Bron, vertel.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef Technootje het volgende:
Hahahaha ik heb een leuk feitje. Ralph heeft in het echt TWEE vriendinnen!!
neukertjes, geen relatiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef Technootje het volgende:
Ik wil details!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef Technootje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ik wilde de volgende foto eigenlijk niet onthouden...![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ik wilde de volgende foto eigenlijk niet onthouden...![]()
![]()
[afbeelding]
nee, ik ga brand stichten, dan komt-ie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:24 schreef Arcee het volgende:
Dweil je 't topic wel weer een beetje op, milagro?
Ralph is gewoon een lekker ding en de underdog, ik ga wel voor underdogs. Van mij mag hij nog héél lang blijven en winnen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph in de badkamer:
[[url=http://img151.imageshack.us/img151/9131/bb0045tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img151.imageshack.us/img151/7016/bb0054bv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img151.imageshack.us/img151/2165/bb0062tv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img151.imageshack.us/img151/8103/bb0071lw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Da's waar! Geweldig dat jij dat zegt! Roep ik ook zo vaak. Lang, dun en pezig equals big dick.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Da's waar! Geweldig dat jij dat zegt! Roep ik ook zo vaak. Lang, dun en pezig equals big dick.
Dat is vet man...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
René Schuurmans![]()
heb je die clip met die boot wel eens gezien op omroep brabant?
Namens mijn ex kan ik dus melden dat dat echt niet waar is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker als ze ook nog een flinke neus hebben
![]()
knap?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:12 schreef leolinedance het volgende:
He maar ff over die kerel he...
Hoe kun je hém nou in godsnaam knap vinden?![]()
Ik ben dan wel een kerel, maar heb er vast wel geen beetje kijk op. En hij lijkt me dus echt totaal helemaal niks hebben...maja.
Vrouwen![]()
ahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
knap?
nee, lekker, sex appeal noemen we dat ook wel.
hoef je niet te snappen, doen wij wel voor je
Ralph is lekkah, maar niet egt un ligt, dus hij ken dat achtahste van zèn tong helemaal niet vinduh, joh, pleurt opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
Ralph lèkt me un relaxe gast met un typies Haagsch accent. Ben benieuwd als hè nog ut achteâhrstuh van zèn tong laat zien als hè beitje los komt komenduh weken.
Nee, de rest van de bewoners zijn lichten whahahahahahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is lekkah, maar niet egt un ligt, dus hij ken dat achtahste van zèn tong helemaal niet vinduh, joh, pleurt op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker als ze ook nog een flinke neus hebben
![]()
nah ken je wel gaan laupuh lachuh, mauie jaukah, maar ... goffedomme nah benk vergeituh wak nau wah zegguhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:17 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Nee, de rest van de bewoners zijn lichten whahahahahahaha![]()
whahahahh dat het gewoon een lekker ding is misschien? Ik vind het een lekker ding, simpel of niet... daar ga ik wel van watertanden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nah ken je wel gaan laupuh lachuh, mauie jaukah, maar ... goffedomme nah benk vergeituh wak nau wah zegguh
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:52 schreef weathergirl het volgende:
[..]
![]()
neus, handen en voeten zeggen helemaal niets
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:20 schreef Falco het volgende:
Ralph was volgens mij ook niet zo gepikeerd dat ie genomineerd werd. Terwijl Lieske en Joost zich wel daarover druk maakten. Zo'n houding kan nog in zijn voordeel uitpakken denk ik.
Nee niet mijn type, bah en het geluid dat eruit komt. Maar dat lijf, daar zat ik gister al naar te loeren toen ie zo lekker in de zon lagquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:08 schreef Sanne het volgende:
Zo erg is dat hoofd toch niet? O.k. ik vind Chris Zeegers mooier, maar met een beetje fantasie en een borrel op komt ie toch aardig in de buurt.
Ik kan op die streams niet inzoomen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Molluck het volgende:
Hij is besneden?
Jammer vooral dat hij zo'n simpele ziel is, waar geen normaal gesprek mee te voeren is. Hij herhaalt simpelweg vaak wat anderen zeggen, veel meer komt er niet uit. Volgens mij is dat bij hem geen ingetogenheid of verlegenheid, maar gewoon gebrek aan inhoud.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:42 schreef phileine het volgende:
trouwens, jammer van dat enorm haagse accent.
Ralph's wasbordquote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef Magics het volgende:
Hey Milagro, heb je dit sappige filmpje al gezien? http://www.talpa.tv/web/s(...)e=51230/videoid=7657 ?
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben ralph gaan 'waarderen' na een gesprek met Linda, waarin hij zich heel geinteresseerd toonde in haar werk en andere zaken. Klonk heel oprecht allemaal. Hij stelde veel vragen aan haar. Daarna ben ik meer op hem gaan letten en is mijn mening alleen nog maar bevestigd. Hij is het tegenovergestelde van tanja: praat niet veel over zichzelf maar is vooral geinteresseerd in andere mensen. daarbij kan hij soms best droog uit de hoek komen en hij kan leuk knutselenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jammer vooral dat hij zo'n simpele ziel is, waar geen normaal gesprek mee te voeren is. Hij herhaalt simpelweg vaak wat anderen zeggen, veel meer komt er niet uit. Volgens mij is dat bij hem geen ingetogenheid of verlegenheid, maar gewoon gebrek aan inhoud.
Wist ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:38 schreef SHE het volgende:
...ik als geboren haagse...
Geweldigquote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef Gert het volgende:
Van de Talpa-site:
de juiste toon
Ralph komt uit de Dagboekkamer met een mand en een envelop. Hij verzamelt de Bewoners in de Tuin. Iedereen wordt erg enthousiast bij het zien van de inhoud van de mand; een trui voor Tanja, kipragout, zout en salmiak-knotsen. Allemaal dingen waar de afgelopen dagen om is gevraagd .
Ralph leest het briefje voor dat in de envelop zit: "Omdat jij tegen Big Brother de juiste toon weet aan te slaan, worden er een paar verzoeken ingewilligd.” Ralph glimt van trots en weet even niet hoe hij het heeft. Joost wél, die begint direct met het uitdelen van de knotsen.
Rob laat zich kennen en zit er met een erg zuur gezicht bij. En dat komt niet door de salmiak-knots die hij in zijn mond heeft. "Jij snapt vast ook wel waarom ze dit doen", fluistert hij tegen Nathalie. Hij kan het op dat moment blijkbaar niet verkroppen dat Ralph voor elkaar krijgt wat hém niet lukt. Zou dit nog te maken hebben met de slechte start van de twee mannen, toen Ralphs komst het vertrek van Rob betekende?
+++
Wat laat die Rob zich weer kennen.![]()
Als hij één op één met iemand praat vind ik dat al een stuk minder. Het is volgens mij gewoon niet iemand die het hoogste woord heeft in een groep. Dan begint ie een beetje te stotteren en zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Sanne het volgende:
Maar hij is wel traag....
Ralph is een heldquote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef Jammie het volgende:
Ralph is zo saai als een jehova's getuige op een gangbang en er komt eigenlijk geen zinnig woord uit, maar hij is wel héél wat leuker dan veel van zijn medebewoners. Alleen heeft hij het zelf nog niet door en da's maar goed ook.
Mjammie mjammie mjammiequote:Op donderdag 8 september 2005 01:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph's wasbord
Op veler verzoek
Daar zou je een leuk icoontje van kunnen maken.Maar ik ben te lui.
geweldig lichaam heeft iequote:Op donderdag 8 september 2005 01:04 schreef Magics het volgende:
Hey Milagro, heb je dit sappige filmpje al gezien? http://www.talpa.tv/web/s(...)e=51230/videoid=7657 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |