quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef PeRi het volgende:
Kan je dat nou ook zelf klaarmaken?
Ja, i-spy24 Kun je dat nu ook zelf klaarmaken?quote:Op zondag 11 september 2005 18:37 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
[afbeelding]
simpele kerry kip & cola![]()
Je wijf maak ik klaar...quote:Op zondag 11 september 2005 om 18:47 uurschreef zeiksnor 'Dominator' het volgende:
Ja, i-spy24 Kun je dat nu ook zelf klaarmaken?
quote:
We krijgen iedere dag wel van die mooie (restaurant) plaatjes te zien....
Ik heb helaas niet zo heel erg goed met technische dingen, blijf een wijf hequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:04 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jij houdt weet ik ook van erg lekker eten. Waarom post je dan niet ff een zelfgemaakte foto
van je zalm op toastjes en van al je andere maaltijden. Zo gebeurt, fleurt de topic op en...maakt
anderen nog hongeriger,
ben altijd benieuwd wat anderen eten en hoe het er dan uitziet.
Hahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' NiTiN ':
Dat is heel veel saus en weinig spaghetti zo te zien. Maar het smaakte neem ik aan?
Dank voor je foto want het fleurt de boel tenminste op.![]()
[afbeelding]
[[url=http://x1.putfile.com/9/25513532899-thumb.jpg]afbeelding][/url]
Vanavond 'n uurtje geleden osso bucco gegeten als avondmaal.
Bestel jij nou elke dag? Iedere dag zie ik dit soort smakelijke plaatsjes langskomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' NiTiN ':
Dat is heel veel saus en weinig spaghetti zo te zien. Maar het smaakte neem ik aan?
Dank voor je foto want het fleurt de boel tenminste op.![]()
[afbeelding]
[[url=http://x1.putfile.com/9/25513532899-thumb.jpg]afbeelding][/url]
Vanavond 'n uurtje geleden osso bucco gegeten als avondmaal.
Dankequote:
dit zijn de enige bekers in dit formaat welke ik het lekkerst vind, anders zijn het meer van die type lingdrinkglazen formaat bekers. Maar bednakt voor de tip, zal ff op zoek gaan naar een mooi glas.quote:1 tip: Als je iets van sappen bereidt,schenk het dan in een glas,geeft een
mooier effect dan zo een gekleurde beker waar je veelal de kleur van de beker in plaats
van je drank ziet.
quote:2de tip: als je een foto maakt, iets verder houden zodat de foto scherper wordt. En wil je
de afstand iets kleiner is maken tijdens het resizen op je PC dan de zijkanten e.d. wegsnijden
zodat je een vrij mooie foto krijgt. zoals ik dus doe
+1quote:Op woensdag 14 september 2005 19:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Cola Light
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |