQ testen die ik voorbij heb zien komen zijn meestal erg volgestampt met abstracte zooi, dan kom je al snel tot die uitkomst volgens mij.
vlgones een eglnes odrenozek.. Ik ben allang blij dat het geen russische zijn trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:40 schreef Steijn het volgende:
Britse wetenschappersdie kun je alles laten beweren lijkt het wel.
ohquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef -erwin- het volgende:
[..]
overigens geeft een IQ test geenszins een objectieve beoordeling van iemands redeneringsvermogen. het is slechts indicatief.
De test meet objectief, het enige waar je over kunt twisten is of de test wel goed hetgene meet dat je probeert te onderzoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:38 schreef -erwin- het volgende:
overigens geeft een IQ test geenszins een objectieve beoordeling van iemands redeneringsvermogen. het is slechts indicatief.
Neuh, je proeft geen vooroordeel, ik heb al meerdere keren een IQ test gedaan hoor en er zitten errug veel abstracte vragen tussen en daar zin vrouwen over het algemeen minder goed in. Dat wil niet zeggen dat ze dom zijn ofzo, je kan een drol zijn wat betreft blokjes herkennen maar nog steeds slim zijn in andere gebieden die misschien niet zo makkelijk te testen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Proef ik hier een vooroordeel?
Wetenschappelijke experimenten die zodanig ontworpen zijn dat de uitkomst a priori bekend is?
En? Daar gaat dit topic toch niet over?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef beerten het volgende:
Er zijn nderzoeken die het tegendeel bewijzen.
Maar wat is IQ? Het abstracte denkvermogen?
Vrouwen zijn sociaal onnavolgbaar voor de gemiddelde man. Het EQ.
Vint je dat nou voor te lachequote:
Juh hept geleik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Dakota het volgende:
[..]
Vint je dat nou voor te lache
intielegentsie is maar een achterhaalt ieds
EQ kan me aan mn reet roesten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En? Daar gaat dit topic toch niet over?
Zoals ik eens ergens las: een hoog IQ bewijst slechts dat je goed bent in het maken van IQ-testsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:45 schreef Steijn het volgende:
De test meet objectief, het enige waar je over kunt twisten is of de test wel goed hetgene meet dat je probeert te onderzoeken.
zeker in de Flairquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zoals ik eens ergens las: een hoog IQ bewijst slechts dat je goed bent in het maken van IQ-tests
Goed... dan kan je altijd als intelligente man dat domme chickie nog een veeg geven natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
EQ kan me aan mn reet roesten.
Hoe kan je nou sociaal met iemand converseren als ze er toch niets van snapt.
Daar zijn we voor!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed... dan kan je altijd als intelligente man dat domme chickie nog een veeg geven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |