quote:De "Quadrupel" van La Trappe is met z'n 10% vol.alc. de zwaarste specialiteit. De smaak is vol, mild en aangenaam bitter. Quadrupel wordt afgevuld op jaartal en is goed gezelschap voor lange winteravonden.
Verkrijgbaar in fles 30 en 75 cl., kruik 75 cl. en op fust 30 lit.
Doe dat nou eens op die enorme schermen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:27 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://x1.putfile.com/9/25817260032-thumb.jpg]afbeelding][/url]
een lekker luchtig rose'tje uit de USA
Ohw? Dat is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:31 schreef i-spy24 het volgende:
Volgens mij heb je iets afgesproken met de mods voor je terugkeer dus probeer nou niet sneaky bijdehand te doen want deze verdekte provocatie is weer gemeld.
Jochie?quote:Dus ga zo door off-topic te reageren en je bent weer weg tot je het leert jochie...
Post on-topic en hou anders je muil dicht
*proest*quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:31 schreef i-spy24 het volgende:
Volgens mij heb je iets afgesproken met de mods voor je terugkeer dus probeer nou niet sneaky bijdehand te doen want deze verdekte provocatie is weer gemeld.
ik vind jou liefquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:31 schreef i-spy24 het volgende:
Dus ga zo door off-topic te reageren en je bent weer weg tot je het leert jochie...
Post on-topic en hou anders je muil dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |