niet gepraat.. alleen af en toe boos geroepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook weer zo.
Maar je hebt er toendertijd toch wel met een leeftijds- / klasgenoot over gepraat? Want die nemen 12-jarigen wel serieus.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ken alleen Zhenar niet, ik begin steeds meer een oldbie te worden.
als 't oplucht.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet gepraat.. alleen af en toe boos geroepen.
ja, zo is t dus helemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar als je in een rotte situatie zit snappen ze niet hoe het is, en voel je je onbegrepen. Zo praat je er dus steeds minder met mensen over, want ze nemen je niet serieus, begrijpen je niet, ofzo. En andere 12jarigen kunnen niks aan jouw situatie doen, je kan alleen praten. En dan hebben sommige (onzekere) mensen er nog last van dat ze denken dat als ze over hun problemen praten, ze er mensen mee opzadelen, en dat willen ze niet.
Vooral met die laatste regel geef ik je groot gelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, maar als je in een rotte situatie zit snappen ze niet hoe het is, en voel je je onbegrepen. Zo praat je er dus steeds minder met mensen over, want ze nemen je niet serieus, begrijpen je niet, ofzo. En andere 12jarigen kunnen niks aan jouw situatie doen, je kan alleen praten. En dan hebben sommige (onzekere) mensen er nog last van dat ze denken dat als ze over hun problemen praten, ze er mensen mee opzadelen, en dat willen ze niet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jaja, jij bent eerder geregt dan ik...
Ik oproerkraaier?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond je vroeger (in onz) altijd maar een oproerkraaier.
Dus zei ik voor de gein (nu dus) waar de herrieschopper Bupa is.
Meer gewoon voor de 'gein' want iedereen heeft zijn goede kant
altijd is weer zo'n groot woordquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik oproerkraaier?
Dat valt/viel volgens mij ook wel mee hoor.
Maar ik ben altijd een goede jongen geweest hoor.
Euuh...leg uit?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:00 schreef Duncan-Death het volgende:
Zozo Bup.
Lekker pubertjes aan het pesten?
toen wel een beetje.. maar dan riepen mensen: doe es rustigquote:
Het vervelende van sommige 'instanties' en mensen is, dat ze alleen maar "Wat vervelend nou." zeggen. En je tips geven dat je met je ouders moet gaan praten. Dat zijn nou juist de dingen die je niet wil horen als je in de problemen zit. Een halfuur lang "Ja, moeilijk is dat." en "Wat rot voor je." maakt je nog bozer dan je al bent. Vooral als het enige wat ze zeggen is "Misschien moet je toch nóg maar eens met je ouders gaan praten."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooral met die laatste regel geef ik je groot gelijk.
Maar voor de rest...het "onbegrepen" voelen. Tsja... Er zijn altijd toch wel mensen waar je mee kan praten of die willen luisteren en waar nodig tips geven?Als dat niet irl is, is het wel op bijvoorbeeld Fok! of een mail naar het jeugdbureau-dinges.
Tsja, dat krijg je als je in PUB zit en over Talpa praat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
Buup, je gebruikt 13.gif iets teveel vandaag.
Nu je mod bent valt t wel weer meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik oproerkraaier?
Dat valt/viel volgens mij ook wel mee hoor.
Maar ik ben altijd een goede jongen geweest hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg bup, jij wilt ons toch wel met onze eigen notes verblijden hè
Dingen gooien helpt niet echt. Eindje lopen in de nacht wel (bij mij).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
toen wel een beetje.. maar dan riepen mensen: doe es rustig![]()
![]()
als ik nou met dingen gooiword ik daar nog pissiger van..
![]()
Er is HODFRdomme niks mis met Talpa jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je in PUB zit en over Talpa praat.
True.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het vervelende van sommige 'instanties' en mensen is, dat ze alleen maar "Wat vervelend nou." zeggen. En je tips geven dat je met je ouders moet gaan praten. Dat zijn nou juist de dingen die je niet wil horen als je in de problemen zit. Een halfuur lang "Ja, moeilijk is dat." en "Wat rot voor je." maakt je nog bozer dan je al bent. Vooral als het enige wat ze zeggen is "Misschien moet je toch nóg maar eens met je ouders gaan praten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |