"Het Been" is inmiddels niet meer in hun midden. Op dit moment is nog niet bekend waarom dit is. Zeker is wel dat door de komst van Ralph een bewoner heeft moeten vertrekken. Rob in dit gevalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wedden hoe lang het duurt voordat Het Been zijn verhaal uit te doeken doet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Het Been" is inmiddels niet meer in hun midden. Op dit moment is nog niet bekend waarom dit is. Zeker is wel dat door de komst van Ralph een bewoner heeft moeten vertrekken. Rob in dit geval
bron ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
Had net gelezen hier dat de streams tijdelijk op zwart werden gezet, waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat de streams op Internet gecensureerde streams zijn, ik had ergens gelezen dat via Versatel je volledige toegang hebt en dus ook bij bijzondere gebeurtenissenop de gratis streams worden dan de beelden opslot gezet
De bron zal ik even opzoeken, dacht via Mediawatchers of Mediakrantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef srblackbird het volgende:
[..]
bron ?
maar klinkt wel logisch;Al zuigt het wel![]()
Op http://bigbrother.fok.nl/blog/21#reactsquote:ze zijn bij big brother in iedergeval zo slim / sluw (lees: etterig) dat ze vlak voor het moment dat er een Ex binnen gaat komen ze de stream / uitzending via versatel op zwart gooien...
Hmmm....dan weet ik niet precies wat ze bedoelen met "ongecensureerde beelden", misschien dat er vanaf de start op zondag de reclames mee bedoeld worden die dan op de gratis streams komen? Nouja, iig was het blijkbaar dan bij iedereen op zwart gegaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Op http://bigbrother.fok.nl/blog/21#reacts
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef femalehunter het volgende:
Ethel! Jij ook hier!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
22.54 het gaat over de buik van de zwangere. Ze hebben het plan om deze in te smeren met baby-olie. Roel heeft de baby voelen schoppen.
De moederkoek kan geroerbakt worden volgens Dido, heeft ze op internet gelezen.
Joost zit nog steeds in de dagboekkamer. Ze denken dat het een gesprek is over hoe hij zich voelt
Menno vraagt aan Chantal of moedermelk lekker smaakt
en daar kom je nu pas achter.. dat deed ze vanmidag om 3 uur ook al.. ze heet ingrid.. ist niet een schatjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:39 schreef Oldbie het volgende:
Die met lang blond haar ligt op haar duim te zuigen!!!
Ik zal verder niet meer slowchatten maar ik zal even melden dat ik overdag WEL werkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef SynXteR het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas achter.. dat deed ze vanmidag om 3 uur ook al.. ze heet ingrid.. ist niet een schatje?
Zo dacht ze op 2Vandaag ofzo gehoord te hebben dat heroïne-patiënten een stofje in de hersenen geïnjecteerd konden krijgen waardoor ze acuut van hun drugsverslaving afkwamen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:55 schreef OpaLing het volgende:
Lieske weet 'heel veel' (zo doet ze iig) over afkicken en verslaving, maar vraagt telkens bevestiging aan Roel ("toch?").
och jee, slotjuh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:21 schreef Bus watcher het volgende:
Streamverslagen van vrijdag 26 augustus 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |